Nee, dit is een ander, is niet echt een vriendin meer trouwens, meer een ex.quote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde vriendin waar je ook aan haar neptieten hebt gezeten? Heb je die opgezwollen muts oko betast of alleen bekeken? (speciaal voor de harde tepels van ArTiC)
Scheren werkt voor mij bij de meeste zones ook het beste....quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX Wookie is, maar toch maar blijft scheren
quote:
Een ex als in, je hebt ook relaties met vrouwen gehad?quote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
Nee, dit is een ander, is niet echt een vriendin meer trouwens, meer een ex.
Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?quote:Op maandag 25 april 2011 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ex als in, je hebt ook relaties met vrouwen gehad?
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatiequote:Op maandag 25 april 2011 18:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Scheren werkt voor mij bij de meeste zones ook het beste....
Al wissel ik het dan toch weer af...
Een Brazilian ja.quote:
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Nee man. Je fantasie slaat helemaal op hol he?
Waaromquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Onze grote altruïstquote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
Een Brazilian ja.
Vind het wel meevallen, vooral omdat de haren dunner en zachter terug groeien.
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Laseren zou ik nog wel doen. Maar eerst maar eens sparen voor een oogoperatie
Oke, ik hoop dat mijn bezoek het zal waarderen.quote:
Welke lichaamsdelen?quote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
Als ik een paar duizend euro gespaard zou hebben, zou ik het eerder uitgeven bij de plastisch chirurg dan aan zoiets verstandig.
Jij denkt ook altijd aan anderen he!quote:Op maandag 25 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, ik probeer ArTiC een leuke avond te bezorgen.
Neequote:Op maandag 25 april 2011 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt alvast op de zaken vooruit met je ondertitel?
Omdat het zo duur is dat je er heel goed van op vakantie kuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |