Nee gek, 'gewone' garnalenquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissB treft iedere keer kleine pikkies of gaat dit over andere garnalen?
Ik heb een wereldrecept met roze garnalen en tabasco en knoflook.quote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Ja ja baasquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Zonder dat bier dan hequote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecuesquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Sommige dingen kunnen niet duidelijk genoeg zijn.quote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op barbecuen. Voor mij is dat de hemel: lekker eten, goede wijn, leuke mensen, en mooi weer, alles bij elkaar.
Count me in!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Heul veel goede wijnquote:
Nee dat is toch anders.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.
Open vuur en vodka, klinkt als een plan! MissB, flambee!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Nooit last vanquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is toch anders.
Moest me van de week heel erg inhouden toen ik bij de makro was.
Stond echt een hele mooie bbq.
Als wij het doen, doen we het binnen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?
Gatverdamme!quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Kwel me nog even meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Oh, nee. Lekker buiten, maar dan ipv een barbeque een gourmetstelquote:
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open vuur en vodka, klinkt als een plan! MissB, flambee!
Uhuh, hij is nu nog lekkerder!quote:
Ach, hoe vaak ga je 'm gebruiken dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.
Ik heb zo'n goedkoop ding van 30,- bij de Karwei vandaan. Gaat 'al' twee jaar mee.quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben het er nog niet over eens of ik er zo veel geld voor uit wil geven, alhoewel het wel echt een hele mooie bbq is.
Wat een tragiek op deze zonnige dagquote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geflambeerde banaan, ik mis het
Ja best wel, want godverdomme wat is dat lekker. Ik moet mijn moeder echt zover krijgen dat ze het nog 1 keer voor me maakt, dan maar ziekquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een tragiek op deze zonnige dag
Ja dat is het dus.quote:Op maandag 25 april 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak ga je 'm gebruiken dan?
Mijn oude buren bbq'den dagelijks met dit weer, dan is het dat wel waard. Denk ik.
Ziek? Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best wel, want godverdomme wat is dat lekker. Ik moet mijn moeder echt zover krijgen dat je het nog 1 keer voor me maakt, dan maar ziek
Dan is het wel zonde, lijkt me. Maar, het kan ook een reden zijn om er meer tijd voor in te ruimenquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het dus.
Waarschijnlijk niet eens zo vaak, want toch geen tijd.
Ik ben sinds een paar jaar allergisch voor banaanquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziek? Hoe dat zo?
En kun je het zelf niet klaar maken joh?
Ga je nu punten opnoemen waarom ik hem wel zou moeten kopen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het wel zonde, lijkt me. Maar, het kan ook een reden zijn om er meer tijd voor in te ruimen
Nou ja, ik ben gewoon redelijkquote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu punten opnoemen waarom ik hem wel zou moeten kopen?
Dat is niet goed, ik moet van de week weer na de makro en dan kan ik mezelf misschien niet inhouden.
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo'n goedkoop ding van 30,- bij de Karwei vandaan. Gaat 'al' twee jaar mee.
Oh noesquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben sinds een paar jaar allergisch voor banaan
True, maar lekker koken is wel makkelijker met goede spullen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Weet je wat ook lekker is? Ananasringen grillen en flamberen in donkere rum en serveren met chocoladesaus![]()
Als troost voor de banaan absentie
mijn acties zijn meestal niet logisch of simpel te verklaren.quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon redelijk
Maar als je al weet dat je 'm toch nauwelijks gaat gebruiken, niet doen. Simpel zat, lijkt me
Een beetje. Het maakt zelden het echte verschil.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
True, maar lekker koken is wel makkelijker met goede spullen.
True. En nu heb ik zin om te kokenquote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede kok kan overal op koken. Een slechte kok kan ook in de beste keuken niks fatsoenlijks maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand hier wel eens ontharingscreme gebruikt voor de bikinilijn?
Nee. En gezien de horrorverhalen, ga ik dat ook niet proberen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand hier wel eens ontharingscreme gebruikt voor de bikinilijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |