de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat je met een stuk touw en een hoge boom niet kan verhelpen.
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.quote:
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het klinkt gewoon zo slecht
Waarom zou ik een stuk touw in een boom willen gooien?quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gewelddadigquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
de rest van de provincies hebben geen hoge bomen?
Dat denk jij maar...quote:
JB heeft een blauwtje gelopen?quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt nietquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat gewelddadigGewoon veel bier drinken, dan voel je er niks meer van.
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelenquote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, maar die moeten geen Brabanders hebben.
Simpele ziel hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zullen d'r nog 'ns un goei pilske op vatten articquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 14 jaar...werkt niet
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef clevy het volgende:
brabanders zitten niet voor niets in brabant.. ver weg van al die onnozelen
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!quote:Op maandag 25 april 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen worden door een lekker wijf kan best goed voor je ego zijn hoor.
Die zijn dan ook te erg!quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik maakte een als/dan-fout... De Schande! De Hoon! De Pijn!
Die heb ik ook nog een hele seriequote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij ook wel Brabanders in je stamboom. Net zoals McCain negers in z'n stamboom heeft.
[ afbeelding ]
neej lul, ik ben een braboquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ ]
Ik kan het me niets eens herinneren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je zo'n kapitale fout maakt, dan heb je haar niet verdiend.quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef JoeBravo het volgende:
Eenschquote:
nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |