haar karakter is nix mee vind ik hoor. ze is gewoon wat bazig, dat is het enige wat mij irriteert en dat engels praten idd. En dat zingen ookquote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
Daar kan ze toch ook niets aan doen, dat dr pa goed in de slappe was zit. Ik vind Jo een stuk meer pochen hoor. En met die jurkjes had ze gewoon een punt, het is belachelijk dat er niemand bij de regie rekening had gehouden met haar maatje meer. Das gewoon onwijs lullig naar haar toe als er voor die andere 2 daapsen wél leuke jurkjes zijn en zij in dr ouwe kloffie mag.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
ook niet bij mamajo blijkt wel hequote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
hoe dat zo ?quote:
Grappigquote:Op zondag 24 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jaloers? Volgens mij heeft ze een mooi karakter.
Het is gewoon Jan, maar dan uitgesproken alsof je stembanden even klem zitten doordat je vel te strak staat. Iiiiiii-janquote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het trouwens een vreselijke naam.. ian
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....quote:
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.quote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....
ow okequote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat een goed karakter niet te koop is want dat karakter van jo is helemaal bagger....
Jo is de overtreffende trap, zonder meer. Maar ik heb zo'n gefuhl dat Sherrun niet het engeltje is thuis in Nederlandquote:Op zondag 24 april 2011 11:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar kan ze toch ook niets aan doen, dat dr pa goed in de slappe was zit. Ik vind Jo een stuk meer pochen hoor. En met die jurkjes had ze gewoon een punt, het is belachelijk dat er niemand bij de regie rekening had gehouden met haar maatje meer. Das gewoon onwijs lullig naar haar toe als er voor die andere 2 daapsen wél leuke jurkjes zijn en zij in dr ouwe kloffie mag.
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???quote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.
maar 24/7 een ander karakter spelen lukt zelfs de beste actrice nietquote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Freule het volgende:
[..]
Het is een spel .....vergeet dat nu niet.
ja ik ook, op sommige dingen na danquote:Op zondag 24 april 2011 11:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
ow oke
ik dacht over het gillen onzow , inderdaad een karakter is niet te koop maar ben het niet eens met chukster, ik mag sharon wel
Het is een spe-heeellllllquote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???
maar dat is ze nu toch ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo is de overtreffende trap, zonder meer. Maar ik heb zo'n gefuhl dat Sherrun niet het engeltje is thuis in Nederland
er is op iedereen wel wat aan te mekrnequote:
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
dus bij sharon is het GEEN spel en bij Jo WEL???
preciesquote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
er is op iedereen wel wat aan te mekrne
(wtf het lijken wel echte mensen daar )
maar sharon is met dr 20 veel volwassener dan Jo met dr 24 en eigen zaak en relatie van 3,5 jr
quote:Op zondag 24 april 2011 11:11 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het is een spe-heeellllll
Jo is nog erger, maar dat hoeft niet eens meer gezegd te worden, da's voor iedereen duidelijk
hoe oud was mo ook alweerquote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar sharon is met dr 20 veel volwassener dan Jo met dr 24 en eigen zaak en relatie van 3,5 jr
wanneer neemt hij geer's mening over dan ?quote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Freule het volgende:
Ik gun het op dit moment Karim om te winnen , die is volgens mij het meest zichzelf gebleven.
Ook al zou ik het fijn vinden als hij wat minder de mening van geer overneemt.
*proest* daar durf ik niet eens over te beginnenquote:
Karim heeft een paar keer de nominatie over genomen op advies van Geer.quote:Op zondag 24 april 2011 11:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
wanneer neemt hij geer's mening over dan ?
volgens mij hebben ze gewoonweg over veel dingen dezelfde mening en als Karim ergens anders over denkt zegt hij dat gewoon
quote:Op zondag 24 april 2011 11:13 schreef knagsje het volgende:
Nou ik ga lekker de zon in......laterssssssssssssss
o de nominatie , sja dat doet verder gelukkig niemand in het huisquote:Op zondag 24 april 2011 11:13 schreef Freule het volgende:
[..]
Karim heeft een paar keer de nominatie over genomen op advies van Geer.
Ditquote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef Dakotamu het volgende:
persoonlijk vind ik sharon ontzettend asociaal overkomen, schreeuwen vanaf de andere kant van het huis ipv ff naar mensen toelopen, schreeuwen tegen die hond, probeert stoer te zijn (of in ieder geval lijkt het alsof ze denkt dat ze dat is), steeds die domme antwoorden over een voorbeeld willen zijn voor anderen (of boegbeeld in haar woorden), en dan dat enorme domme engelse gelul, niemand kan ook maar een ding in het engels zeggen zonder dat ze het gaat herhalen in wat zij denkt dat beter klinkt![]()
hoe dan ook, Jo en Flip irriteren irriteert me ook mateloos, en Mo heeft het ook weer lekker verneukt (die vond ik nog wel aardig als ze niet dronken is en het niet over maik heeft), maar leert niet van haar fouten helaas
Sharon is een lief mens...mooi ook.quote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
Maar Secredo moet winne...kan al het geld naar de dieren die het zo nodig hebben. Geer zei dat als hij zou winnen dat het geld voor een groot gedeelte naar de dierenbescherming zou gaan. Zou geweldig zijn. Is Monique nu nog niet weg? Tsjongejingejonge....nog niet uit gehuild/gepruild...cry baby? Nog niet klaar met het manipuleren???quote:
quote:
ik ookquote:
Drie en half duizend. Bij een vrijwillige exit raak je dat kwijt, maar krijg je nog wel je dagvergoeding.quote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef Capaja het volgende:
ik las ergens in de cos van vanacht dat er inleggeld betaald moest worden om mee te doen, wie heeft dat meegekregen ?
ik dacht namelijk dat dat niet was in deze editie
Please...Mo Go! NU!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 11:22 schreef koffieleutjuh het volgende:
yes mo gaat nu drukken om naar de kamer te gaan yes yes make my day good
het zat in zijn mondquote:
OK ik dacht dat de dagvergoeding ook verviel bij vrijwillige exitquote:Op zondag 24 april 2011 11:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Drie en half duizend. Bij een vrijwillige exit raak je dat kwijt, maat krijg je nog wel je dagvergoeding.
Dat was wat ik begreep uit de gesprekken.quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
OK ik dacht dat de dagvergoeding ook verviel bij vrijwillige exit
maar dan nog komt ze nog op een positief saldo uit
quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze houden er niet eens meer tegen wensen er s6
ja, het valt me ook altijd op dat er zoveel wordt gehangen....vooral Flip..en dat is een sportman?quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
en ze liggen weer. come onnnnnnn wij lagen net zo laat in bed
moet je ook niet willen, een keer is het klaarquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze houden er niet eens meer tegen wensen er s6
yepquote:Op zondag 24 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet je ook niet willen, een keer is het klaar
Inderdaad, ze kunnen m beter Flop noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom noemen ze flip nu fiel ? vink zo achterlijk
quote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Sananda het volgende:
I am out...ga de zon in. Have a nice day allemaal!
Is de schaduw van die enorme botoxlip.quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt alsof Jo een snor heeft, in ieder geval op de tv nu
quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt alsof Jo een snor heeft, in ieder geval op de tv nu
Denk dat ze daarom ook 70 uur in die winkel van dr maakt ( waar ze nu 3 maanden misbaar is ). Ze werkt 10 uur en moet daarna 60 uur discussieren ( of nee communiceren zoals zij dat quasi-ontwikkeld probeert te noemen, mensen die dingen "doorcommuniceren" krijgen van per definitie een FAAL +200000 ) om haar gelijk te halen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Capaja het volgende:
nog even over het 'volwassen gedrag" van Jo
mijn zoon van 15 is aan het puberen, en probeert op dezelfde manier als Jo zijn gelijk te halen
hij bokt als het niet lukt, roept om het hardst dat het een geintje is en zegt dat ie nooit liegt en ieder ander wel
dat is het ook !quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4 of 5 worden. Ze zegt hoe zuur zou dat zijn,
LOL ....echt jammer dat ze dat heeft laten doen. Geeft haar een erg ontevreden uitdrukking. Ik ben bijna weg)quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is de schaduw van die enorme botoxlip.
Dan had je je blote eieren maar uit de zon moeten houdenquote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
27 graden, onbewolkt
Paaseieren zijn gesmolten in de tuin![]()
Lang niet zo zuur als die koppen waar ik al weken tegenaan kijk.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4 of 5 worden. Ze zegt hoe zuur zou dat zijn,
Monique moet NU weg! Genoeg gejankt!quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is het ook !
daarom gun ik dat Mo zo erg !
dat is je eigen welbewuste keuzequote:Op zondag 24 april 2011 11:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lang niet zo zuur als die koppen waar ik al weken tegenaan kijk.
niets op tv ?quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Dakotamu het volgende:
net voor ik hier kwam een uurtje met de hond gelopen, heerlijk om weer binnen te zijn, en er is verder niets op tv helaas
quote:Op zondag 24 april 2011 11:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan had je je blote eieren maar uit de zon moeten houden
daar begrijp ik ook bar weinig van inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Sananda het volgende:
Weg met Mo....Keer op keer blijkt dat Monique een manipulatief (kind)vrouwtje is. Pruilen en huilen...dat is wat ze het beste doet. Ook het meest overigens. Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze in de slachtofferrol. Ook het lieve hondje Secredo wordt door haar niet altijd liefdevol behandeld als hij niet doet wat zij wil. Ik vraag me af hoe het kan dat niemand in het Huis der Geheimen dit door heeft. Ongelofelijk dat ze nog nooit op de stoel heeft gezeten! Het wordt tijd dat ze weg gaat.
als ze dat nou zouden uitzenden, maar nee, ik zit tegen die verlepte haardos van Jo aan te kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
niets op tv ?
het is hier bloedstollend spannend !
Mo s in de KvdW !
als je nog even wacht dan komt ze jankend die kamer uitquote:Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als ze dat nou zouden uitzenden, maar nee, ik zit tegen die verlepte haardos van Jo aan te kijken![]()
kga vandaag maar Friends kijken ofzo, ff dvdtjes afstoffen
Monique JANKEN? Welneeeeeeh....dat zou ze toch nooit doen?quote:Op zondag 24 april 2011 11:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je nog even wacht dan komt ze jankend die kamer uit
moet iedereen weer aan dr voeten komen liggen luisteren
PRACHTIGE tv gaan we krijgen
nou vooruit pruilend dan ?quote:Op zondag 24 april 2011 11:37 schreef Sananda het volgende:
[..]
Monique JANKEN? Welneeeeeeh....dat zou ze toch nooit doen?
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !quote:
Ja....ik hou mijn hart vast...zou het dan nu ECHT gebeuren (trom geroffel). Wat zal iedereen dat lieve geblondeerde kleine schattige en onschuldige meisje gaan missen....quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !
ja echtquote:Op zondag 24 april 2011 11:39 schreef Sananda het volgende:
[..]
Ja....ik hou mijn hart vast...zou het dan nu ECHT gebeuren (trom geroffel). Wat zal iedereen dat lieve geblondeerde kleine schattige en onschuldige meisje gaan missen....
Nou ga eerst maar van een SL van een half uur uit, en dan hopelijk krijgen wij nog iets van de initiele reactie mee. Want wat je in de uitzending gaat zien is natuurlijk in 5 takes opgenomen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet het niet, daarom is het zo spannend wat er zometeen gaat gebeuren als ze de kamer uit komt !
draait nog een peuk voor de spanning
Hey das een mooie missie !quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen die luilakken hier wel ff heen sturen, kunnen ze helpen straat- en terastegels sjouwen.
Is t zo'n dagje bij jullie, nou succes ermee. Ik ga vandaag bij mn schoonouders BBQen, veel beter plan met deze dagenquote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kunnen die luilakken hier wel ff heen sturen, kunnen ze helpen straat- en terastegels sjouwen.
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
Duurt best lang in die KvdW. Het is vast niet
Mo: Ik wil weg Nuhuuu![]()
Stem: Oké
Die wordt nu vast overgehaald om toch te blijven, of ze probeert er een dealtje uit te slepen.
Dr staat zoveel in die regels waar nog niemand zich wat van aangetrokken heeftquote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.
Nee, als ze eruit is dan zou er minder vervuiling zijn....is het dan nog leuk om te kijken? Ja, ik zou me een stuk minder gaan ergeren. Lekker genieten van de humor van Karimpie en Geer...van kleine Secredo...Beterrrrrrrr.quote:Op zondag 24 april 2011 11:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt![]()
gaan we dan nog verder kijken ?
ik hou mijn hart vast voor wat komen gaat
ik heb het vermoeden met alle Faal acties die Nep5 heeft dat het contract wat ze hebben ondertekend WEL waterdicht isquote:Op zondag 24 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja lekker dreigen met een proces, want er staat in regels maximaal 24 uur en daar hebben ze zich maar aan te houden anders schakelt ze Brammetje M. in en die gaat steeds maar wraken. Monique houdt ook wel van wraak.
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !quote:Op zondag 24 april 2011 11:44 schreef Sananda het volgende:
[..]
Nee, als ze eruit is dan zou er minder vervuiling zijn....is het dan nog leuk om te kijken? Ja, ik zou me een stuk minder gaan ergeren. Lekker genieten van de humor van Karimpie en Geer...van kleine Secredo...Beterrrrrrrr.
Is waar.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !
ik vind geer en karim echt TOP, maar ook die 2 kunnen niet de hele dag voor vermaak zorgen
dus iedereen dat nest uit !
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 2 waren hartstikke actief in t begin met zn 2en maar toen t gezeik van de rest begon gingen zij ook vluchtgedrag vertonen met uiltjes knappen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan hoop ik wel dat de stem ze voor eens en altijd uit bed jaagt !
ik vind geer en karim echt TOP, maar ook die 2 kunnen niet de hele dag voor vermaak zorgen
dus iedereen dat nest uit !
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon inquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Monique vraagt toch niet haar 24 uur aan. #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
..
Kon het niet goed verstaan wat Mo zeiquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Monique vraagt toch niet haar 24 uur aan. #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
..
quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tenzij de stem weer een 'leuke' verrassing in petto heeft zoals vorige week
ja...dan krijgt ze een videoboodschap van maaik of jo,dat ze moet volhouden..dus ze blijft....quote:Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Tenzij de stem weer een 'leuke' verrassing in petto heeft zoals vorige week
of ze dwingen haar expres tot een exit wegens .....quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon in
ja en af en toe een zinnetjequote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef 38half het volgende:
Klopt het dat ik de hele tijd het geluid hoor van en ophalende neus, gesnotter, zeg maar?
Gerard heeft gister al tegen haar gezegd dat hij haar nomineert.quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik hoop wel dat ze er morgen allemaal nomineren en geen medelijden hebben
Dat is het ergelijke aan types zoals Mo, ze is niet alleen zelfdestructief, maar ook hinderlijk voor anderen en de totale sfeer in het huis.quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef danaqui het volgende:
Lekker gezelig zo voor de andere bewoners, zou mooi zijn als 1 van hun is hun mond open trekken tegen Mo
Goeie analyse en helemaal mee eens, hoewel Gerard Sharon uiteraard ook wel zelf binnengehaald heeftm toen hij alleen Alex nog maar had. Hoewel ik echt wel geloof dat de goeie band die ze nu hebben echt is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor. Die 2 waren hartstikke actief in t begin met zn 2en maar toen t gezeik van de rest begon gingen zij ook vluchtgedrag vertonen met uiltjes knappen.
Denk dat als dat depri grafstemming gedoe eindelijk opgerot is als in Jo en Mo, dat deze mannen nog voor leuke gesprekken en dwaze acties gaan zorgen. Zij zien het ook echt al enige echt als spel.
Zag gister tijdens die "roulette" die stadsplattegrond weer op de achtergrond, moest wel lachen, hoe lang hebben ze er met zn 2en niet over zitten brainstormen met Cherry Street. Het is echt zo zonde dat maar een paar personen dit programma zo verziekt hebben: Mo, Jo en Sofia. Alleen maar doemdenkers en zanikers. De rest zijn meelopers van dit stel geweest, ik reken Servio ook als meeloper, samen met Flip, Laura en Guido. Maik en Alex zaten in het web van de bitches, anders waren die nog wel te pruimen geweest denk ik. Alleen Gerard en Karim en Sharon een beetje waren de relaxte en leuke bewoners.
En daardoor Jo en Flip...quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die lul moet er gewoon bij zeggen dat ze het niet mag van de baas. Ze houden die jankerd er gewoon in
had ze wel de laatste keer en heeft dat geer zelf vertelt toenquote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef shomila het volgende:
[..]
Gerard heeft gister al tegen haar gezegd dat hij haar nomineert.
Hij zei 1 omdat je er nog nooit gezeten hebt, 2 omdat je mij hebt genomineeerd.
Volgens mij zei Mo toen dat ze hem niet genomineerd had, maar dat weet ik niet zeker .
wie niet ondertussen oja de stem niet want die houd haar erin pfffffffffff ga eruit dan gaat die grafstemming ook misschien over !!!!quote:
Ze doet al 4 weken over haar keuze, walgelijk mens, iedereen trekt ze mee in die negatieve sleur van d'r..quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef shomila het volgende:
Gaat Mo nu de hele tijd de sfeer verzieken.
Donderop zeg maak een keus blijven of gaan, maar niet de hele dag met zo een saggo bek zitten.
Was het maar een dag, het is ondertussen al een week.quote:Op zondag 24 april 2011 12:00 schreef shomila het volgende:
Gaat Mo nu de hele tijd de sfeer verzieken.
Donderop zeg maak een keus blijven of gaan, maar niet de hele dag met zo een saggo bek zitten.
dat Joanna langs komt en uit haar tere panterhuidje springt. Bussie komt zo.....quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Toverheks het volgende:
waar zitten die flip en Monique op te wachten??? de tram komt daar niet langs hoor!!!
Wie zich laat meetrekken is zelf een slapjanus.quote:Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze doet al 4 weken over haar keuze, walgelijk mens, iedereen trekt ze mee in die negatieve sleur van d'r..
En Flipse heeft het met zijn goede bedoelingen nog steeds niet door
'k Vind dat t tijd wordt dat Flip die Jo eens links laat liggenquote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie zich laat meetrekken is zelf een slapjanus.
Ja 'heel Nederland' , dat wij ze toevallig zouden herkennen, maar de rest van NL heeft bij God geen idee wie die malloten zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
Of ze nu gaat, of blijft, laat ze ophouden met zeiken en de sfeer verzieken.
Mo voelt zich schuldig tegenover de anderen. Laat ze dan ophouden met aandacht trekken en wat meer rekening houden met anderen.![]()
![]()
![]()
En weer over wat "heel Nederland" denkt...
Daar heeft ie de ballen niet voor.quote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
'k Vind dat t tijd wordt dat Flip die Jo eens links laat liggen
leukquote:Op zondag 24 april 2011 12:04 schreef Barb_ het volgende:
De zussen van Karim waren gisteren te vinden op Paaspop :-)
+1quote:Op zondag 24 april 2011 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat ze die jankmuil niet nomineren![]()
Laat haar maar een flinke meid zijn en vrijwillig opstappen.
Ben er ook bang voor, btje jammerquote:Op zondag 24 april 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar heeft ie de ballen niet voor.
Tuurlijk niet, alles draait om haarquote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
jo vraagt niet eens meer aan mo hoe het gegaan is
kijk dan nietquote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo vindt het moeilijk om Flip en Jo samen te zien.
Dat valt haar niet eens kwalijk te nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
jo vraagt niet eens meer aan mo hoe het gegaan is
Achterlijk wijf maar wel leggen krikken terwijl het net uit was tussen Jo en Dennis.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
nee geef er ook groot gelijkquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt haar niet eens kwalijk te nemen.
Nou, dat denk ik niet hoor. Ik denk, dat ze er juist wijs aandoet om de confrontatie niet meer aan te gaan. Negeren is de beste manier om iemand weg te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alles draait om haar
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Inderdaad en geer mist fenneke ook en lau mss wel Alexquote:Op zondag 24 april 2011 12:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Achterlijk wijf maar wel leggen krikken terwijl het net uit was tussen Jo en Dennis.
quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.
Wat ,toen was het heel normaal dat de andere bewoners ff 10 minuten op de rode bank moesten wachten tot Maik zijn zwellichaampje had ingebracht.quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf! Toen Jo en Flip nog geen setje waren lag Mo te pas en te onpas te kloten met Maik, toen hoorde je haar ook niet, ja, kreunen.
Mooi, mag ze donderdag ook met een groot percentageverschil oprotten.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef bixs het volgende:
[..]
ze mist laura dus doe ze haar maar eens na![]()
heeeele maaaal meeeee neeensquote:Op zondag 24 april 2011 12:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mooi, mag ze donderdag ook met een groot percentageverschil oprotten.
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef bixs het volgende:
[..]
ze mist laura dus doe ze haar maar eens na![]()
Karim kwam toen de slaapkamer in en vroeg of ze lagen te neuken.quote:Op zondag 24 april 2011 12:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wat ,toen was het heel normaal dat de andere bewoners ff 10 minuten op de rode bank moesten wachten tot Maik zijn zwellichaampje had ingebracht.
Eigenlijk niet vreemd....als mo nu gaat dan gaat dit ten koste van nog een andere bewoner donderdagquote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef 38half het volgende:
fuck!! ze moet meer tijd nemen zegt de stem!!
en ja hoor, volgens blijft mo tot donderdag, ze is overgehaald dat ze meer tijd moet nemenen ja hoor, volgens blijft mo tot donderdag, ze is overgehaald dat ze meer tijd moet nemen
Aldus Twitter.
Volgens mij kwam hij gewoon kijken of ze al klaar waren. was trouwens mooi momentje.quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Karim kwam toen de slaapkamer in en vroeg of ze lagen te neuken.
"Nee hoor" , was het antwoord van Mo. Maik had zijn harde plassertje er nog in zitten
Dan had ze lekker bij de familie Verweijen moeten blijven!quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.
Omdat er dan een of 2 personen zijn die het hele programma om een nominatie hadden gevraagd.quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef danaqui het volgende:
Vind het jammer dat ze de regel van BB niet aanhouden, vragen om een nominatie is GEEN exit
quote:Op zondag 24 april 2011 12:13 schreef skunkyxxl het volgende:
Mo is gewoon een spastisch gedrocht, in zowel haar denken en bewegingen. de bewegingen die ze maakt zijn ook gewoon heel spastisch. ik denk dat als mo tot het einde in sst blijft zitten dat dat een gewoon een wrak is, ze volgens mij geheel op van de zenuwen. Ze wil winnen, ze wil bij Maik zijn, ze wil maik controleren.ze wil niks missen in het huis. kortom ze is een zenuw en haar bewegingen worden steeds spastischer.
Dat dus !quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef skunkyxxl het volgende:
Emo gaat eigenlijks gewoon over lijken om in het spel te blijven,lekker de snol uithangen veul neuken op tv. en lekker janken als het haar niet uitkomt .alleen maar bezig om aandacht te vragen.
En verrassend genoeg komt ze dr steeds mee weg.nog geen 1x genomineerd. nou als ik in die hut zat had haar al 10 x genomineerd of desnoods was ik een soort terror jaap daar geworden om haar die toko uit te krijgen.
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....quote:Op zondag 24 april 2011 12:23 schreef trollie67 het volgende:
hey lieve fokkers
mooie paasdagen voor jullie gewenst...het is super weer en volgens mij heeft iedereen lekkere dingen in huis...![]()
zat net ff de streams te kijken...pfff..wat zou ik blij zijn in dat weer met zo een pool en zo een mooi hondje...tijd om boeken te lezen,best luxe boodschappen...zouden wij net zo lamledig zijn als ze ons internet en tv af pakken???
niet gek..de kruisiging he??in die familie draait het blijkbaar om mishandelingen...alles goed met je hondje met die hitte margriet??quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze mist Paaskindje Ian, Pasen wordt bij de Verweijenfamilie, groter gevierd dan Kerst, zei Jo aan het ontbijt.
Die komt er echt niet hoor na dit debacle.quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....
Niet?.. SST met fok?? Wordt een knaller...quote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die komt er echt niet hoor na dit debacle.
never nooit..ik zou mijn lieve man..ratjes en katten missen..en mijn werk zeker ookquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons opgeven voor de volgende SST ? Lijkt me wel wat....
Dat zou mooie tv wezen, ik zie het geheel voor me Mo met door gesneden polsen in de pool,water mooi wijnrood....hmmm alles voor de winst zeg maarquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft het scheermesje al in de aanslag
Als ik er zat had ik haar met kop en kont de pool ingedouwd.... Ophouden met zeiken...je verpest mijn hele dag troel!quote:Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo heeft wel door dat ze niet bij jo hoeft te gaan liggen voor een knuffel
en maar zuchten van jo hoor je het dan niet hoe zwaar ik het heb
sl zal ze hem gepakt hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 12:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze heeft het scheermesje al in de aanslag
wat doe ik hier nogquote:Op zondag 24 april 2011 12:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit hoopje ellende niet naar huis sturen.
[ afbeelding ]
ze moeten haar ook niet gelijk dr zin geven..want als een soort dergelijke soort serie ooit nog een keer komt..komen er allemaal zulke traanzakken in die na een neerlag weer weg willen...quote:Op zondag 24 april 2011 12:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit hoopje ellende niet naar huis sturen.
[ afbeelding ]
98%quote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wel leuk voor de bewoner die tegenover Mo genomineerd staat. Die krijgt een record percentage van de stemmen.
Vooral met die laatste zin sla jij de spijker op zijn kop, maar dat is mijn ideequote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef ShivaArnhem het volgende:
Mo heeft maar 1 ding in d'r kop. Voor koninginnedag bij Maiky zijn.
Ze wordt helemaal gek bij het idee dat hij dat viert zonder haar.
Ze weet hoe hij is bij dronken vrouwtjes { of eventuele mannen}
En natuurlijk: "zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten".
Alleen om haar te pesten ga ik op haar stemmenquote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wel leuk voor de bewoner die tegenover Mo genomineerd staat. Die krijgt een record percentage van de stemmen.
Yep en ze vergeet niet dat hij al lekker is wezen stappen! En geloof mij maar die denkt echt dat Maiky Maik een populaire nederlander is omdat hij in sst heeft gezeten,en de vrouwen bij hem weg moeten slaan.(wij weten wel anders ) die kop is gewoon op van de zenuwen,wat ik dan wel weer heel leuk vind.quote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef ShivaArnhem het volgende:
Mo heeft maar 1 ding in d'r kop. Voor koninginnedag bij Maiky zijn.
Ze wordt helemaal gek bij het idee dat hij dat viert zonder haar.
Ze weet hoe hij is bij dronken vrouwtjes { of eventuele mannen}
En natuurlijk: "zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten".
quote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen om haar te pesten ga ik op haar stemmen
hahaha..die andere 2 pasen lag ze te krikken of was ze nog te bezopen??quote:Op zondag 24 april 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
24 april om 11.58
Gaat Monique morgen naar huis?
De blondine verdwijnt naar de Kamer van de Waarheid. Het duurt lang tot ze weer terug is. De andere bewoners gaan ervan uit dat ze haar 24 uur aan het aanvragen is. Als ze terugkomt, vertelt ze Philip dat ze er toch nog even over nadenkt. Ze heeft het er wel zwaar mee. Het is al de derde Pasen op rij die ze mist en dat vindt ze niet leuk.
Nee volgens mij woonde heel curaçao haar uit toen!quote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahaha..die andere 2 pasen lag ze te krikken of was ze nog te bezopen??
dan hebben wij een nieuw geheim wat geen geheim is..moniek:ik kan niet zonder sex,niet zonder lullen en niet zonder sexpraatjes..oftewel:mijn leven draait om sexquote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee volgens mij woonde heel curaçao haar uit toen!
zo ze krijgt dus een chantagecadeautje cadeau van de Stem. Regelrechte omkoperij dus.quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
Monique spreekt haar familie toe.
De blondine krijgt van De Stem de kans om haar familie toe te spreken. Ze baalt er erg van dat ze voor de derde achtereenvolgende keer geen Pasen heeft kunnen vieren met haar familie. In een korte videoboodschap laat ze weten aan haar ouders dat ze hun steun erg waardeert en er volgend jaar zeker weten bij is met Pasen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan die familie niet streamen ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
De blondine krijgt van De Stem de kans om haar familie toe te spreken. Ze baalt er erg van dat ze voor de derde achtereenvolgende keer geen Pasen heeft kunnen vieren met haar familie. In een korte videoboodschap laat ze weten aan haar ouders dat ze hun steun erg waardeert en er volgend jaar zeker weten bij is met Pasen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofte wel een vette nymfomaanquote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan hebben wij een nieuw geheim wat geen geheim is..moniek:ik kan niet zonder sex,niet zonder lullen en niet zonder sexpraatjes..oftewel:mijn leven draait om sex
Nee joh, je mag iets inspreken, kun je toch ook gewoon on stream doen, ik zie er de meerwaarde niet van.quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?![]()
![]()
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet ie waarom hij daar zit .het is zijn projectje .quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?![]()
![]()
Dat dus!quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Ik vind, dat alle spelers dan een boodschap mogen doen naar vrienden en familieleden en niet alleen Jank Monique.
Hij heeft zelf idd aangegeven dat hij dat niet wil. Dat het afgesloten zijn van de buitenwereld juist een belangrijk element van het spel is.quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet waar ie daar voor zit .het is zijn projectje .
+1quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Ik vind, dat alle spelers dan een boodschap mogen doen naar vrienden en familieleden en niet alleen Jank Monique.
En geerebeer heeft zijn Fenneke in een flits gezien bij de live show een week of wat geleden en dat vond ie meer als genoeg,quote:Op zondag 24 april 2011 12:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij heeft zelf idd aangegeven dat hij dat niet wil. Dat het afgesloten zijn van de buitenwereld juist een belangrijk element van het spel is.
jaaa..hij is lekker nuchter..hij lijkt wel een beetje op iemand die secret miljonair speelt..gewoon kijken onder de normale mensen..al kan je dit zooitje niet normaal noemen....had me zo verheugt op dit project..en kijk inmiddels nog maar dinsdags en donderdag...als dit volk nederlandse twenties moet vertolken..dan is het wel heeel erg slecht gestelt...quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet waar ie daar voor zit .het is zijn projectje .
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertjequote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Fijn dat Sharon gewoon tussen 2 kerels kan liggen zonder dat er seksuele opmerkingen gemaakt worden, een verademing!
Daar gaat het niet om. Die 2 andere wijven daar kunnen niet bij een kerel in de buurt zijn zonder geil gevonden te willen worden.quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertje![]()
ik word van niemand opgewonden. Is het belangrijk dan? Als ik naar de Schouwburg ga, word ik ook van niemand opgewonden. Kan wel een speler, beter vinden spelen dan de anderen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertje![]()
Yep daar heb je gelijk inquote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die 2 andere wijven daar kunnen niet bij een kerel in de buurt zijn zonder geil gevonden te willen worden.
stjaa maar die mannen zitten ook al een poosje zonder........dus stja kan me dr wel iets van bij voorstellen hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik word van niemand opgewonden. Is het belangrijk dan? Als ik naar de Schouwburg ga, word ik ook van niemand opgewonden. Kan wel een speler, beter vinden spelen dan de anderen.
Die kunnen de hand toch aan zichzelf slaan? Maar zij zijn gewoon niet zo.quote:Op zondag 24 april 2011 12:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
stjaa maar die mannen zitten ook al een poosje zonder........dus stja kan me dr wel iets van bij voorstellen hoor
Er zijn er die het wel zien hoor!quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen...![]()
![]()
en drie keer dat Jo zelf drinkt zonder sanctiequote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef meneertje1972 het volgende:
ben benieuwd hoe ze de uitzending morgen gaan vullen. 10 seconden elkaar zien voederen en 10 seconden roulette en ik heb het wel gezien.
Sofia wel maar Joanna valt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers ( en zelfs bewoners ) lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het gister om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen, en dat terwijl Joanna duidelijk een missie had en daarom zo raar deed...![]()
![]()
Mo moet niet zo zeiken dat ze iedereen zo mist, dan had ze niet mee moeten doen met dit programma. Elke bewoner mist wel iemand maar je hoort niemand zo erg zeiken en zaniken en janken als uitgewoonde Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers ( en zelfs bewoners ) lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen...![]()
![]()
En Sharon die een orgasme moet faken.quote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en drie keer dat Jo zelf drinkt zonder sanctie![]()
Yep, ik zei ook veel kijkers he, teveel helaas.quote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn er die het wel zien hoor!
Ja, dat is helemaal belachelijk hoeveel bewonderaars zij heeftquote:Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, ik zei ook veel kijkers he, teveel helaas.
En dan ook nog die attitude van de Joanna-groupies die beweren dat iedereen die kritiek op haar waagt te hebben "jaloers is en dan maar niet moet gaan kijken "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |