Zeg wat is dat met dat nieuwe volk tegenwoordig? Jong spul die modjes vandaag.quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Totdat je een ban krijgt en je een andere hobby moet gaan zoeken.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het eerst wel een vermakelijke discussie vond aangezien ik nog écht op een serieuze reactie van netsplitter wachtte, maar op dit moment dringt het besef door dat die waarschijnlijk gewoon echt niet gaat komen dus besluit ik bij deze mij te distantiëren van deze discussie en te gaan genieten van het heerlijke zonnetje.
Maar niet te lang natuurlijk anders krijg ikOf huidkanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk een stuk kwetsender dan het gebruik van het woord kanker.. Wie ben jij om van achter een beeldscherm te oordelen over iemands opvoeding en ouders? Misschien is dat gekanker wel een rebelse reactie op de opvoeding die jij bekritiseerd.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik breng jullie alleen wat normen en waarden bij, die je ouders gemist hebben.
Motherfuckers act like they forgot about Barry van Damquote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Totdat je een ban krijgt en je een andere hobby moet gaan zoeken.
Ik heb voor autist 'n keer 'n note gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik persoonlijk een stuk kwetsender dan het gebruik van het woord kanker.. Wie ben jij om van achter een beeldscherm te oordelen over iemands opvoeding en ouders? Misschien is dat gekanker wel een rebelse reactie op de opvoeding die jij bekritiseerd.
Wanneer gaan we trouwens het woord autist in de ban doen? Want waar men met kanker eigenlijk zelden celwoekering bedoelt, schrijft men bij het woord autist wel degelijk de symtomen van de afwijking aan iemand toe. (kromme zin ja.. lees 'm maar een paar keer)
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb voor autist 'n keer 'n note gehad.
Ik vind er niks aan. Heb er vaak genoeg naar geprobeerd te luisteren, maar nee, lukt me niet om dat mooi te vinden, sorry.quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?
Het moet gezegd worden, er is nog nooit een rapper geweest die het woord veelvuldig gebruikt om zijn daden kracht bij te zetten!quote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Aangezien dit topic toch niet meer over zoveel gaat vraag ik het hier maar: Wat heb jij tegen rapmuziek?
3 kankersteentjes voor je topic.quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden, er is nog nooit een rapper geweest die het woord veelvuldig gebruikt om zijn daden kracht bij te zetten!
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het eerst wel een vermakelijke discussie vond aangezien ik nog écht op een serieuze reactie van netsplitter wachtte, maar op dit moment dringt het besef door dat die waarschijnlijk gewoon echt niet gaat komen dus besluit ik bij deze mij te distantiëren van deze discussie en te gaan genieten van het heerlijke zonnetje.
Maar niet te lang natuurlijk anders krijg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fun fact of the day:quote:
Deze twee posts zijn waarschijnlijk verantwoordelijk voor het verschijnen van de Zwitsal advertentie die mij nu toelacht.
kloptquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Heb er vaak genoeg naar geprobeerd te luisteren, maar nee, lukt me niet om dat mooi te vinden, sorry.
Metal daarentegen...
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor je topic.
Nou 't is geen muziek vind ik dan, meer 'n voordracht.quote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
3 kankersteentjes voor je topic.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En ik snap je niet en het is mijn topic niet.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren maar het is gewoon muziek zonder aanhalingstekens.
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Agressieve postwoekering dat is pas échtquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou 't is geen muziek vind ik dan, meer 'n voordracht.
Ik hou niet zo van metal. Ik vind het instrumentale gedeelte meestal wel mooi, maar grunten ergert me.quote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef BlueMage het volgende:
Wat is jouw mening over black metal dan?
Dan lijkt je op m'n ouders.quote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van metal. Ik vind het instrumentale gedeelte meestal wel mooi, maar grunten ergert me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |