Ghehe nee toen jij weg was. Toen had hij zoiets van: eindelijk slapen!!quote:
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk hequote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat klinkt niet als iets wat ik zou doen?
quote:
Wat een liefde, damesquote:Op maandag 25 april 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik glij nog net niet van de bank af
Ik heb nog niet eens gebarbequed. Maar ik mis er ook niks aanquote:Op maandag 25 april 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Zo, dat was voorlopig weer de laatste keer barbecuen
Ik zeg niks...quote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk he
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je weet toch hoe erg het met me gesteld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je heet niet voor niets missbehavin natuurlijk he
Ze heeft jouw paardje ook wel eens mishandeld ja?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft jouw paardje ook wel eens mishandeld ja?
Vegetarische hamburgersquote:Op maandag 25 april 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gebarbequed. Maar ik mis er ook niks aan
Saddle up babyquote:
quote:
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.quote:
Ja zelfs ik eet wel eens groente!quote:
Dat bedoelde ik niet, dat je dan aan maiskolf denktquote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zelfs ik eet wel eens groente!
quote:Op maandag 25 april 2011 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, dat je dan aan maiskolf denkt
Wat vind je er niet leuk aan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.Ook al niet toen ik nog wel vlees at.
Ik vind 't gewoon niet zo leuk, en ook niet lekker.quote:
Ik vind het ook lang zo leuk niet hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, ik vind bbq'en niet leuk.Ook al niet toen ik nog wel vlees at.
Barbeknoeien op het strandquote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang zo leuk niet hoor.
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbqquote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, je hebt het 3 dagen over die garnalen gehad!
MissB treft iedere keer kleine pikkies of gaat dit over andere garnalen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
Wat, je hebt het 3 dagen over die garnalen gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |