Ik bedenk me net dat ik morgen eigenlijk geen tijd heb om even 40 km extra te trappenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker naar het zuidenanders wil ik vrijdag wel een stukje fietsen
Hmm en hoelaat ben jij klaar met werkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien rij ik morgen uit mijn werk wel meteen door. Dit is echt een eitje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm en hoelaat ben jij klaar met werken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik morgen eigenlijk geen tijd heb om even 40 km extra te trappen![]()
Laat staan vrijdag
Hmmm... Zal ik nu eens op de fiets stappen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mits hij er rond etenstijd vanavond er nog ligt
Ik maak de foto's!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat leuk allemaal vrouwen ineensals die nu eens een sexy jaarkalender maken met de stok
Prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak jij de foto's, haal ik de stok...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:38 schreef lynda het volgende:
Doen!
Gelijk verplaatsen in de buurt en dan haalt LL hem vast ook wel op
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
wat leuk allemaal vrouwen ineensals die nu eens een sexy jaarkalender maken met de stok
HEY doe eens nietquote:
Watwatwat? Dan kom jij de stok toch bij mij halen, doen we samen een verplaatsingquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dan moet ik weer gaan nadenken
[..]
[..]
HEY doe eens niet![]()
Ja dat mag ook, ik ben vanavond na 6-en in bergen dus kan jouw kant opkomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Watwatwat? Dan kom jij de stok toch bij mij halen, doen we samen een verplaatsing
Prima, ga ik hem zo halen en kan hij vanavond met jou meequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat mag ook, ik ben vanavond na 6-en in bergen dus kan jouw kant opkomen
Als jij dan even nadenkt over een nieuwe locatie dan ben ik je vervoerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Prima, ga ik hem zo halen en kan hij vanavond met jou meeHeb wel zin om even een stukje te fietsen.
Doe hem lekker bij jou thuis in de buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij dan even nadenkt over een nieuwe locatie dan ben ik je vervoer
Heb je mijn telefoonnummer nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |