Ik wilde het vorig jaar achteraf doen, maar dan is het een te grote klus, dus als ik nu iets leuks hoor waarvan ik denk het nog niet in de verzameling te hebben dan noteer ik even het nummerquote:
Ik vermoed dat iemand de complete lijst wel op internet knikkert als muziek, dus die hark ik wel binnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde het vorig jaar achteraf doen, maar dan is het een te grote klus, dus als ik nu iets leuks hoor waarvan ik denk het nog niet in de verzameling te hebben dan noteer ik even het nummer
Dan moet je er weer 4 dagen voor gaan zittenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand de complete lijst wel op internet knikkert als muziek, dus die hark ik wel binnen.
Ik ga het achteraf doen denk ik, als de complete lijst te downloaden is. Niet helemaal opnieuw luisteren dan, maar gewoon doorheen klikkenquote:
Maar ik heb soms pas na 2 minuten dat ik denk 'da's toch wel een erg lekker nummertje'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga het achteraf doen denk ik, als de complete lijst te downloaden is. Niet helemaal opnieuw luisteren dan, maar gewoon doorheen klikken
Ja!quote:
Ja, dat wel. Soms zoek ik ze ook op via lijst van de sitequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik heb soms pas na 2 minuten dat ik denk 'da's toch wel een erg lekker nummertje'
http://www.fresh.fm/de-fresh-house-top-1000/quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Soms zoek ik ze ook op via lijst van de site
Dit jaar zie ik nog niks. Waar heb je dat lijstje vandaan?
988 Give yourself to me Flexquote:
Ja, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef D. het volgende:
Ow, platen moeten 5 jaar oud zijn om mee te mogen doen
Goede zet wel, dan krijg je niet van de Radio 2 Top 2000 lijstjes
Nee, wist ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?
Ik weet niet of het nu ook nog geldt, maar ook moe(s)ten ze eerst een clubhit zijn geweest.
Ik heb uit de keuzelijst wel eea aangeklikt, maar geen idee meer wat allemaal. Ik bleef iig klikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet
Heb ook niet gestemd ofzoIemand hier wel?
Voor mij wel een house klassiekerje hoor. Ik snap niet wat David Guettaquote:
House is denk ik vrij breed getrokken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef The_Substitute het volgende:
Ik snap eerder niet wat bijvoorbeeld Team Deep - Morning Light, Tiesto - Just Be, Oceanlab ft Justine Suissa - Satellite er in doen, aangezien die binnen de Trance vallen.
Ze zullen toch geen trance nodighebben om die lijst vol te krijgen?quote:
Ach, de zender heeft dit weekend iig minstens één extra luisteraar door dit topicquote:
Missie geslaagd danquote:Op zondag 19 mei 2013 17:12 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ach, de zender heeft dit weekend iig minstens één extra luisteraar door dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |