Nee gek, 'gewone' garnalenquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissB treft iedere keer kleine pikkies of gaat dit over andere garnalen?
Ik heb een wereldrecept met roze garnalen en tabasco en knoflook.quote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Ja ja baasquote:Op maandag 25 april 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hollandse, die gooi je niet op de bbq
Zonder dat bier dan hequote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecuesquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
BBQ![]()
Flinke lappen vlees en bier, wat wil een mens nog meer.
Sommige dingen kunnen niet duidelijk genoeg zijn.quote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 25 april 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben dol op barbecuen. Voor mij is dat de hemel: lekker eten, goede wijn, leuke mensen, en mooi weer, alles bij elkaar.
Count me in!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Heul veel goede wijnquote:
Nee dat is toch anders.quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook op een steengrill of gourmetstel. Weg met die stink barbecues
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Die stinkzooi wil ik juist niet in mijn huis.
Open vuur en vodka, klinkt als een plan! MissB, flambee!quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou bier vervangen door wodka dan
Nooit last vanquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is toch anders.
Moest me van de week heel erg inhouden toen ik bij de makro was.
Stond echt een hele mooie bbq.
Als wij het doen, doen we het binnen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat met dit weer toch niet binnen gourmetten of grillen?
Gatverdamme!quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Kwel me nog even meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nu aan de zelfgemaakte huzarensalade trouwens
Oh, nee. Lekker buiten, maar dan ipv een barbeque een gourmetstelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |