Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellenquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Nu wil je dat niet meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Regel die vetjes van je dan ook meteen!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
En een frikadel speciaalquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?
Vrouwen horen in de keuken!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh good thinking Air!quote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel die vetjes van je dan ook meteen!
Jazeker, ik heb m'n handen al volquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet aanvullend verzekerd?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg mijn bril geloof ik ook niet vergoed...
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.quote:
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.quote:
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..quote:
Dan blijf je maar even staanquote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.
Hangt van je aanvullende verzekering af.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
Nuancering: over het onderwerp vergoedingenquote:
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van je aanvullende verzekering af.
Er is meestal een max budget per 3 kalenderjaren. Als je die vergoeding opmaakt met je lenzen, dan krijg je je bril idd niet vergoed.quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.
Wil het morgen wel ff voor je nakijken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danDan maar molmeisje blijven
Supermomquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |