Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerdquote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwijlebal. Gewoon doen in plaats van zo te flemen.
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik ze water te geven.... of als ik ze water geef dan geef ik te veel....
momenteel zien mijn rotsplantjes er erg slecht uit, mijn orchidee leek weer te gaan bloeien, maar bruin blad lijkt me geen goed teken
Mijn aardbeienplantje heeft net een bloempje geopend
Ik stook niet, ik noem de feiten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerd
Jaloezie-post.quote:
quote:
quote:
Mietjequote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
Maar maar weer misbruik van mijn emotionele toestand ja!
Hrmpf.quote:
Wilde klinkt soms zo bekaktquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt best mee, maar wou vind ik toch wel zo erg
quote:
Wilden in de wouden?quote:
het wilde-beest heeft dan zeker ook hoge hakken, mantelpakje en een rollende-rrrr ?quote:
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.quote:
Anticiperen is helemaal mijn ding.quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Je geeft zulke geweldige voorzetten schat...
Neen, ik vond hem echt grappig.quote:
Ik heb er dan ook erg mijn best op gedaan.quote:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplantquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schatquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
Bruine bonensoep gegeten?quote:
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijktquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Lijkt me sterk. D.w.z. is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, soms zie je 0 leuke met wederzijdse interesse en andere momenten 2 a 3. Met baantjes zoeken ook vaak zo, zo heb je hele tijd 0 concrete zaken lopen en opeens zit je met 3 baantjes waar je uit kan kiezen.
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?quote:
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Ik durf niet meer met jou af te sprekenquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
*bijt op vingers*quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?
wou je dat dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Als jijquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijkt
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Zij wel jaquote:
De ene taalnazi tegen de andere.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
quote:
Airquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.
twee keer min is toch zo'n beetje plus?quote:
Kop op!quote:
Op wie doel je?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Ja....quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Is het dan niet wijs om eerst te investeren in de relatie met jezelf?
quote:
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-Equote:
Uhu *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...quote:
Ik verbeter zelden iemand!quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel het.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-E
Ik hoor hem hier kloppen...quote:
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
ff op de bodem van t zwembad?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Ja.. is goed ik steek mijn tieten wel uit
'Wou' is gewoon correct taalgebruikquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat decadente correcte taalgebruik altijd.
Dat valt best meequote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...
Ik heb een orchidee die al meer dan 2 jaar meegaat, en blijft bloeien! Hij zit in een hoge glazen vaas, dat scheelt zo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!
Adem in, adem uit. Tel tot 10. Go to your happy place, go to your happy place.quote:
het doet nog steeds pijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verbeter zelden iemand!
Ik schrijf ze gewoon compleet af bij de eerste spelfout, dat is anders.
Kom maar opquote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
Oe.... dat kan ik nog proberen.... misschien gaat ie dan toch weer groene dingen doenquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
ik kan er gewoon niks aan doen...ik ben Brabants
Maar het klinkt gewoon zo slechtquote:
Oja... dat dusquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?
de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het klinkt gewoon zo slecht
Waarom zou ik een stuk touw in een boom willen gooien?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gewelddadigquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?
Dat denk jij maar...quote:
JB heeft een blauwtje gelopen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat gewelddadigGewoon veel bier drinken, dan voel je er niks meer van.
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelenquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.
Simpele ziel hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zullen d'r nog 'ns un goei pilske op vatten articquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt niet
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelen
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Die zijn dan ook te erg!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!
Die heb ik ook nog een hele seriequote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
neej lul, ik ben een braboquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ ]
Ik kan het me niets eens herinneren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je zo'n kapitale fout maakt, dan heb je haar niet verdiend.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
Eenschquote:
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
Het kleineren van mannen is voor jou hetzelfde als ademen. Je kunt niet zonder.quote:
Dat hadden we al veel eerder moeten doenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo'n kapitale fout maakt, dan heb je haar niet verdiend.
Ik ookquote:
I know, heb er smakelijk om gelachen. Deze blijft mijn favoriet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
Die heb ik ook nog een hele serie
dat is ook nog een hype op fok geweest
Ik kleineer niet, gekkerd.quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kleineren van mannen is voor jou hetzelfde als ademen. Je kunt niet zonder.
Vertel dat maar aan al die mannen.quote:
Dat is waar!quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hadden we al veel eerder moeten doen
Ja maar ze praat zulk prachtig Nederlands!quote:
Het zal er dus wel nooit van komenquote:
Maar je bent inmiddels zo'n perfect beeld in mijn hoofd, straks val je tegenquote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze praat zulk prachtig Nederlands!
*kruipt terug in z'n schulp*quote:
Ditoquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je bent inmiddels zo'n perfect beeld in mijn hoofd, straks val je tegen
Nee dat lijkt me in jouw geval maar beterquote:
Schaak haar, kerel!quote:
Ik vind JB meer een dammerquote:
quote:
Een Jean Claud? Volgens mij valt L-E wel voor een goed gevormd lichaam.quote:
Ieder zijn ding tochquote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me in jouw geval maar beter
In tegenstelling tot de trein van de NS waar jij inzit?quote:
heb je dat toch misquote:
Wat is dat? Ik val op tenger.quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Jean Claud? Volgens mij valt L-E wel voor een goed gevormd lichaam.
Die staat stilquote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de trein van de NS waar jij inzit?
Een verkeerde aanname.quote:
zo kom je er nooitquote:
Een schaker zou nooit zo serieus reagerenquote:
checkquote:
snel, sla het dood!quote:
Nee, dit wist ik.quote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
Ben ik toch minder transparant dan ik dacht.
zet ze maar allemaal in een dwangbuisquote:Op maandag 25 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
Ha, er is volk, ik ga eindelijk wat werk verrichten1
Air ookquote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet schaken. Maar ik ben Rummikubkampioen.
Eufemismenquote:Op maandag 25 april 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet schaken. Maar ik ben Rummikubkampioen.
L-E en ik zijn meant-to-be met al onze overeenkomsten!quote:
onderweg naar Utrechtquote:
Ik. Want tieten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E en ik zijn meant-to-be met al onze overeenkomsten!Ik ben alleen bang als je twee van die fantastische persoonlijkheden bij elkaar zet, dat het een continue strijd wordt wie er nu echt de beste is.
Kun je beter bij mij blijven en erkennen dat je het niet haalt bij mijn fantastische persoonlijkheid die overduidelijk de beste van ons twee isquote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
L-E en ik zijn meant-to-be met al onze overeenkomsten!Ik ben alleen bang als je twee van die fantastische persoonlijkheden bij elkaar zet, dat het een continue strijd wordt wie er nu echt de beste is.
Goede samenvattingquote:
Leuke optie, maar ik denk dat je daar bij lange na niet zoveel personen hebt laten klaarkomen als ik met mijn fantastische pik!quote:
Absoluut!quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Kun je beter bij mij blijven en erkennen dat je het niet haalt bij mijn fantastische persoonlijkheid die overduidelijk de beste van ons twee is
Heerlijk m'n bed uit zwetenquote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onderweg naar Utrecht
naar je lekker warme huis
Je vergeet 'mee' faalhaasje van mequote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke optie, maar ik denk dat je daar bij lange na niet zoveel personen hebt laten klaarkomen als ik met mijn fantastische pik!
Hello Sherlockquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat jullie altijd de beste zijn?
Eindelijk snap je 'm.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat jullie altijd de beste zijn?
Kinderlok?quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb weer een lok, ik vond het een geweldige verandering, maar het viel maar weinig mensen op
Dank je, neukpopje van me.quote:
Betekent dat dat ik nu dus binnen no time zwanger ben?quote:
Jij hebt mij nog nooit laten klaarkomen met die pikquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke optie, maar ik denk dat je daar bij lange na niet zoveel personen hebt laten klaarkomen als ik met mijn fantastische pik!
Je bent stiekem 16?quote:
Op mijn slaapkamer is het lekkerquote:
Je verwart mij met je lijstjemeisjesquote:
Dat scheelt niks op het totaal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt mij nog nooit laten klaarkomen met die pik
Een brusjequote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nu dus binnen no time zwanger ben?
Een wat?quote:
quote:
Een broertje of zusje. Voor als je het geslacht nog niet weetquote:
Bij mannen is het stoer, niet hoer.quote:
Dat denken julliequote:
Breng jij me morgen op tijd naar huis en werk dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op mijn slaapkamer is het lekker![]()
Als je op Utrecht CS naar spoor 15 gaat kan je daar de trein naar Eindhoven CS pakken, daar vertrekt dan vanaf spoor 2 de trein naar Helmond
Nee snap er niks van.quote:
gewoon ziek melden..quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Breng jij me morgen op tijd naar huis en werk dan?
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostitueequote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je niet mee naar Knokke morgen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostituee
Een vent voor een goeie beurt?quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Booh, goede muziek, lekkere koele kamer en briljant haar
Wat wil een mens nog meer?
Ik kan nog wel een paar dingen verzinnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Booh, goede muziek, lekkere koele kamer en briljant haar
Wat wil een mens nog meer?
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik niet snap hoe dewereld werktquote:
quote:
wat is dewereld?quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik niet snap hoe dewereld werkt
waar zie je me voor aan...daar heb ik van die poolse vrouwen voorquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostituee
Owh ja, sorry Sammie, ik was niet volledig: Een goeie ventquote:
Ik heb het al veranderdquote:
Wat mot je met deze dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan...daar heb ik van die poolse vrouwen voor
Bier! Goed idee!quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen verzinnen
u is op dreef.. ik wor ff gepwnd na het geven van een compliment..quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, sorry Sammie, ik was niet volledig: Een goeie vent
voor mezelfquote:
Ik bemoei me er niet meer mee. Regel het maar met Airquote:
kwaliteit boven kwantiteit?quote:
Op dreef? Hardlyquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
u is op dreef.. ik wor ff gepwnd na het geven van een compliment..
Your own personal hookerquote:
owjeeee... * clevy duikt in een hoekjequote:
Dit excuus hoor ik nou altijdquote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Ik kan niet. Anders verhongerd m'n cavia
Sorry ArTIC
quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Ik kan niet. Anders verhongert m'n cavia
Sorry ArTIC
Nog niet nodigquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
owjeeee... * clevy duikt in een hoekje
Dat zal nog wel wat worden nu je zo hebt lopen roepen dat ik je nog nooit heb klaargeneukt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik bemoei me er niet meer mee. Regel het maar met Air
wil je je touw en hoge boom terug?quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal nog wel wat worden nu je zo hebt lopen roepen dat ik je nog nooit heb klaargeneukt.
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal nog wel wat worden nu je zo hebt lopen roepen dat ik je nog nooit heb klaargeneukt.
Goedquote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet meer mee. Regel het maar met Air
Dat heb ik nergens gelezenquote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten!quote:
Neuh, bijna drie miljard andere vrouwen op deze aardbol. Als er dan toevallig eentje is die minder blij is, is dat voor mij geen reden om er een eind aan te maken.quote:
quote:
quote:
3,5 ondertussenquote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, bijna drie miljard andere vrouwen op deze aardbol. Als er dan toevallig eentje is die minder blij is, is dat voor mij geen reden om er een eind aan te maken.
ah.. de ellende is de wereld nog niet uitquote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, bijna drie miljard andere vrouwen op deze aardbol. Als er dan toevallig eentje is die minder blij is, is dat voor mij geen reden om er een eind aan te maken.
Niet teruglezen dan.quote:
Als je me kwijt bent...ik ben mijn hart weer in elkaar aan het zettenquote:
Wees er maar blij om, anders liep je nu schaarsgeklede mannen te fotograferen.quote:
Heftige sex, maar die is ook al genoemd.quote:
Ja, die heb ik welquote:
Ik heb besloten MissM te gelovenquote:
Wat zei ze dan?quote:
Verstandige keuzequote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel
[..]
Ik heb besloten MissM te geloven
Suffer biatch!quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel versies van de Pirates of the Caribbean-tune kan een mens aanhoren?
* geeft lijm aanquote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je me kwijt bent...ik ben mijn hart weer in elkaar aan het zetten
Tijd voor Depeche Modequote:
God, wat maken die toch geile muziekquote:
Pain, will you return it?quote:
quote:
touche' .. in dat geval was die boom+touw wel een optiequote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees er maar blij om, anders liep je nu schaarsgeklede mannen te fotograferen.
Daar krijg ik nou altijd instant zin doorquote:
Dat ze nooit heeft gezegd wat jij net beweerdequote:
In dat geval had je niet beter gewetenquote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
touche' .. in dat geval was die boom+touw wel een optie
Speaking of which, waar blijven die tietenfoto's van Marith?quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
touche' .. in dat geval was die boom+touw wel een optie
quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speaking of which, waar blijven die tietenfoto's van Marith?
Ah, mooi.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Dat ze nooit heeft gezegd wat jij net beweerde
I FÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉL YOU!!!!quote:
Tietenfoto's doen met mij wat Depeche Mode met jou doet.quote:
Viespeukquote:
Die tieten?quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tietenfoto's doen met mij wat Depeche Mode met jou doet.
Try walking in my shoes. You'll stumble in my footsteps.quote:
ik weet wel vaker niet beterquote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval had je niet beter geweten
Niet alle tieten...quote:
wie zegt dat ik daar tietenfoto's van heb?quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speaking of which, waar blijven die tietenfoto's van Marith?
Jij wordt ook nat en krijgt stijve tepels?quote:
Ik! Totdat het tegendeel is bewezen natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
wie zegt dat ik daar tietenfoto's van heb?
Je verwart AirwiN met ArTiC!quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
Jij wordt ook nat en krijgt stijve tepels?
helaas is zij gister niet publiekelijk uit de kleren gegaan.. sommige dingen mogen ook een mysterie blijvenquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Totdat het tegendeel is bewezen natuurlijk.
Ja, maar die dus wel?quote:
begint met een A en is lastig.. wat is het verschil?quote:
Beide breezah-namenquote:
Het siert haar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef clevy het volgende:
helaas is zij gister niet publiekelijk uit de kleren gegaan.. sommige dingen mogen ook een mysterie blijven
whut?quote:
Het wordt tijd dat je es andere dingen met mij doet.quote:
Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef clevy het volgende:
[..]
begint met een A en is lastig.. wat is het verschil?
Waarom heb jij een ronddraaiende aap als UI?quote:
Mysteries zijn zo 1450quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef clevy het volgende:
[..]
helaas is zij gister niet publiekelijk uit de kleren gegaan.. sommige dingen mogen ook een mysterie blijven
Onbegrijpelijk!quote:
klopt..quote:
Quoten is de eerste stapquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je es andere dingen met mij doet.
Echt nietquote:
Heeft ze je nou nog niet ge-MSN't?quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je es andere dingen met mij doet.
Whut?quote:
Uit de oude doos. Kwam ik toevallig tegenquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij een ronddraaiende aap als UI?
Enjoy the silence zeg maar.quote:
Tenzij ik het je toestaquote:
quote:
Say Whut again! I dare you! I double dare you!quote:
Dan is de vraag; wat sta jij mij toe?quote:
Wat een Clairequote:
Whut!quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Say Whut again! I dare you! I double dare you!
Niet dat je me feeledquote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is de vraag; wat sta jij mij toe?
quote:
That ain´t a country I ever heard from! They speak English in Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Say Whut again! I dare you! I double dare you!
Dan doe ik dat wel ergens andersquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That ain´t a country I ever heard from! They speak English in Whut?
Ik begin te twijfelenquote:
In je broek?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Wat een stilte ineens hier
Air en Sam zitten te MSN-en over een date?
Oh, oh, you might explode? Well then I´m one mushroom clouded motherfucker, motherfucker! I´m Superfly TNT! I´m the guns of the Navarone! Besides, why am I the one one brain details. I clean up the windshield, and you clean up this niggers´ skull!quote:
Daar heb ik personeel voorquote:
paas-bult? tegen een haas geschopt?quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik heb een bult formaat kippenei op m'n been
Muggenbult. Hij is echt hugequote:
Ik zal er eens een nachtje over slapenquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, oh, you might explode? Well then I´m one mushroom clouded motherfucker, motherfucker! I´m Superfly TNT! I´m the guns of the Navarone! Besides, why am I the one one brain details. I clean up the windshield, and you clean up this niggers´ skull!
Dat krijg je ervan als je als een stel konijnen loopt te neuken met pasen...quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Om jezelf te laten feelen? Daar klopt iets nietquote:
bij slangen moet je dat het gif er uit zuigen he.. ik weet niet hoe groot deze mug was maar er is vast een vrijwilliger om eens in je been te bijtenquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muggenbult. Hij is echt hugeEn doet pijn
Gestoken door een mugquote:
Klinkt meer als een dazensteek. Tenzij je allergisch bent voor muggenquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muggenbult. Hij is echt hugeEn doet pijn
Schilderen en dan verstoppenquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Slangengif uitzuigen? Ben je gestoord?quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
bij slangen moet je dat het gif er uit zuigen he.. ik weet niet hoe groot deze mug was maar er is vast een vrijwilliger om eens in je been te bijten
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groterquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dazensteek. Tenzij je allergisch bent voor muggen
Ik had ook niet de intentie om iets rationeels te postenquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om jezelf te laten feelen? Daar klopt iets niet
Wat is een daaz?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |