Ik heb kanker. Ik vind het daarom een uitstekend woord om mee te vloeken.quote:
Wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig.quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe zit het nou met het werkwoord 'kankeren'?
Flikker lekker op uit m'n topic dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een ondoorzichtig trol topic is dit
Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik zeg niet het k-woord, maar kusje voor je bezorgdheid![]()
![]()
[..]
Sorry, ik wist niet dat je daar aanstoot aan nam.
Mijn excuses hiervoor![]()
Bij de bond tegen het vloeken is het meestal een veel originelere bende ja.quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat zijn we weer origineel op Fok vandaag
Dit is een aantal eeuwen geleden toch wel de geldende norm geworden. Ook in de Grondwet staat er iets over!quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Wie bepaald wat beschaafd is? Waarom moet alles beschaafd zijn? Waarom is schelden niet beschaafd?
Laatst op die reünie, weetje wie ik daar tegenkwam ?!quote:
Imho doet het er niet toe dat jij het een uitstekend woord vind om te gebruiken.quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik heb kanker. Ik vind het daarom een uitstekend woord om mee te vloeken.
Kankerlijer e.d. wat minder.
Een vloek STOORT.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de bond tegen het vloeken is het meestal een veel originelere bende ja.
"Wat? Iemand heeft een ander denkbeeld? De eerste kleuter is zojuist geliquideerd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
"De AOW-leeftijd gaat naar 71, er komt een tweede kernreactor en de langstudeerboete wordt volgend jaar ingevoerd en zal ¤6000 bedragen. Niet zo klagen, stelletje kleuters. Je merkt vanzelf wat daarvan de gevolgen zijn. Het zal mij een rotzorg zijn wat jullie ervan vinden."
Vanaf nu gebruik ik het extra vaak en wie het er niet mee eens is moet eens wat minder kankeren.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig.
Zeg dan gewoon zeiken, zagen, Q_Q of T_T.
zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindtquote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik heb kanker. Ik vind het daarom een uitstekend woord om mee te vloeken.
Kankerlijer e.d. wat minder.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een ondoorzichtig trol topic is dit
notes worden opgespaardquote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt.
Met admins die zo redeneren? Welnee.quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Normen zijn richtlijnen gebaseerd op 'het gemiddelde', ik ben niet 'gemiddeld'. schelden met kanker is illegaal?quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een aantal eeuwen geleden toch wel de geldende norm geworden. Ook in de Grondwet staat er iets over!
Nee dusquote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef n8n het volgende:
als het woord kanker in je gedachten opkomt en je mag deze niet uiten spreken we over censuur
Als er een vloek valt breekt er iets.quote:
inderdaad, wat een kleuter is dat zegquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindt
Ik vroeg, expliciet. Er zijn zat scheldwoorden die opluchten en niet beginnen met een K en eindigen op anker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |