Het is de waarde die je er zelf aan hecht hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Ja ik had 'm gevonden, toch bedankt..quote:
Kijk ons afzetten tegen de modsquote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
oh buffalo-soldier is er ook, in dat geval ook eens met hem.
Je kan nooit met iedereen rekening houden, wat maakt iemand die aanstoot neemt aan kanker 'belangrijker' dan iemand die het doet aan iets andersquote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je wat moet nadenken over je taalgebruik. Iedereen. Als je zo nodig met kanker wilt schelden is dat best, maar beperk dat dan tot je eigen vriendengroep o.i.d..
Op FOK! zitten veel verschillende soorten mensen, die je verder niet of nauwelijks kent. Het is net alsof je op straat loopt. Dan ga je toch ook niet met kanker schelden? Ik zou plaatsvervangende schaamte krijgen als iemand dat zou doen. Tevens kom je als een onopgevoed persoon over.
Raar dat deze posts er nog staan dan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat je wat moet nadenken over je taalgebruik. Iedereen. Als je zo nodig met kanker wilt schelden is dat best, maar beperk dat dan tot je eigen vriendengroep o.i.d..
Op FOK! zitten veel verschillende soorten mensen, die je verder niet of nauwelijks kent. Het is net alsof je op straat loopt. Dan ga je toch ook niet met kanker schelden? Ik zou plaatsvervangende schaamte krijgen als iemand dat zou doen. Tevens kom je als een onopgevoed persoon over.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Anders krijgt iedereen in dit topic ff lekker polio
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Lakitu het volgende:
Wat een tyfustopic eigenlijk, vol met teringposts en aidsusers. Ik word er pestboos van.
Spaanse griep.
Dat kan ook niet, maar je kunt het tenminste proberen. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Je kan nooit met iedereen rekening houden, wat maakt iemand die aanstoot neemt aan kanker 'belangrijker' dan iemand die het doet aan iets anders
Dat is natuurlijk ook waar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef legacythe2nd het volgende:
Fok is imho niemand inhoudelijk iets verschuldigd, FOK is geen democratie, je hebt je gewoon aan te passen aan de regels die FOK je oplegt.
Ben je het hier niet mee eens dan ben je vrij om een andere plek op te zoeken waar je wel naar hartelust kan vloeken en tieren.
quote:
Gevoelsargumentenquote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Als je algemene gedragsregels binnen de normen van de samenleving wil hanteren, moet je gewoon zeggen 'er word niet gescholden op fok punt uit'. Nu mag je dus niet meer kankeren, maar wel godveren, flikkeren, tyfussen en homofielen.. En dat is vrijwel allemaal OOK kwetsend voor sommige mensen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Alfje het volgende:
Het mag toch hopelijk duidelijk zijn dat in het algemeen in de samenleving het vloeken of schelden met kanker als not done wordt ervaren. Er zijn groeperingen/steden waar het meer geaccepteerd is dan binnen andere kringen, maar de norm is nog steeds dat het als bijzonder onbeschaafd wordt gezien.
Dat mods op een (groot) forum vragen om algemene gedragsregels in acht te nemen om de sfeer binnen het forum goed te houden en soms discussies in goede banen te leiden vind ik ook heel normaal.
Je zou een discussie kunnen voeren over waarom het woord kanker binnen de samenleving als ernstiger wordt beschouwd dan andere ziektes, maar zolang dat het geval is vind ik het niet vreemd dat er tegen opgetreden wordt.
Volgens mij gaan alle admins samen naar congressen waar ze dit soort discussietechnieken lerenquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Die argumentatie van Netsplitter. Hilarisch gewoon
.
En ondertussen op de remlof-manier gewoon iedereen kleuter noemen.
Hahahahahahahahaha van al die shit die er op Fok staat krijgt deze man plaatsvervangende schaamte als het woord kanker gebruikt wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Deze uitspraak kan prima als aanstootgevend aangemerkt worden. Opleggen van moralistische normen, daar ben ik wellicht niet van gediend om goed mogelijk staafbare redenenquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, maar je kunt het tenminste proberen. Een betere wereld begint bij jezelf.
t zijn gewoon allemaal stelletje chlamydia leyersquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
.
De eerste kleuter is zojuist de shredder ingegaan.quote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |