That ain´t a country I ever heard from! They speak English in Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Say Whut again! I dare you! I double dare you!
Dan doe ik dat wel ergens andersquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That ain´t a country I ever heard from! They speak English in Whut?
Ik begin te twijfelenquote:
In je broek?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Wat een stilte ineens hier
Air en Sam zitten te MSN-en over een date?
Oh, oh, you might explode? Well then I´m one mushroom clouded motherfucker, motherfucker! I´m Superfly TNT! I´m the guns of the Navarone! Besides, why am I the one one brain details. I clean up the windshield, and you clean up this niggers´ skull!quote:
Daar heb ik personeel voorquote:
paas-bult? tegen een haas geschopt?quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik heb een bult formaat kippenei op m'n been
Muggenbult. Hij is echt hugequote:
Ik zal er eens een nachtje over slapenquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, oh, you might explode? Well then I´m one mushroom clouded motherfucker, motherfucker! I´m Superfly TNT! I´m the guns of the Navarone! Besides, why am I the one one brain details. I clean up the windshield, and you clean up this niggers´ skull!
Dat krijg je ervan als je als een stel konijnen loopt te neuken met pasen...quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Om jezelf te laten feelen? Daar klopt iets nietquote:
bij slangen moet je dat het gif er uit zuigen he.. ik weet niet hoe groot deze mug was maar er is vast een vrijwilliger om eens in je been te bijtenquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muggenbult. Hij is echt hugeEn doet pijn
Gestoken door een mugquote:
Klinkt meer als een dazensteek. Tenzij je allergisch bent voor muggenquote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muggenbult. Hij is echt hugeEn doet pijn
Schilderen en dan verstoppenquote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Slangengif uitzuigen? Ben je gestoord?quote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
bij slangen moet je dat het gif er uit zuigen he.. ik weet niet hoe groot deze mug was maar er is vast een vrijwilliger om eens in je been te bijten
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groterquote:Op maandag 25 april 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dazensteek. Tenzij je allergisch bent voor muggen
Ik had ook niet de intentie om iets rationeels te postenquote:Op maandag 25 april 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om jezelf te laten feelen? Daar klopt iets niet
Wat is een daaz?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |