quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
[..]
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.
Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Lekker makkelijk over verdere inhoud af te wimpelen als de discussie onvoltooid in jouw eigen belang beëdigd is
quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zet die grijze massa eens aan het werk.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat je er van vind.
Ga vooral zo door en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn van je kleuter gedrag.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers.
Of relnichtjes die niks beters te doen hebben.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De eerste kleuter is zojuist de shredder ingegaan.
Nog meer?
Het zou zonde zijn als we die post moesten missen inderdaad. Ben benieuwd naar z'n superieure argumentatietechniek.quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Chai het volgende:
Straks was hij net een heel verhaal aan het typen en net toen hij klaar was was het topic dicht. Dus het zou zonde zijn als we daardoor deze respons missen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OP ziet er alleen wel een beetje kinderachtig uit, net alsof ie door een kleuter is gemaakt
quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OP ziet er alleen wel een beetje kinderachtig uit, net alsof ie door een kleuter is gemaakt
Kinderachtig van haar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Che_ het volgende:
Triest figuur die Chai. Wilt er gelijk een SC reeks van maken. No-lifer
'belerend'quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Genius-F het volgende:
Wat eindigt Netsplitter elke post met "" kinderachtig, godverdomme
quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Genius-F het volgende:
Wat eindigt Netsplitter elke post met "" kinderachtig, godverdomme
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee, hij denkt me klem te hebben door te gaan janken over smilies.
Grow the fuck up.
Mag je wel met homo schelden? Die ziekte is erger dan kanker als je hebt denk ik zo.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef DaanA het volgende:
Terechte klacht
Niet met kanker mogen schelden, ander ziektes wel
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Patrickovik het volgende:
Waar kan ik mijn notes zien trouwens
sapiens?quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Mag je wel met homo schelden? Die ziekte is erger dan kanker als je hebt denk ik zo.
Niet waar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Che_ het volgende:
Triest figuur die Chai. Wilt er gelijk een SC reeks van maken. No-lifer
Ik heb nog nooit een homo horen klagen dat hij homo was...quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Mag je wel met homo schelden? Die ziekte is erger dan kanker als je hebt denk ik zo.
Eest een note, daarna een ban en voor je het weer belt hij je ouders.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Druk maken om een notedie man heeft echt geen leven.
Komt omdat ze zich ervoor schamenquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een homo horen klagen dat hij homo was...
dat lijkt me de bedoelingquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Tovenaar. het volgende:
Mensen die zeiken dat je de ziekte kanker en de krachtterm los van mekaar moet zien omdat het anders hypocriet gelul zou zijn. Een krachtterm dankt zijn zogenaamde kracht juist aan de betekenis van een woord, droevige mensen die dat doen.
Oneens de krachterm dankt zijn kracht aan dat hij lekker bekt en 2 K's heeft en daarom aggressief aanhoort. Niemand die kanker dt kanker dat zegt denkt aan de ziekte.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Tovenaar. het volgende:
Mensen die zeiken dat je de ziekte kanker en de krachtterm los van mekaar moet zien omdat het anders hypocriet gelul zou zijn. Een krachtterm dankt zijn zogenaamde kracht juist aan de betekenis van een woord, droevige mensen die dat doen.
Ik denk meestal aan longkanker aangezien dat toch het dichtste bij komt. Soms in een wat sadistischere bui denk ik aan huidkanker en dan denk ik 'ha dat krijg ik zelf toch niet joh'.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar als jullie kanker zeggen wat bedoelen jullie dan alle kankers, of hebben jullie een specifiek soort kanker in gedachte. Met tumoren en goedaardige of kwaadaardige is er ook al metastase opgetreden of zit het nog in een behandelbare fase. Best belangrijke details om in ogenschouw te menen om de krachtterm op zijn kracht te beoordelen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Lakitu het volgende:
Jammer dat ik nu van de zon moet gaan genieten. Bright side: ik zit niet in de shredder. Maar blijf wel een kleuter
Post ie door het slotje heen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als elke post die door een paar individuelen is doorspekt met kanker of kk dan word het tijd voor een schoonmaak.
Datzelfde geldt voor andere scheldwoorden als die te pas en te onpas worden gebruikt.
Dus nu is kanker of kk aan de beurt. Als dat weer normaal is dan stoppen we er mee om op te letten tot het weer de spuigaten uit loopt.
Als er bij alles aids wordt gepost gaat daar ook op gelet worden en merken mensen vanzelf of ze de grens hebben bereikt of niet.
Als we het niet zouden doen zou het vol staan met kanker of kk of een andere variant daar op.
Dat is niet iets wat we uit willen dragen als FOK! zijnde.
Daarbij rust er zeker geen taboe op het woord kanker.
Het gaat om de manier waarop het gebruikt wordt.
Idd. Flaffel bijv. zou nooit als krachtterm gebruikt worden.quote:Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oneens de krachterm dankt zijn kracht aan dat hij lekker bekt en 2 K's heeft en daarom aggressief aanhoort. Niemand die kanker dt kanker dat zegt denkt aan de ziekte.
My bad. 3 gezwellen voor je moedige inzet!quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet waar.![]()
Ik wilde gewoon ruim baan voor discussie omtrent dit onderwerp wat schijnbaar erg leeft onder de users hier.![]()
No offense
nee, relnichtjes werden niet binnengelatenquote:Op maandag 25 april 2011 12:35 schreef Genius-F het volgende:
Wat is Buffalo stil, zittie in de welbekende shredder?
Ja, of asperge.quote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Flaffel bijv. zou nooit als krachtterm gebruikt worden.
Kijk dit zijn dingen waar je wat mee kuntquote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan longkanker aangezien dat toch het dichtste bij komt. Soms in een wat sadistischere bui denk ik aan huidkanker en dan denk ik 'ha dat krijg ik zelf toch niet joh'.
Mensen met gevoelensquote:Op maandag 25 april 2011 12:37 schreef frits22 het volgende:
mensen die kanker erg vinden maar wel tering en tyfus zeggen
eens. ik ben klaarquote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als elke post die door een paar individuelen is doorspekt met kanker of kk dan word het tijd voor een schoonmaak.
Datzelfde geldt voor andere scheldwoorden als die te pas en te onpas worden gebruikt.
Dus nu is kanker of kk aan de beurt. Als dat weer normaal is dan stoppen we er mee om op te letten tot het weer de spuigaten uit loopt.
Als er bij alles aids wordt gepost gaat daar ook op gelet worden en merken mensen vanzelf of ze de grens hebben bereikt of niet.
Als we het niet zouden doen zou het vol staan met kanker of kk of een andere variant daar op.
Dat is niet iets wat we uit willen dragen als FOK! zijnde.
Daarbij rust er zeker geen taboe op het woord kanker.
Het gaat om de manier waarop het gebruikt wordt.
Hier ben ik het wel mee eens. Het argument dat je het los van elkaar moet zien vind ik een tikkeltje zwak want anders was het nooit een krachtterm geworden. Het is niet voor niets dat kanker en niet anker de krachtterm is en dat bekt gewoon hetzelfde. Het argument zou moeten zijn dat je niet zo moet huilen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Tovenaar. het volgende:
Als jij godver zegt probeer je echt gods verdoemenis over je af te roepen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Tovenaar. het volgende:
Ik wel toen ik hem sloeg.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een homo horen klagen dat hij homo was...
Ik ben het met je eens dat typtaal op fora en andere korte tekstberichtjes geen formele correspondentie is. Maar als je typt kan je voor je op enter drukt toch nog wel even een seconde nadenken en dingen veranderen, dat kan als je daadwerkelijk spreekt niet.quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
[..]
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.
Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
Dit is gewoon bijna net zo semi intellectueel als phpmystylequote:Op maandag 25 april 2011 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Post ie door het slotje heen.
Fotoboek van phpmystylequote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit is gewoon bijna net zo semi intellectueel als phpmystyle
kleuterquote:
Die deurfoto was echt cultquote:
Me hond is overleden aan griepquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als we met z'n allen iedereen de griep gaan toewens wordt dat dus na een tijdje verboden?
Iedereen kan de griep krijgen hier.
Ik zie geen noodzaak in verder discussiëren als er een overeenkomstige doelstelling bereikt isquote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Kanker op, joh. Ik weet zeker dat je hiermee bijbedoelingen hebt.
SO WHAT als ik breder ben dan de deurquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die deurfoto was echt cult![]()
maar hij was echt niet mollig hoor
griepbaasquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik zie geen noodzaak in verder discussiëren als er een overeenkomstige doelstelling bereikt is
quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Che_ het volgende:
Telaat. Netsplitter heeft toegeslagen met zijn sterkste wapen "de Note" en een ware ravage aangericht.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Che_ het volgende:
Telaat. Netsplitter heeft toegeslagen met zijn sterkste wapen "de Note" en een ware ravage aangericht.
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik zie geen noodzaak in verder discussiëren als er een overeenkomstige doelstelling bereikt is
ja maar " t komt natuurlijk ook omdat ik daar een beetje scheef sta"quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SO WHAT als ik breder ben dan de deur
okquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.
misschien had hij wel last van griepquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar " t komt natuurlijk ook omdat ik daar een beetje scheef sta"
wat een grieppostquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.
Natuurlijk mag het.. Maar de vraag is, moet het ook afgedwongen worden? Wat mij betreft niet, zeker niet om de reden die hier genoemd word..quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik kan je wel volgen in je redenatie dat het onzin is om kanker als ernstiger aan te merken dan andere woorden en ik neem er persoonlijk ook niet meer aanstoot aan dan aan sommige andere scheldwoorden, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel doen en daar mag best rekening mee gehouden worden.
beetje kinderachtig vind ik dit hoor... kleuterquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
misschien had hij wel last van griep
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Che_ het volgende:
Ik kan maar 1 conclusie trekken.
Netsplitter is note-torious.
LOL!quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Systeemnotificatie:
25-04-2011 @ 12:45:00
Blijf schelden met griep. Dat ben ik zat. Kleuter.
Je kunt weer posten op 25-07-2011 om 12:45.
haha je hebt er een stuk meer dan ik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Patrickovik het volgende:
JEEEZUSS
Nog een note erbij, mijn leven wat doe je.:'(
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Alleen hierop reagerenquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Note-thing personal hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Ik heb helemaal geen notes erbij gekregen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Patrickovik het volgende:
JEEEZUSS
Nog een note erbij, mijn leven wat doe je.:'(
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
"Sorry, de OP is te lang, te uitgebreid, en te inhoudelijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alleen hierop reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees de OP eens man griepadmin
quote:
Ah, de selectieve Otis2.0 is er weer.quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alleen hierop reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees de OP eens man griepadmin
Wil jij dan even de note-tulen schrijven van dit topic?quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen notes erbij gekregen.![]()
Wat een conquerbaas ben ik ook he.
Dit is toch wel echt het toppunt van hypocrisie.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, de selectieve Otis2.0 is er weer.
Hahahahahaquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil jij dan even de note-tulen schrijven van dit topic?
Origineel hoor.quote:
Ik ben al iets ouder als ik me voel, 5 jaar is inderdaad misschien een beetje kort. Maar 15 jaar geleden heerste er nog nauwelijks een taboe op het woord kanker bij mij op de basisschool. Misschien komt het omdat het in de randstad is ofzo, of misschien zijn wij gewoon niet kleinzerig opgevoed..quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef padlarf het volgende:
Hoe komt die jeff89 er in godsnaam bij dat er pas 5 jaar een taboe op het woord kanker zit?
Toen ik ruim 15 jaar geleden op de basisschool zat kreeg je al straf als je kanker zei, en ik herinner me ook dat een zo'n meisje in huilen uitbarstte toen de leraar zei dat we gewoon ons huiswerk moesten maken en niet zo moesten kankeren.
Waarom ga je nou ook op zulke niet-inhoudelijke reacties in? Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld, want jij weet ook wel dat dit tot niets leidt.quote:
Zeg, je ziet nou toch hopelijk wel in dat deze reeksen toch nergens meer over gaan?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:25-04-2011 @ 11:51
quote:
Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef Patrickovik het volgende:
kanker topic man.
25-04-2011 @ 12:44
quote:
Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
aids?
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je nou ook op de niet-inhoudelijke reacties in? Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld, want jij weet ook wel dat dit tot niets leidt.
maakt mij echt geen reet uit neequote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?
Ah, zo snap ik het beterquote:Op maandag 25 april 2011 12:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder als ik me voel, 5 jaar is inderdaad misschien een beetje kort. Maar 15 jaar geleden heerste er nog nauwelijks een taboe op het woord kanker bij mij op de basisschool. Misschien komt het omdat het in de randstad is ofzo, of misschien zijn wij gewoon niet kleinzerig opgevoed..
Maar zoals ik eerder al zei, ik had in groep 6 ofzo een lerares die het woord 'kankeren' vrij consequent gebruikte als 'zeuren' of 'klagen'.. Dat had 0.0% lading, behalve dat wat ze bedoelde.. Die lading had het woord kanker als krachtterm ook niet toen ik op de basisschool zat.
Sinds een jaar of wat heb je trouwens ook van die advertentie campagnes om het woord tegen te gaan, ik denk dat ik daar m'n 5 jaar op baseerde.
Als we iemand zoeken dan geven we een belletje, ok?quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Genius-F het volgende:
Ik zou mezelf wel het mannetje vinden als ik Fok!Admin was. Lekker met notes strooien en iedereen ongestraft kleuter noemen.
Je blijft altijd met 2 kampen zitten in dit soort discussies, in die zin in het vrij waadeloos ja.. Aan de andere kant, vind ik het wel zinvol ten alle tijden het debat scherp te houden. Dit gaat de polarisatie van de samenleving (fok in dit geval) tegen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg, je ziet nou toch hopelijk wel in dat deze reeksen toch nergens meer over gaan?
Ik wil niet selectief zijn, maar ik heb wel de inhoudelijke reactie op de post in de OP gemist geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?
Het is wachten op een mooie ban voor jouwquote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Het wordt mij hier te heet onder de voeten, waar is de note-uitgang?
Serieus waarom ga je alleen op deze posts in?quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als we iemand zoeken dan geven we een belletje, ok?
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe notes nou werken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Baalhaar het volgende:
Die notes hebben evenveel inhoud voor de Fok! Users als het woord "kanker"
Het zijn alleen de admins die in hun eigen wereldje leven en dit zien als een machtsmiddel om de rellende meute in bedwang te houden
Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
maakt mij echt geen reet uit neekleuter
Het kan nog veel origineler hoorquote:
Hij heeft gereageerd in het vorige topic, wel op blijven letten.quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je nou ook op zulke niet-inhoudelijke reacties in? Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld, want jij weet ook wel dat dit tot niets leidt.
Zo gaat dat meestal wel op FOK! ja, humor wordt niet gewaardeerd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is wachten op een mooie ban voor jouw
quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als we iemand zoeken dan geven we een belletje, ok?
Als dat humor is mag jij op cursus bij Hans Teeuwenquote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal wel op FOK! ja, humor wordt niet gewaardeerd.
kankerquote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil niet selectief zijn, maar ik heb wel de inhoudelijke reactie op de post in de OP gemist geloof ik.
Als je beter zou lezen zou je gezien hebben dat ik wel degelijk serieus ben ingegaan op posts.quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus waarom ga je alleen op deze posts in?
Je kunt ook als een verzuurde bejaarde op een forum posten en in de foetushouding gaan liggen als iemand met ziektes scheld.quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als dat humor is mag jij op cursus bij Hans Teeuwen
I note-tist it somewhere but i can-note remember itquote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Het wordt mij hier te heet onder de voeten, waar is de note-uitgang?
Hieruit maak ik op dat jij Teeuwen niet grappig vind?quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als dat humor is mag jij op cursus bij Hans Teeuwen
Ik moet zeggen dat de kans groot is dat dit gebeurd. Je hebt eerder al aangetoond dat je de toekomst kan voorspellen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voorspellingen komen in de meest vage beschrijvingen.
[..]
Bij de Twin Towers liep ik 2 maanden van te voren langs het WTC in Amsterdam, met het gevoel dat het gebouw iedere moment kon instorten.
Gaan ze ook.quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hij heeft gereageerd in het vorige topic, wel op blijven letten.
Het komt er op neer dat het woord in de ban word gedaan vanwege bepaalde users die het gebruiken. Waarom dan niet gewoon de users in de ban gaan is mij 'n raadsel..
Verzuurde bejaarde?quote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt ook als een verzuurde bejaarde op een forum posten en in de foetushouding gaan liggen als iemand met ziektes scheld.
Jij hebt echt zo'n enorme plaat voor je kop dat je er akelig van wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verzuurde bejaarde?
Ik breng jullie alleen wat normen en waarden bij, die je ouders gemist hebben.
Gaan we nu op de man spelen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de kans groot is dat dit gebeurd. Je hebt eerder al aangetoond dat je de toekomst kan voorspellen.
[..]
Dat is wel een beetje het profiel van een verzuurde bejaarde natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verzuurde bejaarde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Sure dudequote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het profiel van een verzuurde bejaarde natuurlijk.
Voor de admins is het een fictief machtsmiddel, voor ons slechts een statusmiddel voor in één van Het Fenomeens topicsquote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe notes nou werken.
Op de man spelen? Het is toch geen belediging dat jij de toekomst kunt voorspellen, of wel soms?quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaan we nu op de man spelen?
Wat ben jij een ongelooflijk triest figuur zeg
quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je als een ongeleid projectiel hier de boel loopt te trollenquote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Op de man spelen? Het is toch geen belediging dat jij de toekomst kunt voorspellen, of wel soms?
Daarnaast, klagen over 'op de man spelen' en dan zelf dit posten:
[..]
Totdat je een ban krijgt en je een andere hobby moet gaan zoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Voor de admins is het een fictief machtsmiddel, voor ons slechts een statusmiddel voor in één van Het Fenomeens topics
Maar je bent dus beledigd omdat ik aantoon dat jij de toekomst kunt voorspellen? Vreemd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je als een ongeleid projectiel hier de boel loopt te trollen
Zeg wat is dat met dat nieuwe volk tegenwoordig? Jong spul die modjes vandaag.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Totdat je een ban krijgt en je een andere hobby moet gaan zoeken.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het eerst wel een vermakelijke discussie vond aangezien ik nog écht op een serieuze reactie van netsplitter wachtte, maar op dit moment dringt het besef door dat die waarschijnlijk gewoon echt niet gaat komen dus besluit ik bij deze mij te distantiëren van deze discussie en te gaan genieten van het heerlijke zonnetje.
Maar niet te lang natuurlijk anders krijg ikOf huidkanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk een stuk kwetsender dan het gebruik van het woord kanker.. Wie ben jij om van achter een beeldscherm te oordelen over iemands opvoeding en ouders? Misschien is dat gekanker wel een rebelse reactie op de opvoeding die jij bekritiseerd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Motherfuckers act like they forgot about Barry van Damquote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Totdat je een ban krijgt en je een andere hobby moet gaan zoeken.
Ik heb voor autist 'n keer 'n note gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk een stuk kwetsender dan het gebruik van het woord kanker.. Wie ben jij om van achter een beeldscherm te oordelen over iemands opvoeding en ouders? Misschien is dat gekanker wel een rebelse reactie op de opvoeding die jij bekritiseerd.
Wanneer gaan we trouwens het woord autist in de ban doen? Want waar men met kanker eigenlijk zelden celwoekering bedoelt, schrijft men bij het woord autist wel degelijk de symtomen van de afwijking aan iemand toe. (kromme zin ja.. lees 'm maar een paar keer)
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb voor autist 'n keer 'n note gehad.
Ik vind er niks aan. Heb er vaak genoeg naar geprobeerd te luisteren, maar nee, lukt me niet om dat mooi te vinden, sorry.quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?
Het moet gezegd worden, er is nog nooit een rapper geweest die het woord veelvuldig gebruikt om zijn daden kracht bij te zetten!quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?
3 kankersteentjes voor je topic.quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, er is nog nooit een rapper geweest die het woord veelvuldig gebruikt om zijn daden kracht bij te zetten!
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het eerst wel een vermakelijke discussie vond aangezien ik nog écht op een serieuze reactie van netsplitter wachtte, maar op dit moment dringt het besef door dat die waarschijnlijk gewoon echt niet gaat komen dus besluit ik bij deze mij te distantiëren van deze discussie en te gaan genieten van het heerlijke zonnetje.
Maar niet te lang natuurlijk anders krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun fact of the day:quote:
Deze twee posts zijn waarschijnlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van de Zwitsal advertentie die mij nu toelacht.
kloptquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Heb er vaak genoeg naar geprobeerd te luisteren, maar nee, lukt me niet om dat mooi te vinden, sorry.
Metal daarentegen...
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor je topic.
Nou 't is geen muziek vind ik dan, meer 'n voordracht.quote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor je topic.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Agressieve postwoekering dat is pas échtquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou 't is geen muziek vind ik dan, meer 'n voordracht.
Ik hou niet zo van metal. Ik vind het instrumentale gedeelte meestal wel mooi, maar grunten ergert me.quote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef BlueMage het volgende:
Wat is jouw mening over black metal dan?
Dan lijkt je op m'n ouders.quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van metal. Ik vind het instrumentale gedeelte meestal wel mooi, maar grunten ergert me.
Zonder het geschreeuw en de duivelsaanbidding is het eigenlijk ook gewoon klassieke muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |