echt? raarquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ketamine valt toch onder de geneesmiddelenwet?
Nee.quote:
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):quote:
quote:Middel Wetgeving
Alcohol Drank en horecawet
Tabak Tabakswet
Khat Warenwet
Anabole steroïden Geneesmiddelenwet
Ketamine Geneesmiddelenwet
Amfetamine lijst I
Cocaïne lijst I
Crack lijst I
Ecstacy lijst I
Heroïne lijst I
LSD lijst I
Metamfetamine lijst I
Methadon lijst I
Methylfenidaat lijst I
Paddos lijst II
Benzodiazepines lijst II
Buprenorphine lijst II
GHB lijst II
Cannabis lijst II
Cannabis lijst 2?quote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):
[..]
HEIL PIRAAT!quote:
Die man is niet straat genoeg voor een neger.quote:
Niks doen tegen mijn vriendenquote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Oh god, scootertokkies met kettingen, oorbellen, petjes, air max, nektasjes en hard sprekend in straattaal. Hoe zal ik ze wegjagen?
Waarom zou je je eigen familie weg willen jagen?quote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Oh god, scootertokkies met kettingen, oorbellen, petjes, air max, nektasjes en hard sprekend in straattaal. Hoe zal ik ze wegjagen?
Verkleed je als agent en ga naar buiten.quote:Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
Appelquote:
Zijn dat jouw vrienden? Hoog niveautje zeg.quote:
Waaruit concludeer je dat deze jongens familie van mij zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen familie weg willen jagen?
Ik heb geen politieuniform.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Verkleed je als agent en ga naar buiten.
Dronken jij bent?quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als je vader flirten met een fok user?
Ik zou tegen hem zeggen dat ik hem respecteer om die flirt gewoonquote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Volgens mij bedoelde hij jou.quote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou tegen hem zeggen dat ik hem respecteer om die flirt gewoon
Je vader flirt met jou?quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |