Begint de ontkerkelijking eindelijk op gang te komen, krijgen we een stortvloed aan moslims hierheen. Het houdt ook nooit op...quote:
Jajaquote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij zijn een streng gelovig gezin. Wij geloven in het FOK!dom. Danny
Jij bent zo een eckte?quote:
is.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik bedank elke dag dat fok nog bestaat en dan leest Klinker de algemene voorwaarden nog is op als ik ga slapen
HEIL BEACH, DE GROTE NIEUWE LEIDER! HEIL BEACH!quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Beach het volgende:
Jan heeft teveel Jesus Christ Superstar gekeken.
En zo is dat. Fijne zoon ben je.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik bedank elke dag dat fok nog bestaat en dan leest Klinker de algemene voorwaarden nog is op als ik ga slapen
quote:
Klinker kan niet lezen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben protestant opgevoed en jarenlang naar de kerk geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HEIL BEACH, DE GROTE NIEUWE LEIDER! HEIL BEACH!
Ik ben katholiek opgevoed maar nog nooit naar de kerk geweest.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben protestant opgevoed en jarenlang naar de kerk geweest.
En die nachtzoen die ik je geef daar lees ik niks over terug ?quote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga je naar de hel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben christelijk opgevoed maar nog nooit naar de kerk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |