Nee, dan gaan we maar uit etenquote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is fijn voor jeMaar dus niet in mijn keuken, dan kook je maar niet.
Aaaiiiiquote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je het professioneel laat doen... gaat het helemaal goed...
Doe je het zelf dan is het even uitvogelen hoe en wat het beste werkt.... anders krijg je blauwe plekken![]()
![]()
Daar heb ik persoonlijk nog geen ervaringen mee... maar een aantal vriendinnen wel...quote:
Ik durf het wel, maar het probleem vind ik dat je het dus eerst lang genoeg moet laten groeienquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er trouwens ook aan te denken om het te laten harsen. Maar ik durf dus ook niet
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar het probleem vind ik dat je het dus eerst lang genoeg moet laten groeien
Anders luk het nietquote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?
Bikinilijn of brasilian?quote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zit er trouwens ook aan te denken om het te laten harsen. Maar ik durf dus ook niet
Ja, dat. Dat is idd wel een probleem... Alhoewel, dat is twee weken niet scheren of zo?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het moet natuurlijk eerst een halve cm lang zijn of zo?
Mwah gewoon doenquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
MI van een hele grote Unox mutsquote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
Ik heb een vriendin die het ooit heeft laten harsen daar en een allergische reactie kreeg. Drie weken met een pijnlijke opgezwollen muts gelopen.
Ja idd, als we het dan toch doenquote:
Vrijdag kan ik pas weer fatsoenlijk koken, want vrij.quote:
* MissMSX Wookie is, maar toch maar blijft scherenquote:Op maandag 25 april 2011 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar heb ik persoonlijk nog geen ervaringen mee... maar een aantal vriendinnen wel...
Werkt vooral goed als je donkerhaar hebt, maar het kost je wel een aantal behandelingen.. voor echt alles weg is...
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet gehinderd wordt door enige kennis en ervaring van mijn echte uiterlijk is mijn antwoord 'ja'.
*fladdert*
Ik stem voor de lamsstoofschotel.quote:Op maandag 25 april 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik pas weer fatsoenlijk koken, want vrij.
Ik wou beginnen met baby clams, groene asperges en lente ui, gestoofd in witte wijn met knoflook.
Daarna pasta met knoflookolie, gegrilde paprika´s en balsamico.
Daarna twijfel ik nog. Gewoon een stukje vlees grillen, vis stomen of een lamsstoofschotel...
Diezelfde vriendin waar je ook aan haar neptieten hebt gezeten? Heb je die opgezwollen muts oko betast of alleen bekeken? (speciaal voor de harde tepels van ArTiC)quote:Op maandag 25 april 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
Ik heb een vriendin die het ooit heeft laten harsen daar en een allergische reactie kreeg. Drie weken met een pijnlijke opgezwollen muts gelopen.
Nooit van m'n levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |