quote:
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-Equote:
Uhu *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...quote:
Ik verbeter zelden iemand!quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Ik voel het.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-E
Ik hoor hem hier kloppen...quote:
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
ff op de bodem van t zwembad?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Ja.. is goed ik steek mijn tieten wel uit
'Wou' is gewoon correct taalgebruikquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat decadente correcte taalgebruik altijd.
Dat valt best meequote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...
Ik heb een orchidee die al meer dan 2 jaar meegaat, en blijft bloeien! Hij zit in een hoge glazen vaas, dat scheelt zo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!
Adem in, adem uit. Tel tot 10. Go to your happy place, go to your happy place.quote:
het doet nog steeds pijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verbeter zelden iemand!
Ik schrijf ze gewoon compleet af bij de eerste spelfout, dat is anders.
Kom maar opquote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
Oe.... dat kan ik nog proberen.... misschien gaat ie dan toch weer groene dingen doenquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
ik kan er gewoon niks aan doen...ik ben Brabants
Maar het klinkt gewoon zo slechtquote:
Oja... dat dusquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |