quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over typtaal zoals die gebruikt word op fora, en bijv MSN en in SMSjes dan is dat eigenlijk gewoon uitgeschreven spreektaal.. Dat het getypt word maakt 't niet direct een formele correspondentie, en ik ben dus geneigd om op fora gewoon te typen wat ik normaal gesproken uit zou spreken. Inclusief krachttermen en kleurrijk taalgebruik.
[..]
Het taboe wat er op het woord kanker rust is pas sinds een jaar of 5 aanwezig, en wat mij betreft is het niet zozeer een slechte zaak, als wel gewoon droevig en hypocriet.
Voor ALLES mag je elkander uitmaken op fok, en in de informele omgang met elkaar.. Geslachtsdelen, godslasteringen, sexuele geaardheden, allerlei ziektes van door de eeuwen heen (waarvan sommigen in andere streken nog welig tieren), NIETS word geschuwd als het op krachttermen aankomt. Totdat men bij celwoekering aankomt. Want iedereen heeft wel ergens een oudtante die niemand mocht, totdat ze kapot ging aan kanker.
Ik heb het al zovaak gezegd: Scheld wel, of scheld niet.. Neem aanstoot, of niet, maar ga geen onderscheid maken in wat wel en niet kan, en waarvan je wel of niet moet huilen. Dat selectieve gezeik daar word ik zo schijtziek van. (is dat ook kwetsend? de schijtziekte?)
quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Lekker makkelijk over verdere inhoud af te wimpelen als de discussie onvoltooid in jouw eigen belang beëdigd is
quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zet die grijze massa eens aan het werk.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En het zal mij echt een rotzorg wezen wat je er van vind.
Ga vooral zo door en je merkt vanzelf wat de consequenties zijn van je kleuter gedrag.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik best een discussie houden waarom, maar niet met een stelletje meelopers.
Of relnichtjes die niks beters te doen hebben.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou me wel druk maken aangezien je alweer een note te pakken hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De eerste kleuter is zojuist de shredder ingegaan.
Nog meer?
Het zou zonde zijn als we die post moesten missen inderdaad. Ben benieuwd naar z'n superieure argumentatietechniek.quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Chai het volgende:
Straks was hij net een heel verhaal aan het typen en net toen hij klaar was was het topic dicht. Dus het zou zonde zijn als we daardoor deze respons missen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OP ziet er alleen wel een beetje kinderachtig uit, net alsof ie door een kleuter is gemaakt
quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OP ziet er alleen wel een beetje kinderachtig uit, net alsof ie door een kleuter is gemaakt
Kinderachtig van haar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Che_ het volgende:
Triest figuur die Chai. Wilt er gelijk een SC reeks van maken. No-lifer
'belerend'quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Genius-F het volgende:
Wat eindigt Netsplitter elke post met "" kinderachtig, godverdomme
quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Genius-F het volgende:
Wat eindigt Netsplitter elke post met "" kinderachtig, godverdomme
quote:Op maandag 25 april 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow nee, hij denkt me klem te hebben door te gaan janken over smilies.
Grow the fuck up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |