Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerdquote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwijlebal. Gewoon doen in plaats van zo te flemen.
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik ze water te geven.... of als ik ze water geef dan geef ik te veel....
momenteel zien mijn rotsplantjes er erg slecht uit, mijn orchidee leek weer te gaan bloeien, maar bruin blad lijkt me geen goed teken
Mijn aardbeienplantje heeft net een bloempje geopend
Ik stook niet, ik noem de feiten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerd
Jaloezie-post.quote:
quote:
quote:
Mietjequote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
Maar maar weer misbruik van mijn emotionele toestand ja!
Hrmpf.quote:
Wilde klinkt soms zo bekaktquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt best mee, maar wou vind ik toch wel zo erg
quote:
Wilden in de wouden?quote:
het wilde-beest heeft dan zeker ook hoge hakken, mantelpakje en een rollende-rrrr ?quote:
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.quote:
Anticiperen is helemaal mijn ding.quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Je geeft zulke geweldige voorzetten schat...
Neen, ik vond hem echt grappig.quote:
Ik heb er dan ook erg mijn best op gedaan.quote:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplantquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schatquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
Bruine bonensoep gegeten?quote:
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijktquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Lijkt me sterk. D.w.z. is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef xFriendx het volgende:
Mwah, soms zie je 0 leuke met wederzijdse interesse en andere momenten 2 a 3. Met baantjes zoeken ook vaak zo, zo heb je hele tijd 0 concrete zaken lopen en opeens zit je met 3 baantjes waar je uit kan kiezen.
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?quote:
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplant
Ik durf niet meer met jou af te sprekenquote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.
*bijt op vingers*quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te vaak op de laatste plaats gestaan, geen zelfvertrouwen zoiets denk ik?
wou je dat dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Als jijquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We kunnen nou eenmaal niet allemaal zo literair opgevoed zijn als jou he schat
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef clevy het volgende:
[..]
als je weet hoe je er voor moet zorgen weet je ook hoe je snel de erfenis opstrijkt
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou af te spreken
Zij wel jaquote:
De ene taalnazi tegen de andere.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
quote:
Airquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere plant voor je. Mét gebruiksaanwijzing.
twee keer min is toch zo'n beetje plus?quote:
Kop op!quote:
Op wie doel je?quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Ja....quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Is het dan niet wijs om eerst te investeren in de relatie met jezelf?
quote:
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-Equote:
Uhu *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ben echt niet zo erg als sommige mensen hier
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...quote:
Ik verbeter zelden iemand!quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden!quote:
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel het.quote:Op maandag 25 april 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De ader op je voorhoofd begint op te zwellen, L-E
Ik hoor hem hier kloppen...quote:
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
ff op de bodem van t zwembad?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Orchideeën zet je 1 keer in de week een kwartier lang onder water en meer hoef je niet te doen!
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
Ja.. is goed ik steek mijn tieten wel uit
'Wou' is gewoon correct taalgebruikquote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat decadente correcte taalgebruik altijd.
Dat valt best meequote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel jij me wel tergt tot op het bot soms...
Ik heb een orchidee die al meer dan 2 jaar meegaat, en blijft bloeien! Hij zit in een hoge glazen vaas, dat scheelt zo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs eens in de twee weken en ze gaan al drie maanden goed, een persoonlijk record!
Adem in, adem uit. Tel tot 10. Go to your happy place, go to your happy place.quote:
het doet nog steeds pijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik verbeter zelden iemand!
Ik schrijf ze gewoon compleet af bij de eerste spelfout, dat is anders.
Kom maar opquote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jou zal ik niet slaan, hooguit irritant verbeteren
Oe.... dat kan ik nog proberen.... misschien gaat ie dan toch weer groene dingen doenquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
ik kan er gewoon niks aan doen...ik ben Brabants
Maar het klinkt gewoon zo slechtquote:
Oja... dat dusquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de schouders naar achter en de neus omhoog niet hè?
de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het klinkt gewoon zo slecht
Waarom zou ik een stuk touw in een boom willen gooien?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gewelddadigquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?
Dat denk jij maar...quote:
JB heeft een blauwtje gelopen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat gewelddadigGewoon veel bier drinken, dan voel je er niks meer van.
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelenquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.
Simpele ziel hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zullen d'r nog 'ns un goei pilske op vatten articquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt niet
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelen
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Die zijn dan ook te erg!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!
Die heb ik ook nog een hele seriequote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
neej lul, ik ben een braboquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ ]
Ik kan het me niets eens herinneren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je zo'n kapitale fout maakt, dan heb je haar niet verdiend.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
Eenschquote:
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |