Nein, omdat ik t leuk vind.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je luistert Dimmu Borgir om je af te zetten tegen je opvoeding?
Lucky you.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
Piraat, Klinker en Beach zijn gelovig.
Cash, Appel en Henkie zijn ex-gelovigen.
En ik ben normaal opgevoed door mijn ouders.
Wat ben ik toch een baas.
Ben nooit gelovig geweest, kon het alleen niet tegenhouden dat ik gedoopt werdquote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Ragboer het volgende:
Piraat, Klinker en Beach zijn gelovig.
Cash, Appel en Henkie zijn ex-gelovigen.
En ik ben normaal opgevoed door mijn ouders.
Wat ben ik toch een baas.
Meer dit inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ben nooit gelovig geweest, kon het alleen niet tegenhouden dat ik gedoopt werd
Communie voor het geld, dat andere nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie ook geen communie en dat andere gedaan enzo?
Vormsel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie ook geen communie en dat andere gedaan enzo?
Wij hebben gewoon hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Communie voor het geld, dat andere niet
Ik prees je alleen de hemel inquote:Op maandag 25 april 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haters. Jij gaat zonder eten naar bed HF. Verdorie.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
Als er een god was, was ik miljonair had ik 30 vrouwen en 1000 auto's.
Conclusie: Er is geen god
Ja aids?!?!?!?/!quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik prees je alleen de hemel in
tienermoeders
Je bent een slechte karma werk daar is aan, investeer in jezelf en ga is verzorgd de straat op .quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef K-Cash het volgende:
Als er een god was, was ik miljonair had ik 30 vrouwen en 1000 auto's.
Conclusie: Er is geen god
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensingquote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik prees je alleen de hemel in
tienermoeders
Karma is mijn bitchquote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je bent een slechte karma werk daar is aan, investeer in jezelf en ga is verzorgd de straat op .
Da's wel een goeie.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
De hemel inprijzen is voor gelovigen een doodsverwensing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |