Ah, de selectieve Otis2.0 is er weer.quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alleen hierop reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees de OP eens man griepadmin
Wil jij dan even de note-tulen schrijven van dit topic?quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen notes erbij gekregen.![]()
Wat een conquerbaas ben ik ook he.
Dit is toch wel echt het toppunt van hypocrisie.quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, de selectieve Otis2.0 is er weer.
Hahahahahaquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil jij dan even de note-tulen schrijven van dit topic?
Origineel hoor.quote:
Ik ben al iets ouder als ik me voel, 5 jaar is inderdaad misschien een beetje kort. Maar 15 jaar geleden heerste er nog nauwelijks een taboe op het woord kanker bij mij op de basisschool. Misschien komt het omdat het in de randstad is ofzo, of misschien zijn wij gewoon niet kleinzerig opgevoed..quote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef padlarf het volgende:
Hoe komt die jeff89 er in godsnaam bij dat er pas 5 jaar een taboe op het woord kanker zit?
Toen ik ruim 15 jaar geleden op de basisschool zat kreeg je al straf als je kanker zei, en ik herinner me ook dat een zo'n meisje in huilen uitbarstte toen de leraar zei dat we gewoon ons huiswerk moesten maken en niet zo moesten kankeren.
Waarom ga je nou ook op zulke niet-inhoudelijke reacties in? Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld, want jij weet ook wel dat dit tot niets leidt.quote:
Zeg, je ziet nou toch hopelijk wel in dat deze reeksen toch nergens meer over gaan?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
quote:25-04-2011 @ 11:51
quote:
Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef Patrickovik het volgende:
kanker topic man.
25-04-2011 @ 12:44
quote:
Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
aids?
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je nou ook op de niet-inhoudelijke reacties in? Dat lijkt me niet echt een goed voorbeeld, want jij weet ook wel dat dit tot niets leidt.
maakt mij echt geen reet uit neequote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?
Ah, zo snap ik het beterquote:Op maandag 25 april 2011 12:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder als ik me voel, 5 jaar is inderdaad misschien een beetje kort. Maar 15 jaar geleden heerste er nog nauwelijks een taboe op het woord kanker bij mij op de basisschool. Misschien komt het omdat het in de randstad is ofzo, of misschien zijn wij gewoon niet kleinzerig opgevoed..
Maar zoals ik eerder al zei, ik had in groep 6 ofzo een lerares die het woord 'kankeren' vrij consequent gebruikte als 'zeuren' of 'klagen'.. Dat had 0.0% lading, behalve dat wat ze bedoelde.. Die lading had het woord kanker als krachtterm ook niet toen ik op de basisschool zat.
Sinds een jaar of wat heb je trouwens ook van die advertentie campagnes om het woord tegen te gaan, ik denk dat ik daar m'n 5 jaar op baseerde.
Als we iemand zoeken dan geven we een belletje, ok?quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef Genius-F het volgende:
Ik zou mezelf wel het mannetje vinden als ik Fok!Admin was. Lekker met notes strooien en iedereen ongestraft kleuter noemen.
Je blijft altijd met 2 kampen zitten in dit soort discussies, in die zin in het vrij waadeloos ja.. Aan de andere kant, vind ik het wel zinvol ten alle tijden het debat scherp te houden. Dit gaat de polarisatie van de samenleving (fok in dit geval) tegen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg, je ziet nou toch hopelijk wel in dat deze reeksen toch nergens meer over gaan?
Ik wil niet selectief zijn, maar ik heb wel de inhoudelijke reactie op de post in de OP gemist geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt echt geen ruk uit wat ik zeg in dit topic wel?
Het is wachten op een mooie ban voor jouwquote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Het wordt mij hier te heet onder de voeten, waar is de note-uitgang?
Serieus waarom ga je alleen op deze posts in?quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als we iemand zoeken dan geven we een belletje, ok?
Ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe notes nou werken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Baalhaar het volgende:
Die notes hebben evenveel inhoud voor de Fok! Users als het woord "kanker"
Het zijn alleen de admins die in hun eigen wereldje leven en dit zien als een machtsmiddel om de rellende meute in bedwang te houden
Bedankt voor het bewijzen van m'n punt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
maakt mij echt geen reet uit neekleuter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |