Echt?! Hij heeft nu z'n eigen bedrijf in internetforums he, K. Anker forums Inc.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Laatst op die reünie, weetje wie ik daar tegenkwam ?!![]()
K. Anker, die kerel werkte nu bij de GGD had je dat verwacht?
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat schelden/vloeken in typtaal nogal idioot is. Dat je tijdens het spreken er af en toe een krachtterm uitgooit in een verhitte discussie kan ik goed begrijpen en doe ik zelf ook vaak genoeg.
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.quote:Zoals ik in mijn post al aangaf rust er op kanker een groter taboe binnen de samenleving dan op die andere woorden die je noemt dus vind ik de grens die daar getrokken wordt heel begrijpelijk.
Het niet gebruiken van het woord kanker als scheldwoord vind ik inderdaad een stap richting een beschaafdere omgang met elkaar. Het mag een heel klein stapje zijn, maar het is er wel een.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindt
Ik denk iets maar mag het niet uitspreken, wat is dan wel censuur volgens jou?quote:
Dit topic is riekt alleen uit naar aandachtstrekkerij. Wat triest is.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Flikker lekker op uit m'n topic dan.
Iemand die kanker heeft voor wie schelden met kanker een manier is om beter met z'n ziekte om te kunnen gaan?quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vroeg, expliciet. Er zijn zat scheldwoorden die opluchten en niet beginnen met een K en eindigen op anker.
Vooral deze man. Ik heb 'm echt verschillende inhoudelijke en beargumenteerde posts zien maken, maar geen admin die moeite doet om te kijken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
[..]
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.
Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
mn pa heeft een collega die K. Anker heetquote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt?! Hij heeft nu z'n eigen bedrijf in internetforums he, K. Anker forums Inc.
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers.quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met admins die zo redeneren? Welnee.
Lezenquote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vooral deze man. Ik heb 'm echt verschillende inhoudelijke en beargumenteerde posts zien maken, maar geen admin die moeite doet om te kijken hoor
HE MOD ~? !?!?!? HIER WROD GESGOLDE MET KANKERR!!!!!! ~!@ ik neem hier aanstoot aan !!quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef n8n het volgende:
[..]
mn pa heeft een collega die K. Anker heet
Deze post riekt naar taalverkrachting.quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit topic is riekt alleen uit naar aandachtstrekkerij. Wat triest is.
Lutser.
Reageer dan eens op deze post:quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers.
Of relnichtjes die niks beters te doen hebben.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
[..]
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.
Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
Mensen openttt u ogen!!! Deze man is de notenkraker. Hij heeft krachtige macht van de note. Gaat niet tegen hem in want hij zal je bestraffen met een note!quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt.
Wederom goed opgelost. Waarom bijdragen als je ook mensen relnichten kunt noemen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers.
Of relnichtjes die niks beters te doen hebben.
echt hequote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"een discussie op fok? nee, daar begin ik niet aan, alleen maar meelopers en relnichten."
Vraag mij alleen af waarom het open is als je weet dat het toch discussie gaat worden wat toch nergens naar toe leid.quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Is riekt alleen uit naar? Probeert u het nog eens.quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit topic is riekt alleen uit naar aandachtstrekkerij. Wat triest is.
Lutser.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
"De AOW-leeftijd gaat naar 71, er komt een tweede kernreactor en de langstudeerboete wordt volgend jaar ingevoerd en zal ¤6000 bedragen. Niet zo klagen, stelletje kleuters. Je merkt vanzelf wat daarvan de gevolgen zijn. Het zal mij een rotzorg zijn wat jullie ervan vinden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |