Ik zou dat opzich nog wel kunnen doen, alleen moet ik dan een lift hebben voor terug. Want die tocht die ik dan voorzie is zo'n 170 km.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef NoBody122 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, wie hem even de Afsluitdijk over fietst
En anders ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zorg ik er wel voor dat hij er dan niet meer ligt
sssshhhhhhtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef lynda het volgende:
Ik kan het nu dus leuk maken en de fiets pakken
Friesland is stom, NH is veel beter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef lynda het volgende:
dat scheelde een minuut. hij gaat weer mee met mij
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Als we nou gewoon alle plaatsen tussen Alkmaar, Den Helder, Den Oever en Hoorn afgaan!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?
Vergeet mijn fiets nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan jij elke keer met je fiets er achteraan?
Dan gaan jullie maar lekker met z'n 2en fietsenquote:
NHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef lynda het volgende:
Ik kan het nu dus leuk maken en de fiets pakken
Friesland is stom, NH is veel beter![]()
quote:
Had je niet even een dagje kunnen wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Door het bordenprobleem is het wel, helaas, weer een Alkmaar bord geworden
Ik ga nu echt niet meer weg, misschien als hij er morgenavond nog ligt dan welquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef lynda het volgende:
Misschien ligt hij er dan nog wel! En anders J. lief aankijken hahaha.
Volgens mij wel.quote:
Bijna, Trekvogelpad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
ah op de route van het pieterpad, aan het rood gele stickertje te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef NoBody122 het volgende:
Lynda zat nog even te chillen met haar matties, na het plaatsen van de stok.
En dan gaat hij zeker naar het zuidenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien rij ik morgen uit mijn werk wel meteen door. Dit is echt een eitje
Ik bedenk me net dat ik morgen eigenlijk geen tijd heb om even 40 km extra te trappenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker naar het zuidenanders wil ik vrijdag wel een stukje fietsen
Hmm en hoelaat ben jij klaar met werkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien rij ik morgen uit mijn werk wel meteen door. Dit is echt een eitje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm en hoelaat ben jij klaar met werken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik morgen eigenlijk geen tijd heb om even 40 km extra te trappen![]()
Laat staan vrijdag
Hmmm... Zal ik nu eens op de fiets stappen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mits hij er rond etenstijd vanavond er nog ligt
Ik maak de foto's!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat leuk allemaal vrouwen ineensals die nu eens een sexy jaarkalender maken met de stok
Prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak jij de foto's, haal ik de stok...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef lynda het volgende:
Doen!
Gelijk verplaatsen in de buurt en dan haalt LL hem vast ook wel op
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat leuk allemaal vrouwen ineensals die nu eens een sexy jaarkalender maken met de stok
HEY doe eens nietquote:
Watwatwat? Dan kom jij de stok toch bij mij halen, doen we samen een verplaatsingquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan moet ik weer gaan nadenken
[..]
[..]
HEY doe eens niet![]()
Ja dat mag ook, ik ben vanavond na 6-en in bergen dus kan jouw kant opkomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Watwatwat? Dan kom jij de stok toch bij mij halen, doen we samen een verplaatsing
Prima, ga ik hem zo halen en kan hij vanavond met jou meequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat mag ook, ik ben vanavond na 6-en in bergen dus kan jouw kant opkomen
Als jij dan even nadenkt over een nieuwe locatie dan ben ik je vervoerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Prima, ga ik hem zo halen en kan hij vanavond met jou meeHeb wel zin om even een stukje te fietsen.
Doe hem lekker bij jou thuis in de buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij dan even nadenkt over een nieuwe locatie dan ben ik je vervoer
Heb je mijn telefoonnummer nog?
Oh mag dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe hem lekker bij jou thuis in de buurt?Is ook al een aardige verhuizing voor de stok.
Wanneer lag hij daar dan de vorige keerquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:40 schreef Broertie het volgende:
Vroeger werd er moord en brand geschreeuwd dat de stok eens per 2 maanden in Deventer (of omgeving,Frieswijk, Averlo, Colmschate, Steenenkamer) lag, nu ligt hij er 2 keer achter elkaar in Alkmaar en nu hoor je niemand.....
Misschien hoorn, misschien richtin a'dam, misschien richting flevoland, je weet het maar nooitquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
En waar gaat ie heen? Dat ding moet verdullekes weer eens richting Nijmegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 23 uur...quote:Hoeveel tijd heb ik eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nog 23 uur...
Wat mij betreft, in de op staat:Maar het is nu donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet er nog wel heen kunnen fietsen hea!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien hoorn, misschien richtin a'dam, misschien richting flevoland, je weet het maar nooit
fietsen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel heen kunnen fietsen hea!
Leg hem in winkel ofzo, dan haal ik hem morgen met de fietsquote:
Idd...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Richfield het volgende:
hmmz alle plaatsnaamborden die ik in wognum vind zijn van dit type
Klik
Ik vind je foto primaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil best nog wel een keer terug, en ik heb ook nog een andere foto achter de hand
Maar dat is 'm wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:54 schreef nijnja het volgende:
Was overigens ook gelijk de enige die ik kon vinden... Is me te onzeker voor die afstand, kusjes
Breedte van de weg, verhoging berm (snelweg), lantaarnpalen. Het lijkt er erg opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:26 schreef nijnja het volgende:
Is dat hem wel ja? Hoe weet je dat zo zeker
?
En vergeet het sleutelbord niet. Op de foto loopt het fietspad op het einde met een bocht naar links, op Google maps... ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Breedte van de weg, verhoging berm (snelweg), lantaarnpalen. Het lijkt er erg op![]()
Alleen de strepen op de weg kloppen niet, maar Streetview kan oud zijn.
Stimmtquote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, da's omgeving Deventer toch? Stuk beter in de buurt
Verplaatsingquote:
Jij rijdt een een stuk, voor een stok?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef nijnja het volgende:
Stok verplaatst samen met babybel.
Foto's met babybels foto gemaakt, kabeltje kwijt.... Morgen ga ik met mijn camera terug, hij ligt in Colmschate als er al mensen zijn die het aandurven.
Morgen voor 12 uur zeer waarschijnlijk foto's van mij.
Kusjes
Babybel en ik, en broertie en boertie trouwens ook wel geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij rijdt een een stuk, voor een stok?
Of was je 'toevallig' in de buurt
En Deventer ligt niet in de buurt![]()
Ik had gehoopt dat hij nog een tijdje in NH zou blijven ....
Dan loop je nog niet lang hier mee, in het stok topic. Hij kruist, samen met babybel, heel Nederland door, op zoek naar dé stok.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij rijdt een een stuk, voor een stok?
Of was je 'toevallig' in de buurt
Nee niet echtquote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet lang hier mee, in het stok topic. Hij kruist, samen met babybel, heel Nederland door, op zoek naar dé stok.
Geld is meer een issuequote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet echt
Het is dat Lynda in het Alkmaar topic zei dat de stok had, en ik toen herkende waar het was
En toevallig de volgende dag die kant op moest
Maar wel heel tof dat je zo het land doorkruist... Je moet er maar tijd voor hebben
zeker met de huidige benzineprijzenquote:
daarom heeft Nijn ook betaald, en rij ik op gasquote:
Profiteurs zijn het, allemaal!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef babybel het volgende:
[..]
daarom heeft Nijn ook betaald, en rij ik op gas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Knap gevonden!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:14 schreef Donaduck het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,23.24,,0,8.86
En je komt geen eens een bakkie halenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef babybel het volgende:
[..]
daarom heeft Nijn ook betaald, en rij ik op gas
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Knap gevonden!Ik heb nog wel een poosje zitten mapsen, maar kon hem zo gauw niet vinden...
Stiekem was dat ook de bedoeling, Donaduck; Ik haat je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
En ik danquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je komt geen eens een bakkie halen![]()
Ja jij natuurlijk ook duh..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
En ik dan?!
Of had ik hem bij je af moeten zetten?
Gelukkig maarquote:
Dat is wel onze schuldquote:
Jaquote:
Ah nee, gaat 'ie weer naar Zwolle.quote:
Laat ff weten dan ik ga anders pas na 5enquote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef vegetassj4 het volgende:
als hij er nog ligt dan ga ik hem om half 4 ophalen
Oh nee, jij gaat de Achterhoek door.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef Richfield het volgende:
[..]
nope, op maandag ga ik nooit direkt door naar Zwolle
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef Thijz het volgende:
[..]
Oh nee, jij gaat de Achterhoek door.
richting arnhem iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
Doe dat laatste maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef vegetassj4 het volgende:
het was niet makkelijk, maar ik heb hem
ondanks dat ik de locatie wist was het toch nog ff zoeken, ik was er in eerste instantie voorbij gereden :$
en ik was eigenlijk net iets te klein om de sleutel te kunnen pakkenik kon hem met mijn vingertoppen voelen, maar daar hielt het ook mee op
maar het is gelukkig gelukt
ik zit nu even te denken of ik hem in de buurt neer leg en dus vanavond een nieuwe plek geef
of dat ik wacht tot morgen, dan ben ik een eind verder, is misschien wel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |