Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellenquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Nu wil je dat niet meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Regel die vetjes van je dan ook meteen!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
En een frikadel speciaalquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?
Vrouwen horen in de keuken!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh good thinking Air!quote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel die vetjes van je dan ook meteen!
Jazeker, ik heb m'n handen al volquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet aanvullend verzekerd?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg mijn bril geloof ik ook niet vergoed...
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.quote:
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.quote:
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..quote:
Dan blijf je maar even staanquote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.
Hangt van je aanvullende verzekering af.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
Nuancering: over het onderwerp vergoedingenquote:
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van je aanvullende verzekering af.
Er is meestal een max budget per 3 kalenderjaren. Als je die vergoeding opmaakt met je lenzen, dan krijg je je bril idd niet vergoed.quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.
Wil het morgen wel ff voor je nakijken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danDan maar molmeisje blijven
Supermomquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..
quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil het morgen wel ff voor je nakijken hoor
Ik dacht alquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nuancering: over het onderwerp vergoedingen
Ik weet niet wat het max. budget is. Maakt me ook weinig uit, m'n lenzen krijg ik vergoed voor een deel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is meestal een max budget per 3 kalenderjaren. Als je die vergoeding opmaakt met je lenzen, dan krijg je je bril idd niet vergoed.
Dat vind ik minder lekker.quote:
Dito.quote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind iets aan je ogen laten doen zoooo eng. Ik laat liever mijn hele lijf verbouwen dan dat ze aan mijn ogen komen, huuhh.
Ik vind het ook eng, maar wel de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind iets aan je ogen laten doen zoooo eng. Ik laat liever mijn hele lijf verbouwen dan dat ze aan mijn ogen komen, huuhh.
Voor de vrouw ook fijner om in een bed te doen in plaats van de keukenvloer die nodig eens gedweild moet worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik minder lekker.Ik wil gewoon ontspannen liggen met mijn ogen dicht. Genieten van die tong en lippen die zich om mijn eikel krullen.
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, maar wel de moeite waard
Dat soort dingen gaan mij ook opvallen als het in de keuken gebeurt. Zie ik die het aanrecht nog vies is enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Voor de vrouw ook fijner om in een bed te doen in plaats van de keukenvloer die nodig eens gedweild moet worden.
Heb je al iemand gevonden voor dat klusje?quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik minder lekker.Ik wil gewoon ontspannen liggen met mijn ogen dicht. Genieten van die tong en lippen die zich om mijn eikel krullen.
Voor jou ga ik niet betalen hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.
Wel goed. Ik merk alleen dat het nog geen gewoonte is. Nu met al die vrije dagen, veel zonnebril op enzo... Heb m'n bril nauwelijks op gehadquote:
Ik zal Tally ff PM'en.quote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef MissMSX het volgende:
Heb je al iemand gevonden voor dat klusje?
Je durft niet?quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.
Zeikerdquote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een antwoord als: lieverd, als ik je pik in mijn mond neem, dan vergeet je alles, dus ook dat je staat.quote:
'Nee' dusquote:
Owwww, dat wil ik eigenlijk ook heel graag. Maar volgens mij ga je echt dood van de pijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Volgende maand maak ik een afspraak om me te laten harsen
En ik knijp 'm nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |