quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensing
WAT?!?!?!quote:
Ach tsja. Het interesseert me ook gewoon niet eigenlijk. Ik ga er geen tijd aan besteden. Als anderen dat wel willen doen, is dat hun mening.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
Als er een god was, was ik miljonair had ik 30 vrouwen en 1000 auto's.
Conclusie: Er is geen god
quote:
en je geloofde haar?quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is gisteren boos geworden op mij en mn zusje omdat we beide niks met het geloof doen.
Wattquote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii vanavond met een groep brandbommen naar binnen gooien bij familie van der Ploeg op de hoekze zijn niet naar de kerk gekomen gisteren
![]()
Rebels doen en satanist worden.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is gisteren boos geworden op mij en mn zusje omdat we beide niks met het geloof doen.
Het is eigenlijk ook bullshit.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach tsja. Het interesseert me ook gewoon niet eigenlijk. Ik ga er geen tijd aan besteden. Als anderen dat wel willen doen, is dat hun mening.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
oeiii vanavond met een groep brandbommen naar binnen gooien bij familie van der Ploeg op de hoekze zijn niet naar de kerk gekomen gisteren
![]()
De Galgenwaard is mijn tempel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef killerbee911 het volgende:
Als er een god was had ik dit topic wel kunnen volgen op mijn mobiel
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef killerbee911 het volgende:
Als er een god was had ik dit topic wel kunnen volgen op mijn mobiel
Ik knikte maar en zei hm hm. Stom zeikwijf.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
En Du Chatinier uw godquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou
[..]
Ik knikte maar en zei hm hm. Stom zeikwijf.
quote:
Nou weet ik waarom je die baard hebt, jij amishquote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wordt hard aangepakt hier hoor in Sleeuwijk Noord
Woerkum is ook best wel gelovig eigenlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat wordt hard aangepakt hier hoor in Sleeuwijk Noord
quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom je die baard hebt, jij amish
echte christelijke verdraagzaamheid en naastenliefde in actiequote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |