Nee, ik scheer gewoon alles weg.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand hier wel eens ontharingscreme gebruikt voor de bikinilijn?
Koken isquote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel lekker ja.
Da's mooi, want ik heb zin dat iemand voor mij gaat koken.quote:
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje. Het maakt zelden het echte verschil.
Nope, wel eens voor mijn benen en dat vond ik drie keer niks...quote:Op maandag 25 april 2011 18:22 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand hier wel eens ontharingscreme gebruikt voor de bikinilijn?
Ik vind het alleen leuk wanneer ik met iemand anders kook of zo.quote:
Dat zeker.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.
Ik dus ook, maar het stinkt, blegh. Maar dat scheren in de bikinilijn ben ik zat.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope, wel eens voor mijn benen en dat vond ik drie keer niks...
Ah zo. Ik doelde op de kwaliteit van het resultaat, niet op het gemak van de inspanning.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
Het kookt prettiger met goede messen etcetera. Vind ik.
Ik juist niet, heb dan liever geen mensen in mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk wanneer ik met iemand anders kook of zo.
Misschien een idee om 't te laten harsen dan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar het stinkt, blegh. Maar dat scheren in de bikinilijn ben ik zat.
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik heb zin dat iemand voor mij gaat koken.
Heb je gelijk in, voor het eindresultaat maakt het geen verschil.quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah zo. Ik doelde op de kwaliteit van het resultaat, niet op het gemak van de inspanning.
Dat durf ik dus niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een idee om 't te laten harsen dan?
Ik wel. Wat ga je maken?quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?
Oh, nee. En ik heb ook een hekel aan van die territoriale mensen. Vooral als ze territoriaal gaan doen in mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik juist niet, heb dan liever geen mensen in mijn keuken.
Ook al kook ik bij iemand anders, op dat moment is het mijn keuken.
Zolang jij nog niet gehinderd wordt door enige kennis en ervaring van mijn echte uiterlijk is mijn antwoord 'ja'.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Ben jij een mooie vrouw in fladderend zomerjurkje?
Wat zeg ik nu net, op dat moment is het mijn keuken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. En ik heb ook een hekel aan van die territoriale mensen. Vooral als ze territoriaal gaan doen in mijn keuken.
Ik durf dus niet met die chemische meuk down there te komenquote:
Dat is fijn voor jequote:Op maandag 25 april 2011 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu net, op dat moment is het mijn keuken.
Als je het professioneel laat doen... gaat het helemaal goed...quote:
Laserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |