Drie en half duizend. Bij een vrijwillige exit raak je dat kwijt, maar krijg je nog wel je dagvergoeding.quote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef Capaja het volgende:
ik las ergens in de cos van vanacht dat er inleggeld betaald moest worden om mee te doen, wie heeft dat meegekregen ?
ik dacht namelijk dat dat niet was in deze editie
Please...Mo Go! NU!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 11:22 schreef koffieleutjuh het volgende:
yes mo gaat nu drukken om naar de kamer te gaan yes yes make my day good
het zat in zijn mondquote:
OK ik dacht dat de dagvergoeding ook verviel bij vrijwillige exitquote:Op zondag 24 april 2011 11:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Drie en half duizend. Bij een vrijwillige exit raak je dat kwijt, maat krijg je nog wel je dagvergoeding.
Dat was wat ik begreep uit de gesprekken.quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef Capaja het volgende:
[..]
OK ik dacht dat de dagvergoeding ook verviel bij vrijwillige exit
maar dan nog komt ze nog op een positief saldo uit
quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze houden er niet eens meer tegen wensen er s6
ja, het valt me ook altijd op dat er zoveel wordt gehangen....vooral Flip..en dat is een sportman?quote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
en ze liggen weer. come onnnnnnn wij lagen net zo laat in bed
moet je ook niet willen, een keer is het klaarquote:Op zondag 24 april 2011 11:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze houden er niet eens meer tegen wensen er s6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |