Nee is nog even.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
En is dat stomme pasen al eens voorbij?
Ik zit met allemaal paasspul waar ik niks mee kanquote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is nog even.
Heb verdomme nog geen paasei gevonden.
ik vind het dit jaar niet zo heel geweldig.quote:
Wat voor spul dan?quote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit met allemaal paasspul waar ik niks mee kanKutpasen
Pasen kan er niks aan doen dat jij spul hebt waar je niks mee kanquote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen?quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?
Als het eetbaar is kun je het toch opeten?
opeten? Missb? Zie je het jezelf typen?quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?
Als het eetbaar is kun je het toch opeten?
Kom je chillen op mijn balkonnetje?quote:
Ja dacht er even niet bij na.quote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
opeten? Missb? Zie je het jezelf typen?
Hé jij daar!quote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul hebquote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pasen kan er niks aan doen dat jij spul hebt waar je niks mee kan
Weet je wel hoe ver jouw balkonnetje rijden is?quote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom je chillen op mijn balkonnetje?
En dan te bedenken dat ik bijna de eieren al verstopt hadquote:
Niemand verplicht je Paasspullen in huis te halenquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul heb
vrouwmenschquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul heb
Als jij hierheen komt, verstop ik de eieren alsnogquote:
quote:
deze volg ik even niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik bijna de eieren al verstopt had
Jij testosteronbommetje!quote:
Nee voor kleine man natuurlijk! Die er door miscommunicatie niet isquote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
deze volg ik even niet.
Je ging voor jezelf de eieren verstoppen?
en ofquote:
Ah op die manier, dan snap ik het.quote:Op maandag 25 april 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee voor kleine man natuurlijk! Die er door miscommunicatie niet is
Uhuh, die had de paashaas gebracht, met de treinquote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt een fles paaswodka gekregen begreep ik dat goed?
Wanneer ga jij je zaad nou eens lozen in één van haar lichaamsopeningen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je zaad nou eens lozen in één van haar lichaamsopeningen?
'Je liefdessappen in haar gulzige mondje' beter?quote:
nooitquote:Op maandag 25 april 2011 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je zaad nou eens lozen in één van haar lichaamsopeningen?
Ik weetquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver jouw balkonnetje rijden is?
Wij moeten samen een boek schrijven.quote:Op maandag 25 april 2011 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Je liefdessappen in haar gulzige mondje' beter?
Helpquote:
quote:
Gij vuige rasoptimistquote:
Wat voor boek had je in gedachten? '341 manieren om je IPhone te slopen!'.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef El_Matador het volgende:
Zwetend en hard pompend schreeuwt Joe... "nooooit!".
MissB kan een voorzichtige glimlach op haar verwrongen gezicht toveren, zoveel testosteron als ze ineens in haar slanke lichaam geworpen krijgt.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
Ik zag trouwens nog een gave wodkafles staan bij de slijter.
Ik moest me echt inhouden.
Neuh, één manier lijkt me genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor boek had je in gedachten? '341 manieren om je IPhone te slopen!'.
BABE!!!quote:
Word jij daar nu niet een beetje warm van binnen van?quote:
Precies, die gezichtsuitdrukking bedoelde ikquote:
Wat voor boek dan wel?quote:
JAquote:
Ik wel!quote:Op maandag 25 april 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Word jij daar nu niet een beetje warm van binnen van?
Ik glij nog net niet van de bank afquote:Op maandag 25 april 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Word jij daar nu niet een beetje warm van binnen van?
Alweerquote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik glij nog net niet van de bank af
quote:
Hallo daar!!quote:
Hij is leuk hequote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
Was der fick krijg ik nu weer in mijn PM-doos Huppel?
quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
Blegh, net een naar filmpje gezien, heb er nog hartkloppingen van
Kan die jongen dat wel aan dan?quote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo daar!!
Hoe is het? Wanneer gaan we weer naar Purm?
Hihi, je maakt wel vrienden hoor ik al.quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is leuk he![]()
Dat was mijn middag
Oh, jij bent diegene die op het filmpje haar eigen paard vermoordt?quote:Op maandag 25 april 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shit, die had jij niet moeten krijgen...
Hij vond het zelfs heel gezellig.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij bent diegene die op het filmpje haar eigen paard vermoordt?
Wat, die 10 minuten?quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vond het zelfs heel gezellig.
Vooral toen we waren opgehouden met lachen
Nee, dat lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat klinkt niet als iets wat ik zou doen?
Ghehe nee toen jij weg was. Toen had hij zoiets van: eindelijk slapen!!quote:
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk hequote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat klinkt niet als iets wat ik zou doen?
quote:
Wat een liefde, damesquote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik glij nog net niet van de bank af
Ik heb nog niet eens gebarbequed. Maar ik mis er ook niks aanquote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, dat was voorlopig weer de laatste keer barbecuen
Ik zeg niks...quote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk he
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je weet toch hoe erg het met me gesteld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk he
Ze heeft jouw paardje ook wel eens mishandeld ja?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft jouw paardje ook wel eens mishandeld ja?
Vegetarische hamburgersquote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebarbequed. Maar ik mis er ook niks aan
Saddle up babyquote:
quote:
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.quote:
Ja zelfs ik eet wel eens groente!quote:
Dat bedoelde ik niet, dat je dan aan maiskolf denktquote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zelfs ik eet wel eens groente!
quote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, dat je dan aan maiskolf denkt
Wat vind je er niet leuk aan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.Ook al niet toen ik nog wel vlees at.
Ik vind 't gewoon niet zo leuk, en ook niet lekker.quote:
Ik vind het ook lang zo leuk niet hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.Ook al niet toen ik nog wel vlees at.
Barbeknoeien op het strandquote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang zo leuk niet hoor.
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbqquote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, je hebt het 3 dagen over die garnalen gehad!
MissB treft iedere keer kleine pikkies of gaat dit over andere garnalen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
Wat, je hebt het 3 dagen over die garnalen gehad!
Nee gek, 'gewone' garnalenquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissB treft iedere keer kleine pikkies of gaat dit over andere garnalen?
Ik heb een wereldrecept met roze garnalen en tabasco en knoflook.quote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Ja ja baasquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Zonder dat bier dan hequote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecuesquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Sommige dingen kunnen niet duidelijk genoeg zijn.quote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op barbecuen. Voor mij is dat de hemel: lekker eten, goede wijn, leuke mensen, en mooi weer, alles bij elkaar.
Count me in!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Heul veel goede wijnquote:
Nee dat is toch anders.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.
Open vuur en vodka, klinkt als een plan! MissB, flambee!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Nooit last vanquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is toch anders.
Moest me van de week heel erg inhouden toen ik bij de makro was.
Stond echt een hele mooie bbq.
Als wij het doen, doen we het binnen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?
Gatverdamme!quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Kwel me nog even meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Oh, nee. Lekker buiten, maar dan ipv een barbeque een gourmetstelquote:
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open vuur en vodka, klinkt als een plan! MissB, flambee!
Uhuh, hij is nu nog lekkerder!quote:
Ach, hoe vaak ga je 'm gebruiken dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.
Ik heb zo'n goedkoop ding van 30,- bij de Karwei vandaan. Gaat 'al' twee jaar mee.quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.
Wat een tragiek op deze zonnige dagquote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geflambeerde banaan, ik mis het
Ja best wel, want godverdomme wat is dat lekker. Ik moet mijn moeder echt zover krijgen dat ze het nog 1 keer voor me maakt, dan maar ziekquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragiek op deze zonnige dag
Ja dat is het dus.quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak ga je 'm gebruiken dan?
Mijn oude buren bbq'den dagelijks met dit weer, dan is het dat wel waard. Denk ik.
Ziek? Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel, want godverdomme wat is dat lekker. Ik moet mijn moeder echt zover krijgen dat je het nog 1 keer voor me maakt, dan maar ziek
Dan is het wel zonde, lijkt me. Maar, het kan ook een reden zijn om er meer tijd voor in te ruimenquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het dus.
Waarschijnlijk niet eens zo vaak, want toch geen tijd.
Ik ben sinds een paar jaar allergisch voor banaanquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziek? Hoe dat zo?
En kun je het zelf niet klaar maken joh?
Ga je nu punten opnoemen waarom ik hem wel zou moeten kopen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het wel zonde, lijkt me. Maar, het kan ook een reden zijn om er meer tijd voor in te ruimen
Nou ja, ik ben gewoon redelijkquote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu punten opnoemen waarom ik hem wel zou moeten kopen?
Dat is niet goed, ik moet van de week weer na de makro en dan kan ik mezelf misschien niet inhouden.
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo'n goedkoop ding van 30,- bij de Karwei vandaan. Gaat 'al' twee jaar mee.
Oh noesquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben sinds een paar jaar allergisch voor banaan
True, maar lekker koken is wel makkelijker met goede spullen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Weet je wat ook lekker is? Ananasringen grillen en flamberen in donkere rum en serveren met chocoladesaus![]()
Als troost voor de banaan absentie
mijn acties zijn meestal niet logisch of simpel te verklaren.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon redelijk
Maar als je al weet dat je 'm toch nauwelijks gaat gebruiken, niet doen. Simpel zat, lijkt me
Een beetje. Het maakt zelden het echte verschil.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
True, maar lekker koken is wel makkelijker met goede spullen.
True. En nu heb ik zin om te kokenquote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand hier wel eens ontharingscreme gebruikt voor de bikinilijn?
Nee. En gezien de horrorverhalen, ga ik dat ook niet proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Nee, ik scheer gewoon alles weg.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Koken isquote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel lekker ja.
Da's mooi, want ik heb zin dat iemand voor mij gaat koken.quote:
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje. Het maakt zelden het echte verschil.
Nope, wel eens voor mijn benen en dat vond ik drie keer niks...quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Ik vind het alleen leuk wanneer ik met iemand anders kook of zo.quote:
Dat zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.
Ik dus ook, maar het stinkt, blegh. Maar dat scheren in de bikinilijn ben ik zat.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope, wel eens voor mijn benen en dat vond ik drie keer niks...
Ah zo. Ik doelde op de kwaliteit van het resultaat, niet op het gemak van de inspanning.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.
Ik juist niet, heb dan liever geen mensen in mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk wanneer ik met iemand anders kook of zo.
Misschien een idee om 't te laten harsen dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar het stinkt, blegh. Maar dat scheren in de bikinilijn ben ik zat.
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik heb zin dat iemand voor mij gaat koken.
Heb je gelijk in, voor het eindresultaat maakt het geen verschil.quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah zo. Ik doelde op de kwaliteit van het resultaat, niet op het gemak van de inspanning.
Dat durf ik dus niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een idee om 't te laten harsen dan?
Ik wel. Wat ga je maken?quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?
Oh, nee. En ik heb ook een hekel aan van die territoriale mensen. Vooral als ze territoriaal gaan doen in mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik juist niet, heb dan liever geen mensen in mijn keuken.
Ook al kook ik bij iemand anders, op dat moment is het mijn keuken.
Zolang jij nog niet gehinderd wordt door enige kennis en ervaring van mijn echte uiterlijk is mijn antwoord 'ja'.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?
Wat zeg ik nu net, op dat moment is het mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. En ik heb ook een hekel aan van die territoriale mensen. Vooral als ze territoriaal gaan doen in mijn keuken.
Ik durf dus niet met die chemische meuk down there te komenquote:
Dat is fijn voor jequote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu net, op dat moment is het mijn keuken.
Als je het professioneel laat doen... gaat het helemaal goed...quote:
Laserenquote:
Nee, dan gaan we maar uit etenquote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is fijn voor jeMaar dus niet in mijn keuken, dan kook je maar niet.
Aaaiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je het professioneel laat doen... gaat het helemaal goed...
Doe je het zelf dan is het even uitvogelen hoe en wat het beste werkt.... anders krijg je blauwe plekken![]()
![]()
Daar heb ik persoonlijk nog geen ervaringen mee... maar een aantal vriendinnen wel...quote:
Ik durf het wel, maar het probleem vind ik dat je het dus eerst lang genoeg moet laten groeienquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er trouwens ook aan te denken om het te laten harsen. Maar ik durf dus ook niet
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het probleem vind ik dat je het dus eerst lang genoeg moet laten groeien
Anders luk het nietquote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?
Bikinilijn of brasilian?quote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er trouwens ook aan te denken om het te laten harsen. Maar ik durf dus ook niet
Ja, dat. Dat is idd wel een probleem... Alhoewel, dat is twee weken niet scheren of zo?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?
Mwah gewoon doenquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
MI van een hele grote Unox mutsquote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
Ik heb een vriendin die het ooit heeft laten harsen daar en een allergische reactie kreeg. Drie weken met een pijnlijke opgezwollen muts gelopen.
Ja idd, als we het dan toch doenquote:
Vrijdag kan ik pas weer fatsoenlijk koken, want vrij.quote:
* MissMSX Wookie is, maar toch maar blijft scherenquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk nog geen ervaringen mee... maar een aantal vriendinnen wel...
Werkt vooral goed als je donkerhaar hebt, maar het kost je wel een aantal behandelingen.. voor echt alles weg is...
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet gehinderd wordt door enige kennis en ervaring van mijn echte uiterlijk is mijn antwoord 'ja'.
*fladdert*
Ik stem voor de lamsstoofschotel.quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik pas weer fatsoenlijk koken, want vrij.
Ik wou beginnen met baby clams, groene asperges en lente ui, gestoofd in witte wijn met knoflook.
Daarna pasta met knoflookolie, gegrilde paprika´s en balsamico.
Daarna twijfel ik nog. Gewoon een stukje vlees grillen, vis stomen of een lamsstoofschotel...
Diezelfde vriendin waar je ook aan haar neptieten hebt gezeten? Heb je die opgezwollen muts oko betast of alleen bekeken? (speciaal voor de harde tepels van ArTiC)quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
Ik heb een vriendin die het ooit heeft laten harsen daar en een allergische reactie kreeg. Drie weken met een pijnlijke opgezwollen muts gelopen.
Nooit van m'n levenquote:
Nee, dit is een ander, is niet echt een vriendin meer trouwens, meer een ex.quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vriendin waar je ook aan haar neptieten hebt gezeten? Heb je die opgezwollen muts oko betast of alleen bekeken? (speciaal voor de harde tepels van ArTiC)
Scheren werkt voor mij bij de meeste zones ook het beste....quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX Wookie is, maar toch maar blijft scheren
quote:
Een ex als in, je hebt ook relaties met vrouwen gehad?quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
Nee, dit is een ander, is niet echt een vriendin meer trouwens, meer een ex.
Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ex als in, je hebt ook relaties met vrouwen gehad?
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatiequote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Scheren werkt voor mij bij de meeste zones ook het beste....
Al wissel ik het dan toch weer af...
Een Brazilian ja.quote:
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?
Waaromquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Onze grote altruïstquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Een Brazilian ja.
Vind het wel meevallen, vooral omdat de haren dunner en zachter terug groeien.
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Oke, ik hoop dat mijn bezoek het zal waarderen.quote:
Welke lichaamsdelen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.
Jij denkt ook altijd aan anderen he!quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Neequote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kuntquote:
Ditoquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.
Iets van 900 per oog of zo, he?quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kunt
quote:
Sommigen meer dan anderen moet ik bekennen.quote:
quote:
Als je mij was zou je wel anders pratenquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je mij was zou je wel anders praten
Prima, dan ga ik het zelf wel invullen. Ik vermoed dat je iets aan die donkere randen onder je ogen gaat laten doen. Die buik is ook niet meer wat het geweest is na de bevalling dus die kan ook wel wat strakker worden getrokken. En dan die putten in je bovenbenen he... Tja.quote:
Je bent een loeder, maar het werkt wel, damn you.quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik het zelf wel invullen. Ik vermoed dat je iets aan die donkere randen onder je ogen gaat laten doen. Die buik is ook niet meer wat het geweest is na de bevalling dus die kan ook wel wat strakker worden getrokken. En dan die putten in je bovenbenen he... Tja.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Hoe zit dat bij ons mannen als wij dat bedrag gespaard hebben? Bij 3 euro geven we het uit aan bier, bij 15 euro aan een kratje en bij 900 euro aan heel veel bier?
Ik zou echt niet weten wat ik aan mezelf zou willen laten verbouwenquote:
Staat die scheef dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een loeder, maar het werkt wel, damn you.
Ik zou graag mijn neus recht laten zetten.
Aan een tapinstallatie in het tuinhuisjequote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Hoe zit dat bij ons mannen als wij dat bedrag gespaard hebben? Bij 3 euro geven we het uit aan bier, bij 15 euro aan een kratje en bij 900 euro aan heel veel bier?
Ben je zo mooi?quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik aan mezelf zou willen laten verbouwen
Complimentjes!quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
Je bent een loeder, maar het werkt wel, damn you.
Ik zou graag mijn neus recht laten zetten.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan een tapinstallatie in het tuinhuisje
Ja joh. En als we 'm dan toch recht zetten, maken we 'm meteen wat kleiner en mooier natuurlijk.quote:
ik hoor dan niet bij "ons"quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben bovengemiddeld slechtziend.quote:
Was me toch echt geheel niet opgevallenquote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh. En als we 'm dan toch recht zetten, maken we 'm meteen wat kleiner en mooier natuurlijk.
Het is me echt nog nooit opgevallenquote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh. En als we 'm dan toch recht zetten, maken we 'm meteen wat kleiner en mooier natuurlijk.
Same. Ben tevreden en vaak voor een klein dingetje vind ik het vaak al veel moeite met eventuele bijwerkingen die kunnen optreden en zo en denk ik al snel: fuck it, tis prima zo.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hee!quote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
beetje liposuctie zou ik willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was me toch echt geheel niet opgevallen
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?quote:
Dat niet, maar ik ben tevredenquote:
Damn, waarom ben je nou niet bij Portishead.quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?
Ja. En dan zie ik dat het heel erg meevalt en ben ik er klaar mee.quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?
Mijn pa had het over 900 euro per oogquote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Machtiging aanvragen, vergoeding uit basisverzekering
Maar dan toch een heel klein deel neem ik aan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laseren is goedkoper. MissM heeft 't over het plaatsen van een corrigerende lens.quote:
Nop. Als je een machtiging krijgt, wordt alles vergoed. Alleen je eigen risico niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan toch een heel klein deel neem ik aan?
That.quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laseren is goedkoper. MissM heeft 't over het plaatsen van een corrigerende lens.
Ah oke, maar dan moet je bijna een mol zijn ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop. Als je een machtiging krijgt, wordt alles vergoed. Alleen je eigen risico niet.
Inderdaad. Dan had ik kunnen bewijzen dat er met die buik en bovenbenen niets mis is!quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, waarom ben je nou niet bij Portishead.
Ik bedoel maarquote:
Wat de minimale afwijking is weet ik niet, maar je hoeft nog niet blind te zijn hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan moet je bijna een mol zijn ofzo?
Snijden!quote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
That.
En de dingen waar ik niet tevreden mee ben, kan ik zelf wat aan doen. Sowieso ben ik niet zo happig op snijden in een gezond lichaam.
Stiekem ben ik nu alleen maar opgelucht. Ik had dan alleen maar staan balen dat ik je borsten niet had genoemd.quote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef L-E het volgende:
Inderdaad. Dan had ik kunnen bewijzen dat er met die buik en bovenbenen niets mis is!
ik zou niet weten waarquote:
Zal wel per verzekering verschillend zijn, wat de eisen ervoor zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel...quote:
ja kloptquote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kunt
Hmm, jij werkt toch bij mijn verzekeraar he?....quote:Op maandag 25 april 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat de minimale afwijking is weet ik niet, maar je hoeft nog niet blind te zijn hoor
Dat zijn mijn paradepaardjes, doen we voorlopig niets aan.quote:Op maandag 25 april 2011 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem ben ik nu alleen maar opgelucht. Ik had dan alleen maar staan balen dat ik je borsten niet had genoemd.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, jij werkt toch bij mijn verzekeraar he?....
Je weet niet eens over welke behandeling het gaatquote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know... Daarom heb ik die niet genoemd. Ik wist dat ik je daar niet mee uit de tent kon lokken. Die ogen, buik en benen wel.quote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef L-E het volgende:
Dat zijn mijn paradepaardjes, doen we voorlopig niets aan.
Refractiechirurgie - lensimplantatie. Toch?quote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet niet eens over welke behandeling het gaat
zilveren kruis achmeaquote:Op maandag 25 april 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bij welke verzekeraar zit je ook alweer?
Die buik vooral. Ik heb dan een kind gehad, MAAR IK BEN VERDOMME GEEN UITGEZAKT NIJLPAARD!!quote:Op maandag 25 april 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... Daarom heb ik die niet genoemd. Ik wist dat ik je daar niet mee uit de tent kon lokken. Die ogen, buik en benen wel.
Dat kan jij ookquote:
Misschien is het laseren van je ogen toch meer noodzakelijk dan je zelf vermoedt.quote:Op maandag 25 april 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
Die buik vooral. Ik heb dan een kind gehad, MAAR IK BEN VERDOMME GEEN UITGEZAKT NIJLPAARD!!
Dus.
Heb al heel veel overwonnen, dat voelt echt al geweldig. Ik vind mezelf tegenwoordig, ondanks de mankementen, oprecht aantrekkelijk. Dat had ik vijf jaar geleden niet durven dromen. Ontwikkeling.quote:
Ja, ik let wel op als je me wat vertelt hoorquote:
Dat ja, want je krijgt tegenwoordig niet eens een bril vergoedquote:Op maandag 25 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik let wel op als je me wat vertelt hoor
Onzin.quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja, want je krijgt tegenwoordig niet eens een bril vergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |