WEER NIET GENOEMD.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest henk kb appel allus. Ik ga roken, ben het OV zat doei
Rookse.quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest henk kb appel allus. Ik ga roken, ben het OV zat doei
quote:De versheid van geraspte kaas die in supermarkten wordt verkocht laat vaak te wensen over. Uit een test van de Consumentenbond bleek dat meer dan de helft van de zakjes geraspte kaas niet vers was. Slechts een kwart scoorde een goed of zeer goed oordeel voor versheid.
Ja dat las ik ookquote:
Ah joh, je hoeft toch niet zoveel te doen?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb wel een lazy song voor je
haha leuk nummerquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb wel een lazy song voor je
kloptquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ah joh, je hoeft toch niet zoveel te doen?
quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Lazy song in lazy town op een lazy day.
Ik vind het heeeeeeeeeeel stiekem diep van binnen een supertof liedjequote:
quote:
Ja. Hoezo? Dat kan niet anders bij een station.quote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Ragboer het volgende:
Sharr, ben je nu aan het fokken vanaf je telefoon?
Je maakt me aan het blozenquote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zero, ik groet jou wel altijd. Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk.
Utreg?quote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja. Hoezo? Dat kan niet anders bij een station.
Oefquote:
Welke pillen neem je?quote:
Nog nooit geprobeerd. Wat vond je er van?quote:
Ik weet er niks meer van dus was erg leukquote:Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Wat vond je er van?
Poe dat is wel wat, van een paar weet ik de naam niet maar sowieso Cetrizine Codeine nog een vaag pijnstil middel nog wat antibioticaquote:
In het leven moet je soms wat risico's nemen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik weet er niks meer van dus was erg leuk
Maar ik doe niet meer aan drugs want het maakt je letterlijk en figuurlijk kapot
Lekker aan de middelen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Poe dat is wel wat, van een paar weet ik de naam niet maar sowieso Cetrizine Codeine nog een vaag pijnstil middel nog wat antibiotica
Tja, wat is drugs... Waar zit de scheidingsslijn?quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik weet er niks meer van dus was erg leuk
Maar ik doe niet meer aan drugs want het maakt je letterlijk en figuurlijk kapot
Jup ik slik een hele apotheekquote:
Vanwege één zo'n klapjosti in de sportschool?quote:
Pillen wit en bruinquote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, wat is drugs... Waar zit de scheidingsslijn?
Ketamine valt toch onder de geneesmiddelenwet?quote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Pillen wit en bruin
Weed mag gewoon
Nee ik deed eerst alleen Cetrizine en codeine maar dankzij hem moet ik er 4 extra slikkenquote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanwege één zo'n klapjosti in de sportschool?
echt? raarquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ketamine valt toch onder de geneesmiddelenwet?
Nee.quote:
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):quote:
quote:Middel Wetgeving
Alcohol Drank en horecawet
Tabak Tabakswet
Khat Warenwet
Anabole steroïden Geneesmiddelenwet
Ketamine Geneesmiddelenwet
Amfetamine lijst I
Cocaïne lijst I
Crack lijst I
Ecstacy lijst I
Heroïne lijst I
LSD lijst I
Metamfetamine lijst I
Methadon lijst I
Methylfenidaat lijst I
Paddos lijst II
Benzodiazepines lijst II
Buprenorphine lijst II
GHB lijst II
Cannabis lijst II
Cannabis lijst 2?quote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Even van internet geplukt (http://www.andrebeckers.nl/html/deopiumwet.php, advocatenkantoor):
[..]
HEIL PIRAAT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |