quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Che_ het volgende:
Telaat. Netsplitter heeft toegeslagen met zijn sterkste wapen "de Note" en een ware ravage aangericht.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef Che_ het volgende:
Telaat. Netsplitter heeft toegeslagen met zijn sterkste wapen "de Note" en een ware ravage aangericht.
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik zie geen noodzaak in verder discussiëren als er een overeenkomstige doelstelling bereikt is
ja maar " t komt natuurlijk ook omdat ik daar een beetje scheef sta"quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SO WHAT als ik breder ben dan de deur
okquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.
misschien had hij wel last van griepquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar " t komt natuurlijk ook omdat ik daar een beetje scheef sta"
wat een grieppostquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Jullie zijn linkse flikkers en durven de discussie niet aan te gaan. Jullie denken een punt te hebben gemaakt, maar kunnen het niet uitleggen. Dat is het hetzelfde als Lego kopen zonder bultjes erop, waardoor je ze niet op elkaar kunt klikken.
Natuurlijk mag het.. Maar de vraag is, moet het ook afgedwongen worden? Wat mij betreft niet, zeker niet om de reden die hier genoemd word..quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik kan je wel volgen in je redenatie dat het onzin is om kanker als ernstiger aan te merken dan andere woorden en ik neem er persoonlijk ook niet meer aanstoot aan dan aan sommige andere scheldwoorden, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel doen en daar mag best rekening mee gehouden worden.
beetje kinderachtig vind ik dit hoor... kleuterquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
misschien had hij wel last van griep
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Che_ het volgende:
Ik kan maar 1 conclusie trekken.
Netsplitter is note-torious.
LOL!quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Systeemnotificatie:
25-04-2011 @ 12:45:00
Blijf schelden met griep. Dat ben ik zat. Kleuter.
Je kunt weer posten op 25-07-2011 om 12:45.
haha je hebt er een stuk meer dan ik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Patrickovik het volgende:
JEEEZUSS
Nog een note erbij, mijn leven wat doe je.:'(
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Alleen hierop reagerenquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Note-thing personal hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En hoe ben je tot die conclusie gekomen?
Ik heb helemaal geen notes erbij gekregen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Patrickovik het volgende:
JEEEZUSS
Nog een note erbij, mijn leven wat doe je.:'(
Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
"Sorry, de OP is te lang, te uitgebreid, en te inhoudelijkquote:Op maandag 25 april 2011 12:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alleen hierop reageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lees de OP eens man griepadmin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |