Oh mag dat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe hem lekker bij jou thuis in de buurt?Is ook al een aardige verhuizing voor de stok.
Wanneer lag hij daar dan de vorige keerquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:40 schreef Broertie het volgende:
Vroeger werd er moord en brand geschreeuwd dat de stok eens per 2 maanden in Deventer (of omgeving,Frieswijk, Averlo, Colmschate, Steenenkamer) lag, nu ligt hij er 2 keer achter elkaar in Alkmaar en nu hoor je niemand.....
Misschien hoorn, misschien richtin a'dam, misschien richting flevoland, je weet het maar nooitquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:10 schreef Mikkie het volgende:
En waar gaat ie heen? Dat ding moet verdullekes weer eens richting Nijmegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 23 uur...quote:Hoeveel tijd heb ik eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nog 23 uur...
Wat mij betreft, in de op staat:Maar het is nu donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet er nog wel heen kunnen fietsen hea!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien hoorn, misschien richtin a'dam, misschien richting flevoland, je weet het maar nooit
fietsen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel heen kunnen fietsen hea!
Leg hem in winkel ofzo, dan haal ik hem morgen met de fietsquote:
Idd...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef Richfield het volgende:
hmmz alle plaatsnaamborden die ik in wognum vind zijn van dit type
Klik
Ik vind je foto primaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil best nog wel een keer terug, en ik heb ook nog een andere foto achter de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |