We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schatquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
Bruine bonensoep gegeten?quote:
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijktquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Lijkt me sterk. D.w.z. is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, soms zie je 0 leuke met wederzijdse interesse en andere momenten 2 a 3. Met baantjes zoeken ook vaak zo, zo heb je hele tijd 0 concrete zaken lopen en opeens zit je met 3 baantjes waar je uit kan kiezen.
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?quote:
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Ik durf niet meer met jou af te sprekenquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
*bijt op vingers*quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?
wou je dat dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Als jijquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijkt
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Zij wel jaquote:
De ene taalnazi tegen de andere.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
quote:
Airquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.
twee keer min is toch zo'n beetje plus?quote:
Kop op!quote:
Op wie doel je?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Ja....quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Is het dan niet wijs om eerst te investeren in de relatie met jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |