yepquote:Op zondag 24 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
moet je ook niet willen, een keer is het klaar
Inderdaad, ze kunnen m beter Flop noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
waarom noemen ze flip nu fiel ? vink zo achterlijk
quote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Sananda het volgende:
I am out...ga de zon in. Have a nice day allemaal!
Is de schaduw van die enorme botoxlip.quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt alsof Jo een snor heeft, in ieder geval op de tv nu
quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef Dakotamu het volgende:
lijkt alsof Jo een snor heeft, in ieder geval op de tv nu
Denk dat ze daarom ook 70 uur in die winkel van dr maakt ( waar ze nu 3 maanden misbaar is ). Ze werkt 10 uur en moet daarna 60 uur discussieren ( of nee communiceren zoals zij dat quasi-ontwikkeld probeert te noemen, mensen die dingen "doorcommuniceren" krijgen van per definitie een FAAL +200000 ) om haar gelijk te halen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Capaja het volgende:
nog even over het 'volwassen gedrag" van Jo
mijn zoon van 15 is aan het puberen, en probeert op dezelfde manier als Jo zijn gelijk te halen
hij bokt als het niet lukt, roept om het hardst dat het een geintje is en zegt dat ie nooit liegt en ieder ander wel
dat is het ook !quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4 of 5 worden. Ze zegt hoe zuur zou dat zijn,
LOL ....echt jammer dat ze dat heeft laten doen. Geeft haar een erg ontevreden uitdrukking. Ik ben bijna weg)quote:Op zondag 24 april 2011 11:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is de schaduw van die enorme botoxlip.
Dan had je je blote eieren maar uit de zon moeten houdenquote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
27 graden, onbewolkt
Paaseieren zijn gesmolten in de tuin![]()
Lang niet zo zuur als die koppen waar ik al weken tegenaan kijk.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef MargrietV het volgende:
Jo wil geen 4 of 5 worden. Ze zegt hoe zuur zou dat zijn,
Monique moet NU weg! Genoeg gejankt!quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat is het ook !
daarom gun ik dat Mo zo erg !
dat is je eigen welbewuste keuzequote:Op zondag 24 april 2011 11:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lang niet zo zuur als die koppen waar ik al weken tegenaan kijk.
niets op tv ?quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Dakotamu het volgende:
net voor ik hier kwam een uurtje met de hond gelopen, heerlijk om weer binnen te zijn, en er is verder niets op tv helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |