abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 12:18:25 #226
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_95950755
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Laatst op die reünie, weetje wie ik daar tegenkwam ?! :o
K. Anker, die kerel werkte nu bij de GGD had je dat verwacht?
Echt?! Hij heeft nu z'n eigen bedrijf in internetforums he, K. Anker forums Inc.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  maandag 25 april 2011 @ 12:18:26 #227
97079 Jeff89
Conquer All
pi_95950756
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Alfje het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat schelden/vloeken in typtaal nogal idioot is. Dat je tijdens het spreken er af en toe een krachtterm uitgooit in een verhitte discussie kan ik goed begrijpen en doe ik zelf ook vaak genoeg.
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
quote:
Zoals ik in mijn post al aangaf rust er op kanker een groter taboe binnen de samenleving dan op die andere woorden die je noemt dus vind ik de grens die daar getrokken wordt heel begrijpelijk.
Het niet gebruiken van het woord kanker als scheldwoord vind ik inderdaad een stap richting een beschaafdere omgang met elkaar. Het mag een heel klein stapje zijn, maar het is er wel een.
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.

Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
pi_95950762
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindt :)
Helemaal mee eens :) Dat ik het zelf niet gebruik wil niet zeggen dat jij dat niet mag.
*geeft ijsje*.
  maandag 25 april 2011 @ 12:18:49 #229
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95950769
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee dus :')
Ik denk iets maar mag het niet uitspreken, wat is dan wel censuur volgens jou? :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 12:18:53 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_95950771
Deze discussie is al zo vaak op Fok geweest en het komt er altijd op neer dat mensen zich beledigd of gekwest voelen door het woord kanker, maar niet door het noemen van officielere benamingen voor dezelfde aandoening. Niemand gaat raar lopen doen als iemand iemand anders een BRCA1 mutatie toewenst bijvoorbeeld.
Mensen moeten gewoon leren het woord kanker in de context te zien waarin het gezegd wordt. Als het gebruikt wordt als scheldwoord/krachtterm heeft het niks maar dan ook niks met de ziekte te maken. Als je mensen kent die zijn overleden aan de ziekte waarom zou dat het erger maken? Als je iemand kent die een gebroken been heeft is het toch ook niet erg om break a leg te zeggen.
Kijk ik kan me voorstellen dat het woord een ernstige connotatie voor sommige mensen heeft maar het grappige is als het juist in de context buiten de krachtterm gebruikt wordt dan is het ineens ok, als je een topic in wetenschap opent over kanker vind niemand het erg, terwijl je juist dan echt ingaat op de ziekte dus eigenlijk zouden dat soort topics je veel meer moeten raken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_95950775
wat, er staat in de grondwet wat 'beschaafd' is?
-
  maandag 25 april 2011 @ 12:19:04 #232
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95950777
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Flikker lekker op uit m'n topic dan.
Dit topic is riekt alleen uit naar aandachtstrekkerij. Wat triest is.

Lutser.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_95950778
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Ik vroeg, expliciet. Er zijn zat scheldwoorden die opluchten en niet beginnen met een K en eindigen op anker.
Iemand die kanker heeft voor wie schelden met kanker een manier is om beter met z'n ziekte om te kunnen gaan?
  maandag 25 april 2011 @ 12:19:15 #234
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_95950781
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.

[..]

Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.

Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
Vooral deze man. Ik heb 'm echt verschillende inhoudelijke en beargumenteerde posts zien maken, maar geen admin die moeite doet om te kijken hoor :')
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  maandag 25 april 2011 @ 12:19:21 #235
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95950786
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Echt?! Hij heeft nu z'n eigen bedrijf in internetforums he, K. Anker forums Inc.
mn pa heeft een collega die K. Anker heet :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 april 2011 @ 12:19:47 #236
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95950809
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Met admins die zo redeneren? Welnee.
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers. :)
Of relnichtjes die niks beters te doen hebben.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95950811
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Vooral deze man. Ik heb 'm echt verschillende inhoudelijke en beargumenteerde posts zien maken, maar geen admin die moeite doet om te kijken hoor :')
Lezen :') gewoon wachten tot er iemand kanker post en dan lekker weer een kleuter in de shredder gooien :).
-
pi_95950815
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef n8n het volgende:

[..]

mn pa heeft een collega die K. Anker heet :')
HE MOD ~? !?!?!? HIER WROD GESGOLDE MET KANKERR!!!!!! ~!@ ik neem hier aanstoot aan !!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 25 april 2011 @ 12:20:05 #239
97079 Jeff89
Conquer All
pi_95950826
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee dus :')
Ga je nou ontkennen dat dat censuur is? :')
pi_95950828
Stelletje kleuters. Doei. :W
pi_95950836
kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 12:20:25 #242
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_95950837
"een discussie op fok? nee, daar begin ik niet aan, alleen maar meelopers en relnichten. :)"
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 25 april 2011 @ 12:20:33 #243
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95950843
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Lutser.
Deze post riekt naar taalverkrachting. :)
pi_95950847
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Reageer dan eens op deze post:
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

[..]

-
  maandag 25 april 2011 @ 12:20:39 #245
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95950848
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt. :)
Mensen openttt u ogen!!! Deze man is de notenkraker. Hij heeft krachtige macht van de note. Gaat niet tegen hem in want hij zal je bestraffen met een note!
  maandag 25 april 2011 @ 12:20:49 #246
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_95950856
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wederom goed opgelost. Waarom bijdragen als je ook mensen relnichten kunt noemen?
pi_95950859
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"een discussie op fok? nee, daar begin ik niet aan, alleen maar meelopers en relnichten. :)"
echt he _O_
-
  maandag 25 april 2011 @ 12:20:58 #248
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95950863
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht dan?
Vraag mij alleen af waarom het open is als je weet dat het toch discussie gaat worden wat toch nergens naar toe leid.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_95950872
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Lutser.
Is riekt alleen uit naar? Probeert u het nog eens.
pi_95950876
quote:
99s.gif Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]

"De AOW-leeftijd gaat naar 71, er komt een tweede kernreactor en de langstudeerboete wordt volgend jaar ingevoerd en zal ¤6000 bedragen. Niet zo klagen, stelletje kleuters. Je merkt vanzelf wat daarvan de gevolgen zijn. Het zal mij een rotzorg zijn wat jullie ervan vinden :)."
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')