Ooh dat hou ik niet allemaal in de gatenquote:Op maandag 25 april 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eindelijk weer ?Ik had gisteren ook hoor
2 zelfsquote:Op maandag 25 april 2011 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh dat hou ik niet allemaal in de gaten
Gaat dus de goede kant opquote:
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat dus de goede kant opeerst had je het telkens niet.
Tweede paasdag, jeweet.quote:
Ja dat werd echt al 10 dagen omgeroepen op stations en in de treinenquote:
Hoi Sharr.quote:
quote:
Wij rijden gewoon in die BMW.quote:
Ja, telt als een zondag vandaagquote:
Rustuk toch, met dit weertje. Voor die leventje. Chill toch.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef killerbee911 het volgende:
Ik deed er net 15 minuten over om wat te drinken te pakken
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 15:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En ik krijg natuurlijk weer geen groet.
quote:
ja maar jij bent ook niet weggeweest sinds donderdag, dus hoeft niemand je nogmaals te begroetenquote:
Ja toch maar is nog wel kutquote:Op maandag 25 april 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rustuk toch, met dit weertje. Voor die leventje. Chill toch.
`Halloquote:
ECHT WEL LULLEAUUUUquote:Op maandag 25 april 2011 15:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook niet weggeweest sinds donderdag, dus hoeft niemand je niet nogmaals te begroeten
quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ECHT WEL LULLEAUUUU
Ik hap he.
Jij altijdquote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ECHT WEL LULLEAUUUU
Ik hap he.
Nee nu hoeft het niet meer.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest henk kb appel allus. Ik ga roken, ben het OV zat doei
huh D= zo in de war alluzz daag hoor meisje niet verbranden aan je sigarututtut.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
WEER NIET GENOEMD.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Rookse.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
quote:De versheid van geraspte kaas die in supermarkten wordt verkocht laat vaak te wensen over. Uit een test van de Consumentenbond bleek dat meer dan de helft van de zakjes geraspte kaas niet vers was. Slechts een kwart scoorde een goed of zeer goed oordeel voor versheid.
Ja dat las ik ookquote:
Ah joh, je hoeft toch niet zoveel te doen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb wel een lazy song voor je
haha leuk nummerquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb wel een lazy song voor je
kloptquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ah joh, je hoeft toch niet zoveel te doen?
quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lazy song in lazy town op een lazy day.
Ik vind het heeeeeeeeeeel stiekem diep van binnen een supertof liedjequote:
quote:
Ja. Hoezo? Dat kan niet anders bij een station.quote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Ragboer het volgende:
Sharr, ben je nu aan het fokken vanaf je telefoon?
Je maakt me aan het blozenquote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zero, ik groet jou wel altijd. Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk.
Utreg?quote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja. Hoezo? Dat kan niet anders bij een station.
Oefquote:
Welke pillen neem je?quote:
Nog nooit geprobeerd. Wat vond je er van?quote:
Ik weet er niks meer van dus was erg leukquote:Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Wat vond je er van?
Poe dat is wel wat, van een paar weet ik de naam niet maar sowieso Cetrizine Codeine nog een vaag pijnstil middel nog wat antibioticaquote:
In het leven moet je soms wat risico's nemen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik weet er niks meer van dus was erg leuk
Maar ik doe niet meer aan drugs want het maakt je letterlijk en figuurlijk kapot
Lekker aan de middelen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Poe dat is wel wat, van een paar weet ik de naam niet maar sowieso Cetrizine Codeine nog een vaag pijnstil middel nog wat antibiotica
Tja, wat is drugs... Waar zit de scheidingsslijn?quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik weet er niks meer van dus was erg leuk
Maar ik doe niet meer aan drugs want het maakt je letterlijk en figuurlijk kapot
Jup ik slik een hele apotheekquote:
Vanwege één zo'n klapjosti in de sportschool?quote:
Pillen wit en bruinquote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, wat is drugs... Waar zit de scheidingsslijn?
Ketamine valt toch onder de geneesmiddelenwet?quote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Pillen wit en bruin
Weed mag gewoon
Nee ik deed eerst alleen Cetrizine en codeine maar dankzij hem moet ik er 4 extra slikkenquote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanwege één zo'n klapjosti in de sportschool?
echt? raarquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ketamine valt toch onder de geneesmiddelenwet?
Nee.quote:
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):quote:
quote:Middel Wetgeving
Alcohol Drank en horecawet
Tabak Tabakswet
Khat Warenwet
Anabole steroïden Geneesmiddelenwet
Ketamine Geneesmiddelenwet
Amfetamine lijst I
Cocaïne lijst I
Crack lijst I
Ecstacy lijst I
Heroïne lijst I
LSD lijst I
Metamfetamine lijst I
Methadon lijst I
Methylfenidaat lijst I
Paddos lijst II
Benzodiazepines lijst II
Buprenorphine lijst II
GHB lijst II
Cannabis lijst II
Cannabis lijst 2?quote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):
[..]
HEIL PIRAAT!quote:
Die man is niet straat genoeg voor een neger.quote:
Niks doen tegen mijn vriendenquote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Oh god, scootertokkies met kettingen, oorbellen, petjes, air max, nektasjes en hard sprekend in straattaal. Hoe zal ik ze wegjagen?
Waarom zou je je eigen familie weg willen jagen?quote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Oh god, scootertokkies met kettingen, oorbellen, petjes, air max, nektasjes en hard sprekend in straattaal. Hoe zal ik ze wegjagen?
Verkleed je als agent en ga naar buiten.quote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Appelquote:
Zijn dat jouw vrienden? Hoog niveautje zeg.quote:
Waaruit concludeer je dat deze jongens familie van mij zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen familie weg willen jagen?
Ik heb geen politieuniform.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Verkleed je als agent en ga naar buiten.
Dronken jij bent?quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je vader flirten met een fok user?
Ik zou tegen hem zeggen dat ik hem respecteer om die flirt gewoonquote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Volgens mij bedoelde hij jou.quote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou tegen hem zeggen dat ik hem respecteer om die flirt gewoon
Je vader flirt met jou?quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij jou.
Wat eten we?quote:Op maandag 25 april 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, kom je straks naar beneden? We gaan zo eten.
Schnitzel ?quote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rode bieten, aardappelen en een stuk vlees.
OMGquote:
Ja, ons mam noemt het ook altijd zoquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet die echte naam niet, sorry.
draadjesvleesquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet die echte naam niet, sorry.
Gooi dat varken er op hé. Eet smakelijk jochie.quote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef killerbee911 het volgende:
Ja wij gaan barbecuen dus ik ga deze afsluiten tot straks ofzo
quote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef killerbee911 het volgende:
Eetsmakelijkquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef killerbee911 het volgende:
NEE.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ons mam noemt het ook altijd zo.
Ohja draadjesvleesquote:
Haal je ouders over om te bbq'en.quote:
Gewoon een dood beest opeten.quote:
Sjongejonge zeg. Kom hierlangs dan, heb speklappen en frikandellen en kipspiezen en kreeft en gamba's hier. Genoeg keuze.quote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch niets in huisss.
winkels zijn openquote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan hebben we toch niets in huisss.
Niet in haar gristendorp denk ik.quote:
Oké.quote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg. Kom hierlangs dan, heb speklappen en frikandellen en kipspiezen en kreeft en gamba's hier. Genoeg keuze.
Hier niet.quote:
Wat is er?quote:
party bij jouquote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg. Kom hierlangs dan, heb speklappen en frikandellen en kipspiezen en kreeft en gamba's hier. Genoeg keuze.
is goed mammy, je bent wel strengquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet de vuilniszakken nog naar de vuilcontainers brengen.
Volkswijk voor die leventje.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
is goed mammy, je bent wel streng
Ja. Kom huphup.quote:Op maandag 25 april 2011 16:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
is goed mammy, je bent wel streng
Is het toch ook in Veenendaal. De keren dat ik er was deed het me nogal gristelijk aan.quote:
Ja, helaas wel. Heb je niks aan. Alle winkels dicht nu allesss.quote:Op maandag 25 april 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is het toch ook in Veenendaal. De keren dat ik er was deed het me nogal gristelijk aan.
Welke?quote:Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef Omdatappel het volgende:
Klinker, ik ga nu jouw liedjen spelennnn
quote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
Sleeuwijk Christenenpower![]()
Alle ongelovigen op de brandstapel
Ik ben voor.quote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
god bestaat nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
Begint de ontkerkelijking eindelijk op gang te komen, krijgen we een stortvloed aan moslims hierheen. Het houdt ook nooit op...quote:
Jajaquote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij zijn een streng gelovig gezin. Wij geloven in het FOK!dom. Danny
Jij bent zo een eckte?quote:
is.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik bedank elke dag dat fok nog bestaat en dan leest Klinker de algemene voorwaarden nog is op als ik ga slapen
HEIL BEACH, DE GROTE NIEUWE LEIDER! HEIL BEACH!quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
Jan heeft teveel Jesus Christ Superstar gekeken.
En zo is dat. Fijne zoon ben je.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik bedank elke dag dat fok nog bestaat en dan leest Klinker de algemene voorwaarden nog is op als ik ga slapen
quote:
Klinker kan niet lezen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben protestant opgevoed en jarenlang naar de kerk geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HEIL BEACH, DE GROTE NIEUWE LEIDER! HEIL BEACH!
Ik ben katholiek opgevoed maar nog nooit naar de kerk geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben protestant opgevoed en jarenlang naar de kerk geweest.
En die nachtzoen die ik je geef daar lees ik niks over terug ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga je naar de hel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed maar nog nooit naar de kerk geweest.
Piraten doen niet aan religie. Behalve die primitieve Somaliërs.quote:
ik ben goed opgevoedquote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed maar nog nooit naar de kerk geweest.
Dat was toch ons geheimpjequote:Op maandag 25 april 2011 16:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En die nachtzoen die ik je geef daar lees ik niks over terug ?
quote:Op maandag 25 april 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Waarom boos danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet religieus opgevoed?quote:![]()
Ja, dit.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben protestant opgevoed en jarenlang naar de kerk geweest.
Jawel, maar heb er afstand van genomen, achterlijke zooi dat het isquote:Op maandag 25 april 2011 16:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom boos dan
[..]
Niet religieus opgevoed?
Jij bent 12, waar praat jij over?!quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik mag lekker 70 maagden neuken in de hemel
Als ik dood ben rot ik weg. Of ze pleuren m'n lijk in het vuur. Boeiend, dood is dood.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik mag lekker 70 maagden neuken in de hemel
Ik ben wel opgevoed met die gebeden aan tafel enzo, maar heb er nooit wat mee gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jawel, maar heb er afstand van genomen, achterlijke zooi dat het is
Nee, zo ver gingen we hier nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben wel opgevoed met die gebeden aan tafel enzo, maar heb er nooit wat mee gedaan.
Jan zegt altijd je moet volgens de bijbel leven en die 70 bitches goed aanpakkenquote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent 12, waar praat jij over?!
quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Verstandige mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben wel opgevoed met die gebeden aan tafel enzo, maar heb er nooit wat mee gedaan.
Wát?!!quote:Op maandag 25 april 2011 16:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jan zegt altijd je moet volgens de bijbel leven en die 70 bitches goed aanpakken
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dus je luistert Dimmu Borgir om je af te zetten tegen je opvoeding?quote:
Nein, omdat ik t leuk vind.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je luistert Dimmu Borgir om je af te zetten tegen je opvoeding?
Lucky you.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
Piraat, Klinker en Beach zijn gelovig.
Cash, Appel en Henkie zijn ex-gelovigen.
En ik ben normaal opgevoed door mijn ouders.
Wat ben ik toch een baas.
Ben nooit gelovig geweest, kon het alleen niet tegenhouden dat ik gedoopt werdquote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
Piraat, Klinker en Beach zijn gelovig.
Cash, Appel en Henkie zijn ex-gelovigen.
En ik ben normaal opgevoed door mijn ouders.
Wat ben ik toch een baas.
Meer dit inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ben nooit gelovig geweest, kon het alleen niet tegenhouden dat ik gedoopt werd
Communie voor het geld, dat andere nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie ook geen communie en dat andere gedaan enzo?
Vormsel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie ook geen communie en dat andere gedaan enzo?
Wij hebben gewoon hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Communie voor het geld, dat andere niet
Ik prees je alleen de hemel inquote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haters. Jij gaat zonder eten naar bed HF. Verdorie.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
Als er een god was, was ik miljonair had ik 30 vrouwen en 1000 auto's.
Conclusie: Er is geen god
Ja aids?!?!?!?/!quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik prees je alleen de hemel in
tienermoeders
Je bent een slechte karma werk daar is aan, investeer in jezelf en ga is verzorgd de straat op .quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensingquote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik prees je alleen de hemel in
tienermoeders
Karma is mijn bitchquote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent een slechte karma werk daar is aan, investeer in jezelf en ga is verzorgd de straat op .
Da's wel een goeie.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensing
quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensing
WAT?!?!?!quote:
Ach tsja. Het interesseert me ook gewoon niet eigenlijk. Ik ga er geen tijd aan besteden. Als anderen dat wel willen doen, is dat hun mening.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
quote:
en je geloofde haar?quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is gisteren boos geworden op mij en mn zusje omdat we beide niks met het geloof doen.
Wattquote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii vanavond met een groep brandbommen naar binnen gooien bij familie van der Ploeg op de hoekze zijn niet naar de kerk gekomen gisteren
![]()
Rebels doen en satanist worden.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is gisteren boos geworden op mij en mn zusje omdat we beide niks met het geloof doen.
Het is eigenlijk ook bullshit.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach tsja. Het interesseert me ook gewoon niet eigenlijk. Ik ga er geen tijd aan besteden. Als anderen dat wel willen doen, is dat hun mening.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii vanavond met een groep brandbommen naar binnen gooien bij familie van der Ploeg op de hoekze zijn niet naar de kerk gekomen gisteren
![]()
De Galgenwaard is mijn tempel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef killerbee911 het volgende:
Als er een god was had ik dit topic wel kunnen volgen op mijn mobiel
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef killerbee911 het volgende:
Als er een god was had ik dit topic wel kunnen volgen op mijn mobiel
Ik knikte maar en zei hm hm. Stom zeikwijf.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
En Du Chatinier uw godquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
[..]
Ik knikte maar en zei hm hm. Stom zeikwijf.
quote:
Nou weet ik waarom je die baard hebt, jij amishquote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wordt hard aangepakt hier hoor in Sleeuwijk Noord
Woerkum is ook best wel gelovig eigenlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wordt hard aangepakt hier hoor in Sleeuwijk Noord
quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom je die baard hebt, jij amish
echte christelijke verdraagzaamheid en naastenliefde in actiequote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Gewoon je mammie op de kast jagen tochquote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloven in Satan is net zo als geloven in God.
Alles hier in de buurtquote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Woerkum is ook best wel gelovig eigenlijk.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon je mammie op de kast jagen toch
Daarom.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan worden ze helemaal gek... Oh oh oh. Mijn ouders
![]()
![]()
...quote:
Watquote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn moeder vindt het ook verschrikkelijk dat ik niet geloof.
quote:
Goede ouders!quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee volgens ons geloof, het FOK!dom, nee.
Je mag alleen bij het fok!dom als je 100 post per dag hebt ofniequote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee volgens ons geloof, het FOK!dom, nee.
Tfoeee a zemmel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Je mag alleen bij het fok!dom als je 100 post per dag hebt ofnie
Mooi. Scheelt een hoop plebejers.quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Je mag alleen bij het fok!dom als je 100 post per dag hebt ofnie
Bidden.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zit ze de hele tijd 'Ik ga wel voor je bidden hoor'. Rot toch op, man.
Nee, het is een afwijking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |