Absoluut!quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Kun je beter bij mij blijven en erkennen dat je het niet haalt bij mijn fantastische persoonlijkheid die overduidelijk de beste van ons twee is
Heerlijk m'n bed uit zwetenquote:Op maandag 25 april 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
onderweg naar Utrecht
naar je lekker warme huis
Je vergeet 'mee' faalhaasje van mequote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke optie, maar ik denk dat je daar bij lange na niet zoveel personen hebt laten klaarkomen als ik met mijn fantastische pik!
Hello Sherlockquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat jullie altijd de beste zijn?
Eindelijk snap je 'm.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat jullie altijd de beste zijn?
Kinderlok?quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb weer een lok, ik vond het een geweldige verandering, maar het viel maar weinig mensen op
Dank je, neukpopje van me.quote:
Betekent dat dat ik nu dus binnen no time zwanger ben?quote:
Jij hebt mij nog nooit laten klaarkomen met die pikquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke optie, maar ik denk dat je daar bij lange na niet zoveel personen hebt laten klaarkomen als ik met mijn fantastische pik!
Je bent stiekem 16?quote:
Op mijn slaapkamer is het lekkerquote:
Je verwart mij met je lijstjemeisjesquote:
Dat scheelt niks op het totaal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt mij nog nooit laten klaarkomen met die pik
Een brusjequote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik nu dus binnen no time zwanger ben?
Een wat?quote:
quote:
Een broertje of zusje. Voor als je het geslacht nog niet weetquote:
Bij mannen is het stoer, niet hoer.quote:
Dat denken julliequote:
Breng jij me morgen op tijd naar huis en werk dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op mijn slaapkamer is het lekker![]()
Als je op Utrecht CS naar spoor 15 gaat kan je daar de trein naar Eindhoven CS pakken, daar vertrekt dan vanaf spoor 2 de trein naar Helmond
Nee snap er niks van.quote:
gewoon ziek melden..quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Breng jij me morgen op tijd naar huis en werk dan?
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostitueequote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je niet mee naar Knokke morgen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostituee
Een vent voor een goeie beurt?quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Booh, goede muziek, lekkere koele kamer en briljant haar
Wat wil een mens nog meer?
Ik kan nog wel een paar dingen verzinnenquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
Booh, goede muziek, lekkere koele kamer en briljant haar
Wat wil een mens nog meer?
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik niet snap hoe dewereld werktquote:
quote:
wat is dewereld?quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik niet snap hoe dewereld werkt
waar zie je me voor aan...daar heb ik van die poolse vrouwen voorquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanaf morgen is je huis in Helmond en je werk prostituee
Owh ja, sorry Sammie, ik was niet volledig: Een goeie ventquote:
Ik heb het al veranderdquote:
Wat mot je met deze dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan...daar heb ik van die poolse vrouwen voor
Bier! Goed idee!quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar dingen verzinnen
u is op dreef.. ik wor ff gepwnd na het geven van een compliment..quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, sorry Sammie, ik was niet volledig: Een goeie vent
voor mezelfquote:
Ik bemoei me er niet meer mee. Regel het maar met Airquote:
kwaliteit boven kwantiteit?quote:
Op dreef? Hardlyquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
u is op dreef.. ik wor ff gepwnd na het geven van een compliment..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |