Ow nee, hij denkt me klem te hebben door te gaan janken over smilies.quote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OOH NEE DESMILEY NU HEB JE GEWONNEN.
En als je dit bedoelt, dat is geen argument hewaarom jullie het 'zat' zijn is niet duidelijk
[..]
Dus als ik voor de grap zeg dat ik je kanker toewens mag het wel?quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit voorbij zien komen, maar om je vraag te beantwoorden:
Dat zijn grapjes.
Er zijn natuurlijk wel grenzen, maar die moet je zelf een beetje kunnen inschatten. Als mensen dat voor je moeten voorkauwen ben je wel een beetje dom bezig.
Goede post man, lekker volwassen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee, hij denkt me klem te hebben door te gaan janken over smilies.
Grow the fuck up.
Dankzij figuren als jij zijn we met deze schoonmaak bezig.
Danzij kleuters als jij die niet normaal kunnen posten zonder in elke zin het woord kanker of kk te gebruiken zijn we gaan noten en bannen.
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat je er van vind.
Ga vooral zo door en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn van je kleuter gedrag.
Nogmaals, er zijn grenzen. Die mag je zelf inschatten.quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dus als ik voor de grap zeg dat ik je kanker toewens mag het wel?
Lekker inhoudelijk, vol met argumenten, helemaal duidelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee, hij denkt me klem te hebben door te gaan janken over smilies.
Grow the fuck up.
Dankzij figuren als jij zijn we met deze schoonmaak bezig.
Danzij kleuters als jij die niet normaal kunnen posten zonder in elke zin het woord kanker of kk te gebruiken zijn we gaan noten en bannen.
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat je er van vind.
Ga vooral zo door en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn van je kleuter gedrag.
blijkbaar is daar geen ruimte voorquote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn grenzen. Die mag je zelf inschatten.
kankerquote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Jeff89 het volgende:
Netsplitter, je hebt het wel over jezelf herhalen en shit, maar ik zie nergens de post waarin je helder uitlegt waarom kanker een dusdanige prioriteit heeft dat het in elke post weggeedit moet worden. Kan je 'm ff reposten, linken of quoten, want volgens mij heb ik 'm gemist..
Inderdaad wat een cholera post van die kerel zegquote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, vol met argumenten, helemaal duidelijk.
Het is gewoon een volstrekt arbitraire grens gebaseerd op emoties in plaats van rationele argumenten. Dus je moet niet gaan doen alsof ik door gebruik van logica in kan schatten wat wel mag en wat niet, want er is geen logische verklaring voor te vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn grenzen. Die mag je zelf inschatten.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Jeff89 het volgende:
Netsplitter, je hebt het wel over jezelf herhalen en shit, maar ik zie nergens de post waarin je helder uitlegt waarom kanker een dusdanige prioriteit heeft dat het in elke post weggeedit moet worden. Kan je 'm ff reposten, linken of quoten, want volgens mij heb ik 'm gemist..
Wacht, was dit 'm? Want in dat geval moet ik zeggen dat 't een behoorlijk wazige omschrijving is, voor iets wat je zelf beschreef als een 'inhoudelijke post'. Elke zin die gepost word door sommige figuren? NOU EN?quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij zijn het zat dat of kanker of kk in elke zin staat die gepost wordt door sommige figuren.
En die posts worden genote en geedit en na een paar keer merkt diegene het zelf wel of de grens bereikt is.
Jij zou dat wel moeten waarderen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede post man, lekker volwassen.
'We zijn het zat.' Veel beter gaan de argumentenn niet worden.quote:
Ik regelmatig. Alsmede "pics van je zusje!!!" e.d 't blijft FOK.quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit voorbij zien komen, maar om je vraag te beantwoorden:
Dat zijn grapjes.
Er zijn natuurlijk wel grenzen, maar die moet je zelf een beetje kunnen inschatten. Als mensen dat voor je moeten voorkauwen ben je wel een beetje dom bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ja man, nu voel ik me echt gekwetst enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij zou dat wel moeten waarderen.
Aangezien het op jouw niveau is.
dit, ben niet perse een voorstander van het gebruik van kanker als krachtterm maar wel van rationaliteitquote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is gewoon een volstrekt arbitraire grens gebaseerd op emoties in plaats van rationele argumenten. Dus je moet niet gaan doen alsof ik door gebruik van logica in kan schatten wat wel mag en wat niet, want er is geen logische verklaring voor te vinden.
Eigenlijk zouden de mods gewoon 4 president moeten gaan hequote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef Lakitu het volgende:
Hoe mooi is dat hey? Het argument is gewoon: het zal mij echt een rotzorg wezen wat je er van vind.Fok
![]()
En dan de rest gewoon kleuters noemenquote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de mods gewoon 4 president moeten gaan he![]()
Bij zon debat; jaa wij gaan ff paar kernreactoren bijbouwen enzoo want ja eh het zal mij echt een rotzorg wezen wat al die pokken mensen hier van vinden
Wat ik probeer te zeggen is dat je wat moet nadenken over je taalgebruik. Iedereen. Als je zo nodig met kanker wilt schelden is dat best, maar beperk dat dan tot je eigen vriendengroep o.i.d..quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ga het nou niet op mij betrekken, want daar gaat het niet om. Het gaat erom dat mensen hier verboden wordt met kanker te schelden, niet of met kanker schelden nodig is. Wat jij doet is een boerkaverbod verdedigen met het argument dat een boerka onnodig is.
Het is de waarde die je er zelf aan hecht hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Ja ik had 'm gevonden, toch bedankt..quote:
Kijk ons afzetten tegen de modsquote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
oh buffalo-soldier is er ook, in dat geval ook eens met hem.
Je kan nooit met iedereen rekening houden, wat maakt iemand die aanstoot neemt aan kanker 'belangrijker' dan iemand die het doet aan iets andersquote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je wat moet nadenken over je taalgebruik. Iedereen. Als je zo nodig met kanker wilt schelden is dat best, maar beperk dat dan tot je eigen vriendengroep o.i.d..
Op FOK! zitten veel verschillende soorten mensen, die je verder niet of nauwelijks kent. Het is net alsof je op straat loopt. Dan ga je toch ook niet met kanker schelden? Ik zou plaatsvervangende schaamte krijgen als iemand dat zou doen. Tevens kom je als een onopgevoed persoon over.
Raar dat deze posts er nog staan dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je wat moet nadenken over je taalgebruik. Iedereen. Als je zo nodig met kanker wilt schelden is dat best, maar beperk dat dan tot je eigen vriendengroep o.i.d..
Op FOK! zitten veel verschillende soorten mensen, die je verder niet of nauwelijks kent. Het is net alsof je op straat loopt. Dan ga je toch ook niet met kanker schelden? Ik zou plaatsvervangende schaamte krijgen als iemand dat zou doen. Tevens kom je als een onopgevoed persoon over.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Anders krijgt iedereen in dit topic ff lekker polio
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Wat een tyfustopic eigenlijk, vol met teringposts en aidsusers. Ik word er pestboos van.
Spaanse griep.
Dat kan ook niet, maar je kunt het tenminste proberen. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Je kan nooit met iedereen rekening houden, wat maakt iemand die aanstoot neemt aan kanker 'belangrijker' dan iemand die het doet aan iets anders
Dat is natuurlijk ook waar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef legacythe2nd het volgende:
Fok is imho niemand inhoudelijk iets verschuldigd, FOK is geen democratie, je hebt je gewoon aan te passen aan de regels die FOK je oplegt.
Ben je het hier niet mee eens dan ben je vrij om een andere plek op te zoeken waar je wel naar hartelust kan vloeken en tieren.
quote:
Gevoelsargumentenquote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Als je algemene gedragsregels binnen de normen van de samenleving wil hanteren, moet je gewoon zeggen 'er word niet gescholden op fok punt uit'. Nu mag je dus niet meer kankeren, maar wel godveren, flikkeren, tyfussen en homofielen.. En dat is vrijwel allemaal OOK kwetsend voor sommige mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Alfje het volgende:
Het mag toch hopelijk duidelijk zijn dat in het algemeen in de samenleving het vloeken of schelden met kanker als not done wordt ervaren. Er zijn groeperingen/steden waar het meer geaccepteerd is dan binnen andere kringen, maar de norm is nog steeds dat het als bijzonder onbeschaafd wordt gezien.
Dat mods op een (groot) forum vragen om algemene gedragsregels in acht te nemen om de sfeer binnen het forum goed te houden en soms discussies in goede banen te leiden vind ik ook heel normaal.
Je zou een discussie kunnen voeren over waarom het woord kanker binnen de samenleving als ernstiger wordt beschouwd dan andere ziektes, maar zolang dat het geval is vind ik het niet vreemd dat er tegen opgetreden wordt.
Volgens mij gaan alle admins samen naar congressen waar ze dit soort discussietechnieken lerenquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Die argumentatie van Netsplitter. Hilarisch gewoon
.
En ondertussen op de remlof-manier gewoon iedereen kleuter noemen.
Hahahahahahahahaha van al die shit die er op Fok staat krijgt deze man plaatsvervangende schaamte als het woord kanker gebruikt wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Deze uitspraak kan prima als aanstootgevend aangemerkt worden. Opleggen van moralistische normen, daar ben ik wellicht niet van gediend om goed mogelijk staafbare redenenquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, maar je kunt het tenminste proberen. Een betere wereld begint bij jezelf.
t zijn gewoon allemaal stelletje chlamydia leyersquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
.
De eerste kleuter is zojuist de shredder ingegaan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |