Mijn ouders zeggen ook continu kanker, en ik heb een uitkering dus lekker boeiend.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijn
Modewoordquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hulde aan FOK, iedereen die denkt dat als modewoord te kunnen gebruiken hebben het IQ van een amoebe (idd, zoek dat maar eens op...)
Nee dus.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon staan. Hoe meer iemand kanker moet roepen om iets duidelijk te maken
hoe minder gewone argumenten er zijn. Weet je gelijk hoe serieus je iemand moet inschatten.
Fijn dat de mods hier eindelijk tegen optredenquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij zijn het zat dat of kanker of kk in elke zin staat die gepost wordt door sommige figuren.
En die posts worden genote en geedit en na een paar keer merkt diegene het zelf wel of de grens bereikt is.
De stemmen in je hoofd? :$ heb ik ook hoorquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Wij zijn het zat dat of kanker of kk in elke zin staat die gepost wordt door sommige figuren.
En die posts worden genote en geedit en na een paar keer merkt diegene het zelf wel of de grens bereikt is.
Waarom post je dit woordje nou? Hier neem ik aanstoot aan.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Eigenlijk ben ik blij dat er op wordt afgerekend.
Ik scheld best veel, maar als je jezelf eenmaal hoort denk je echt: "dude, je lijkt wel een tokkie"
Ik probeer te minderen, maar het lukt nog niet helemaal.
tering man, je doelt zeker op mij nuquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Bij gebrek aan normen en waarden van huis uit...quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.
Sterker nog 'kankeren' is al sinds jaar en dag een synoniem voor 'zeuren''.quote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
ModewoordIk weet niet waar jij vandaan komt, maar hier is het al minimaal 15 jaar ingeburgerd in het vocabulaire.. Het is echter pas de laatste pak 'm beet 5 jaar dat er ineens allemaal hypersensitieve kutten lopen te zeiken dat het 'kwetsend' is..
Een kwetsende krachtterm, stel je VOOR!
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Allemaal prima argumenten om te minderen met schelden met kanker, maar ik zie nog steeds geen reden waarom de mods de taak op zich moeten nemen om tokkies te heropvoeden.
Iedereen heeft kanker van dichtbij meegemaakt, en volwassen mensen hebben het vermogen tot relativeren, waarbij je dus de ziekte los kan zien van het gebruik van het word als krachtterm.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gezien je onvolwassenheid ben ik er van overtuigd dat je deze ziekte niet van dichtbij heb meegemaakt.
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan normen en waarden van huis uit...
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JAquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?
Alle grapjes eigenlijk! Want straks voelt iemand zich er slecht over!quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan herhaal ik: moeten al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's ook worden gemodereerd?
Tering mag gelukkig wel, goede woordkeuze.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tering man, je doelt zeker op mij nu
Als jij je aangesproken voelt door mijn post, soit.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja want mijn oma is dood gegaan aan negergrapjesquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als dat het criterium is kan je fok! wel opdoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JA
Dan is het einde zoek.quote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die er aanstoot aan nemen... JA
Tegenover mn ouders gebruik ik het gewoon, en tegenover mijn werkgever scheld ik helemaal niet, dus ook niet met kanker neequote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijn
Waarom mag tering wel? Weet je wel hoeveel mensen daaraan zijn doodgegaan?quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |