Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ex als in, je hebt ook relaties met vrouwen gehad?
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatiequote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Scheren werkt voor mij bij de meeste zones ook het beste....
Al wissel ik het dan toch weer af...
Een Brazilian ja.quote:
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?
Waaromquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Onze grote altruïstquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Een Brazilian ja.
Vind het wel meevallen, vooral omdat de haren dunner en zachter terug groeien.
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Oke, ik hoop dat mijn bezoek het zal waarderen.quote:
Welke lichaamsdelen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.
Jij denkt ook altijd aan anderen he!quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Neequote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kuntquote:
Ditoquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.
Iets van 900 per oog of zo, he?quote:Op maandag 25 april 2011 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kunt
quote:
Sommigen meer dan anderen moet ik bekennen.quote:
quote:
Als je mij was zou je wel anders pratenquote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je mij was zou je wel anders praten
Prima, dan ga ik het zelf wel invullen. Ik vermoed dat je iets aan die donkere randen onder je ogen gaat laten doen. Die buik is ook niet meer wat het geweest is na de bevalling dus die kan ook wel wat strakker worden getrokken. En dan die putten in je bovenbenen he... Tja.quote:
Je bent een loeder, maar het werkt wel, damn you.quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik het zelf wel invullen. Ik vermoed dat je iets aan die donkere randen onder je ogen gaat laten doen. Die buik is ook niet meer wat het geweest is na de bevalling dus die kan ook wel wat strakker worden getrokken. En dan die putten in je bovenbenen he... Tja.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Hoe zit dat bij ons mannen als wij dat bedrag gespaard hebben? Bij 3 euro geven we het uit aan bier, bij 15 euro aan een kratje en bij 900 euro aan heel veel bier?
Ik zou echt niet weten wat ik aan mezelf zou willen laten verbouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |