abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93966682
Op 8 maart zag ik tijdens meditatie de zee over het land komen, en sleurde alle huizen met zich mee. Ook zag ik beelden van CNN dat dit in Japan gebeurde. Ik durfde dit hier niet te posten uit angst dat ik weer niet helemaal goed zag.
Iemand anders op GLP heeft dit echter ook gedroomd, en postte op 9 maart dat hij een tsunami in Japan zag.
Check de datum van de startpost:
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1385078/pg1
Ben aan het twijfelen of ik dingen die ik zie voortaan ook zal posten.
Veni vidi foetsie
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:29:30 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93967168
Aangeveegd, normale reacties ja, trolls nee. Simpel.

@Semexo ja graag, posten die handel. :) Helaas, als je er naast zit is het makkelijk roepen "zie je wel" maar anders had je een succes gehad.. wat ongetwijfeld meteen minder reacties zal opleveren ;)
The truth was in here.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:33:46 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_93967334
Wat Bastard zegt, ook voor jezelf trouwens. Hoe erg is het als je een voorspellende droom denkt te hebben terwijl het dat niet is? Niet zo verschrikkelijk lijkt me?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_93967366
Gewoon posten, anders hebben we ook niets aan die subfora The truth is in here / en Brave new world ;)

Gewoon posten, en leren te negeren wat je niet zal deren ;) :P

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 12-03-2011 00:00:49 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:36:28 #5
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_93970207
Wat me aan de ene kant verbaast, maar aan de andere kant rust geeft is dat ík het NIET voorzien heb.

In het verleden heb ik al heel wat rampen zien aankomen, o.a. de Bijlmerramp, heel gedetailleerd. Levert me altijd weer een *(#&$#*($& gevoel op als ik iets voorzie. Gaat het gebeuren? Is het een 'gewone' droom?

En ja: ik meen dit serieus.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:41:31 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93970476
Ik ben ook heel blij dat ik die dromen dus niet heb, het lijkt mij absoluut niet tof om verschrikkelijke dingen te zien en mee te maken, waarschijnlijk door de ogen van iemand anders. Als het al voorspellende dromen zou zijn, zou het leuker wezen om leuk nieuws mee te maken.
The truth was in here.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:44:33 #7
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_93970623
Met 7 miljard mensen op de wereld die elke nacht dromen is er vast wel iemand die iets droomt wat op korte termijn ook gebeurt. Niks vreemd aan.
pi_93981152
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef OEM het volgende:
Met 7 miljard mensen op de wereld die elke nacht dromen is er vast wel iemand die iets droomt wat op korte termijn ook gebeurt. Niks vreemd aan.
Wel als het meerdere keren bij dezelfde persoon gebeurd. Dus posten semexo :Y
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 23:17:38 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_93983015
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:34 schreef schommelstoel het volgende:
Gewoon posten, anders hebben we ook niets aan die subfora The truth is in here / en Brave new word ;)

Gewoon posten, en leren te negeren wat je niet zal deren ;) :P
Vind ik ook. Wat Bastard en Jogy ook zeggen. Gewoon posten. Don't be shy. Hier is dit subforum voor.
pi_93986412
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat me aan de ene kant verbaast, maar aan de andere kant rust geeft is dat ík het NIET voorzien heb.

In het verleden heb ik al heel wat rampen zien aankomen, o.a. de Bijlmerramp, heel gedetailleerd. Levert me altijd weer een *(#&$#*($& gevoel op als ik iets voorzie. Gaat het gebeuren? Is het een 'gewone' droom?

Hier ook. Maar dan met de Twin Towers, 2004 Tsunami en Enschede ramp.

2 dagen geleden "voelde" ik ook dat er wat zal ging gebeuren. Wist alleen niet waar en wanneer. Deze ramp kwam ook totaal niet als verrassing.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:30:23 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_93991911
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Op 8 maart zag ik tijdens meditatie de zee over het land komen, en sleurde alle huizen met zich mee. Ook zag ik beelden van CNN dat dit in Japan gebeurde. Ik durfde dit hier niet te posten uit angst dat ik weer niet helemaal goed zag.
Iemand anders op GLP heeft dit echter ook gedroomd, en postte op 9 maart dat hij een tsunami in Japan zag.
Check de datum van de startpost:
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1385078/pg1
Ben aan het twijfelen of ik dingen die ik zie voortaan ook zal posten.
Dat is best gedetailleerd en gewoon posten , het is een soort van groeiproces
waarbij je je mogelijkheden als mens verkent en al doende leert .
En op welke wijze heb je het waargenomen ? zie je dat dan door de ogen van iemand anders of op een andere manier ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_94005544
quote:

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hier ook. Maar dan met de Twin Towers, 2004 Tsunami en Enschede ramp.

2 dagen geleden "voelde" ik ook dat er wat zal ging gebeuren. Wist alleen niet waar en wanneer. Deze ramp kwam ook totaal niet als verrassing.
Indigokinderen _O_
-
pi_94006099
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Indigokinderen _O_
:?

Leg uit.

-edit- Dat klopt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 17:46:12 #15
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_94009074
@ Semexo, gewoon doen voortaan.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:29:41 #16
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_94015389
quote:

[..]

[..]

Indigokinderen _O_
* Beelzebufo schopt google.

meh.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_94019477
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

:?

Leg uit.

-edit- Dat klopt.
Even de uitleg posten die Wikipedia hanteert;

quote:
Indigokinderen is een new-age-concept ontwikkeld door Nancy Anne Tappe. Ze beschijft hierbij kinderen die bijzondere kenmerken of bekwaamheden zouden bezitten. Over indigokinderen bestaan allerhande opvattingen, gaande van het geloof dat zij een volgende stap in de menselijke evolutie zouden zijn, dat zij paranormale gaven zoals telepathie zouden hebben, tot het idee dat ze gewoon meer empathie en creativiteit zouden hebben dan hun niet-indigo leeftijdsgenoten. Er zijn geen wetenschappelijke studies die aangeven dat indigokinderen bestaan. Bij veel kinderen die als "indigo" aangeduid worden, werd ADHD vastgesteld.
Critici geven aan dat het indigo-fenomeen ontstaat doordat ouders willen geloven dat hun kinderen bijzonder zijn, eerder dan de medische diagnose te aanvaarden dat ze een aandoening hebben. Ook zijn de kenmerken van indigokinderen die vergeleken worden met het Forer-effect zo vaag dat ze op iedereen van toepassing kunnen zijn.
Het concept werd ontwikkeld in de jaren '70 van de twintigste eeuw en kreeg meer en meer belangstelling door de uitgave van een reeks boeken in de late jaren '90 en het verschijnen van meerdere films in het decennium daarna. Allerlei boeken, conferenties en ander materiaal zijn verschenen rond het idee van indigokinderen, waarvan verondersteld wordt dat dat een manier is om geld te slaan uit goedgelovige ouders.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 23:18:41 #18
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_94023050
quote:

[..]

[..]

Indigokinderen _O_
Indigokinderen :')
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_94023291
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Indigokinderen :')
Oftewel "nieuwe-tijdskinderen" ik geloof er ook niet veel van. Waarom zouden de kinderen van nu over bepaalde krachten beschikken die de kinderen van vroeger (de oudjes van nu) niet hebben.
pi_94039671
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oftewel "nieuwe-tijdskinderen" ik geloof er ook niet veel van. Waarom zouden de kinderen van nu over bepaalde krachten beschikken die de kinderen van vroeger (de oudjes van nu) niet hebben.
ik zeg niet dat het zo is.. maar als je terug kijkt in het verleden dan kunnen mensen van nu ook veel meer dan 2000 jaar geleden :)
wellicht is het gewoon een bijkomend gevolg van de evolutie.
OOK de mensch evolueert nog steeds, dus het is helemaal niet zo ver gezocht dat kinderen van nu meer "krachten" hebben..
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_94042496
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef OEM het volgende:
  zondag 13 maart 2011 @ 20:53:05 #22
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_94064784
quote:

Waarom zou je zoiets gruwelijks aan willen zien komen?

@TS
Opschrijven.. ;)
Er was eens....
pi_94065070
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Maitje het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets gruwelijks aan willen zien komen?

@TS
Opschrijven.. ;)
Niet iets waar je wat aan kan doen ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 21:04:41 #24
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_94065732
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet iets waar je wat aan kan doen ;)
Nee, maar om nu te gaan zeggen dat je het erg vind dat je het niet ziet aankomen?

Als ik voorspel dat er deze week een eveneens dezelfde maat aardbeving zal gaan plaatsvinden bij Japan.. of whatever, in China.. wie gaat mij geloven? Je kunt niks met voorspellingen omdat ze niet betrouwbaar zijn ;).
Er was eens....
pi_94066695
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nee, maar om nu te gaan zeggen dat je het erg vind dat je het niet ziet aankomen?

Als ik voorspel dat er deze week een eveneens dezelfde maat aardbeving zal gaan plaatsvinden bij Japan.. of whatever, in China.. wie gaat mij geloven? Je kunt niks met voorspellingen omdat ze niet betrouwbaar zijn ;).
Voorspellingen komen in de meest vage beschrijvingen. Als ik iets van te voren zie aankomen, zit het meestal in subtiele aanwijzingen. Bij de beide Tsunami's begon ik 2 dagen van te voren om onbegrijpelijke reden hevig te trillen. Bij Enschede zag ik het in een droom, maar dan vanaf de balkon van mijn eigen huis. Bij de Twin Towers liep ik 2 maanden van te voren langs het WTC in Amsterdam, met het gevoel dat het gebouw iedere moment kon instorten.

Lekker vaag allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')