Ik ben net wakker, dus we hebben het rijk voor ons alleenquote:Op zondag 24 april 2011 04:43 schreef Chuckster het volgende:
Ik dacht ik kom ff buurten maar alles en iedereen slaapt..
Ik ook dus, warme nacht, bah, zette de streams aan en toen ging Sjerrun net d'r nest in.quote:Op zondag 24 april 2011 04:46 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dus we hebben het rijk voor ons alleen
weet niet, hoezo?quote:Op zondag 24 april 2011 04:49 schreef Chuckster het volgende:
Was het btw. niet de bedoeling dat Jo en Flip apart zouden slapen vannacht?
Dat werd eerder vandaag nog meermaals geroepen door beiden, maar nu liggen ze alsnog samen te ruften in 1 bed.quote:
Ach, Flippieboy word gewoon EMOnique's nieuwste boytoyquote:Op zondag 24 april 2011 04:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat werd eerder vandaag nog meermaals geroepen door beiden, maar nu liggen ze alsnog samen te ruften in 1 bed.
..en Mo is ook nog steeds niet weg, jammer
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?quote:Op zondag 24 april 2011 05:02 schreef spapaars het volgende:
1 van de heren is nu bij Secredo, (niet in beeld)
Nee, ben net een uurtje thuis.quote:Op zondag 24 april 2011 05:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?
ik heb geen idee, heb het ook al meerdere keren gevraagd eerder maar niemand nam de moeite om even antwoord te gevenquote:Op zondag 24 april 2011 05:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?
flauw. OF er is niemand meer wakker, behalve wijquote:Op zondag 24 april 2011 05:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb het ook al meerdere keren gevraagd eerder maar niemand nam de moeite om even antwoord te geven
Ikbenernog.nlquote:Op zondag 24 april 2011 05:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
flauw. OF er is niemand meer wakker, behalve wij
thnksquote:Op zondag 24 april 2011 05:53 schreef Chuckster het volgende:
5:53 iedereen wakker omdat Mo loopt te praten
@Robby: ciao!
een paas ontbijtje voor zijn maatjes mss?quote:Op zondag 24 april 2011 09:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard is als enige zijn bed uit en aangekleed. Hij heeft gisteren zowel Sharon als Karim gevraagd om als hij opstond in bed te blijven. Waarom heeft hij niet gezegd, maar wel gevraagd hem te vertrouwen.
Misschien een missie? Of gewoon paaseieren verstoppen
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 24 april 2011 09:15 schreef knagsje het volgende:
[..]
een paas ontbijtje voor zijn maatjes mss?
hij maakt er nog wat van deze laatste wekenquote:Op zondag 24 april 2011 09:22 schreef knagsje het volgende:
geer is de enige waar nog wat leven in zit geloog ik
mag allebei eigenlijk welquote:Op zondag 24 april 2011 09:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
misschien straks eindelijk bitchfight moet toch eens gaan gebeuren tussen jo en mo
of vraagt ze dr 24 uur aan en vertrekt naar achter en keert nooit meer terug
Een leuke wending zou zijn als Mo haar 24 uur aanvraagt, dat ze naar de kvdw gaat en niet meer terug komt. Ondertussen zit zij samen met Maik in de geheime kamer/zolder om vervolgens vrijdag weer tevoorschijn te komenquote:Op zondag 24 april 2011 09:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
misschien straks eindelijk bitchfight moet toch eens gaan gebeuren tussen jo en mo
moet ze wel gelijk met drama en gemekker wakker worden zodat flipje dr gaat troosten en dan komt jo los (i hope)quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een leuke wending zou zijn als Mo haar 24 uur aanvraagt, dat ze naar de kvdw gaat en niet meer terug komt. Ondertussen zit zij samen met Maik in de geheime kamer/zolder om vervolgens vrijdag weer tevoorschijn te komen
Dat was ze vannacht wel absoluut van plan. Ze wilde het zelfs direct gaan doen, jankend en stampvoetend als een peuter: Ik wil NUHUUU weg.quote:Op zondag 24 april 2011 09:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
eh ik vind dat geen leuke wending als ze samen terugkomen laat er lekker wegblijven alleen mike terug zo wel leuk zijnquote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een leuke wending zou zijn als Mo haar 24 uur aanvraagt, dat ze naar de kvdw gaat en niet meer terug komt. Ondertussen zit zij samen met Maik in de geheime kamer/zolder om vervolgens vrijdag weer tevoorschijn te komen
Denk echter dat Flip het zal moeten ontgelden, Jo snapt dat het niet goed voor de procentjus is als ze nu Mo aanvalt.quote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
moet ze wel gelijk met drama en gemekker wakker worden zodat flipje dr gaat troosten en dan komt jo los (i hope)
Zij er uit en hij er in?quote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
eh ik vind dat geen leuke wending als ze samen terugkomen laat er lekker wegblijven alleen mike terug zo wel leuk zijn
snap niet dat ze elke keer zoveel zuipt als je weet dat je je belachelijk gaat gedragenquote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat was ze vannacht wel absoluut van plan. Ze wilde het zelfs direct gaan doen, jankend en stampvoetend als een peuter: Ik wil NUHUUU weg.
Karim adviseerde haar dat ze beter kon wachten tot de volgende dag als ze weer nuchter was.
o man, die ook niet, gooi dan maar een hele nieuwe erin of laat ze loten onder de oude bewoners, wel o eerlijk. Niet altijd Serquote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zij er uit en hij er in?Maar dan vind ze dat weer niet heerlijk. Is ze nog alleen.Servio voor Monique ruilen
Hehequote:Op zondag 24 april 2011 09:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
o man, die ook niet, gooi dan maar een hele nieuwe erin of laat ze loten onder de oude bewoners, wel o eerlijk. Niet altijd Ser
Tja, het was weer Mootje op haar bestquote:Op zondag 24 april 2011 09:32 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
snap niet dat ze elke keer zoveel zuipt als je weet dat je je belachelijk gaat gedragen
Dan zie je dat janken loont!!!quote:Op zondag 24 april 2011 09:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
jo krijgt van mij een stem als ze is even lekker tegen mo gaat uitvallen vanmorgen gewoon een lekker los alles zeggen wat er dwars zit vooral doorgaan als mo gaat janken en danmaar duimen dat mo naar de exit deur loopt en vertrektquote:Op zondag 24 april 2011 09:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Denk echter dat Flip het zal moeten ontgelden, Jo snapt dat het niet goed voor de procentjus is als ze nu Mo aanvalt.
Zou je denken?quote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
misschien denkt Mo dat ze met haar gedrag stemmen wint???
Ze ziet haar exit niet als opgeven, ze denkt dat "heel Nederland" al vindt dat zij een winnaar is.quote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
misschien denkt Mo dat ze met haar gedrag stemmen wint???
misschien heeft ze verteld dat ze een gezellige dronk heeft als ze veel zuiptquote:Op zondag 24 april 2011 09:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Snap niet dat mensen met een drankprobleem in dat huis zitten, dat hadden ze bij de casting toch kunnen merken?
Heel Nederland ?quote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze ziet haar exit niet als opgeven, ze denkt dat "heel Nederland" al vindt dat zij een winnaar is.
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
misschien heeft ze verteld dat ze een gezellige dronk heeft als ze veel zuipt
Ja sorry dat klinkt zuur he, maar wij drinken ook totaal niet en snappen het nietquote:Op zondag 24 april 2011 09:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.
he? hoe lang moet die opdracht duren dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als je zelf niet mag eten en gevoerd moet worden kun je beter maar even je ogen dichtdoen!!
ik vind dat jo nog meevalt dan die kan nog maat houden en optijd stoppenquote:Op zondag 24 april 2011 09:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.
Tot de stem het zegt!!quote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
he? hoe lang moet die opdracht duren dan?
Nee ik bedoelde jo helemaal niet, ik bedoelde Aafke, zij is 1 van die 2 vrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik vind dat jo nog meevalt dan die kan nog maat houden en optijd stoppen
mo zuipt maakt drama en neemt nog meer erna vind al dom dat de rest er niks van zegt van mij kreeg ze niet meer
Lekkere liefde als je , je partner niet vertrouwd.quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ook ging Mo nog in de camera krijsen: Maik ik kom eraan.
En vertelde hem dat hij niet mocht gaan stappen. Die Maik heeft straks geen leven meer, wordt 24/7 in de gaten gehouden en moet zich overal voor verantwoorden.
Is denk ik ook een van de voornaamste reden dat Mo nu weg wil, ze wil Maik in de gaten houden. En ze wil zich de blamage besparen om met een heel laag percentage weggestemd te worden (wetende dat ze toch niet meer kan winnen). Nu kan ze zeggen dat ze zelf weg wilde.
gatverdammequote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Geer, verstop maar een ei in mo haar darmkanaal, gaat ze toch zo prat op..
Iemand die minder jankt, claimt, zeurt, zeikt en schreeuwt!quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lekkere liefde als je , je partner niet vertrouwd.
Maik gaat een zwaar leven met haar te gemoed, maar ja voor een beetje jeuk aan je snikkel , daat heb je in het begin wat voor over.
Tot er iemand amders je van je jeuk af helpt!!
Spamquote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef DINGSKE het volgende:
WIE BEN IK :
- ik ben blond
- ik ben 30 j
- ik kan janken wanneer ik wil
- drinken kan ik niet
- ik laat mij neuken door de eerste de beste man
antwoord mag je door sms'en naar nr 0494/824849
alweer???quote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef DINGSKE het volgende:
WIE BEN IK :
- ik ben blond
- ik ben 30 j
- drinken kan ik niet
quote:
quote:
Moeilijk hoor alle punten zijn van toepassing in deze pollquote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef DINGSKE het volgende:
WIE BEN IK :
- ik ben blond
- ik ben 30 j
- drinken kan ik niet
ja die kon er ook zo goed tegen aafkequote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde jo helemaal niet, ik bedoelde Aafke, zij is 1 van die 2 vrouwen
Ik zie mayo bij het ontbijtquote:Op zondag 24 april 2011 09:51 schreef koffieleutjuh het volgende:
champagne bij het ontbijt nou dat zal mo goed doen
die ligt nog in bed met haar slaafjequote:Op zondag 24 april 2011 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo straks weer beledigd dat Geer het zo gezellig heeft gemaakt en niet zij 'die zo goed voor anderen zorgt'.
Lukt ook niet thnxxquote:Op zondag 24 april 2011 09:53 schreef Darklight het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Nee Jootje houdt de cameras goed in de gaten.....quote:Op zondag 24 april 2011 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Flip, vinger Jo ff lekker klaar op deze Paasmorgen, doe eens wat.
Ja Jo is wakker.quote:
Ja, waar slaat dit nu weer op? Kater?quote:Op zondag 24 april 2011 09:55 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo gaat in de badjas van mike verder slapen op de bank
Hallo ben je al terug van je date?quote:Op zondag 24 april 2011 09:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO![]()
![]()
[bartboonstramodus] Een prettig vazen iedereen [/bartboonstyramodus]
is de nadenk modus zal ik het doen of zal ik het niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, waar slaat dit nu weer op? Kater?
je zal wakker worden naast dat gedrocht zegquote:Op zondag 24 april 2011 09:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo te zien heeft opgespoten lip ook een ochtendhumeur.
Flapdrol trekt uit schaamte het dekbed over zijn hoofd maar betast haar wel ondertussenquote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je zal wakker worden naast dat gedrocht zeg
doe issssssssssssssquote:Op zondag 24 april 2011 10:00 schreef Darklight het volgende:
Gerard moet een ei kapot slaan op dat hoofd van eMo
'Vrolijk pasen Mo!'
Mo en Jo alle aandacht naar zich toe trekken. (iets met Flip en jaloezie)quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Dakotamu het volgende:
goeiemorgen![]()
ik vond de pokeravond gister zooooo saai dat ik maar film ben gaan kijken, maar ik heb weer drama gemist begrijp ik? iemand voor mij een korte samenvatting?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo en Jo alle aandacht naar zich toe trekken. (iets met Flip en jaloezie)
Mo een paar x janken.
Wilde echt naar huis en 24 uur aanvragen. Wilde naar Huis NUHUUU. Deed weer een goede poging de sfeer van het feest te verpesten.
Was wat discussie tussen anderen of het tactisch goed was of Mo ging en het niet beter was haar over te halen te blijven.
Shar, Geer en Karim Jo zijn nog gaan zwemmen.
MO sprak tegen Maik in camera: Maikie, ik kom naar huis en je mag niet gaan stappen.
Kiss your life goodbye, Maik.quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
MO sprak tegen Maik in camera: Maikie, ik kom naar huis en je mag niet gaan stappen.
ff lekker op bed bij sharon hahahhaaaquote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef StephanL het volgende:
Secredo weer helemaal blij dat hij Sharon weer ziet
dank je! en Mo weer straalbezopen dus hahaha, heeft ze zichzelf volgegoten of was de missie nog niet af en bleven ze haar voeren haha?quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo en Jo alle aandacht naar zich toe trekken. (iets met Flip en jaloezie)
Mo een paar x janken.
Wilde echt naar huis en 24 uur aanvragen. Wilde naar Huis NUHUUU. Deed weer een goede poging de sfeer van het feest te verpesten.
Was wat discussie tussen anderen of het tactisch goed was of Mo ging en het niet beter was haar over te halen te blijven.
Shar, Geer en Karim Jo zijn nog gaan zwemmen.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ik las op de SST site dat er geen passende cocktailjurk voor Sharron was. Wat ontzettend flauw.
Missie was nog niet afgelopen, maar allang mislukt. Ze bleven elkaar dus voeren, drank door een rietjequote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dank je! en Mo weer straalbezopen dus hahaha, heeft ze zichzelf volgegoten of was de missie nog niet af en bleven ze haar voeren haha?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, Vrolijk Pasen, huppelt met in kielzog Madelief opgewekt binnen.
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?quote:
Inderdaad, slaapt ook weer vrolijk verder, wel schattigquote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien past segredo zich moeiteloos aan, en gaat ook weer slapen!
Ik vind het een rotstreek eigenlijk .quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?
Ja was weer zo'n misser van de productie, of ze na tien weken nog haar maat niet weten.quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ik las op de SST site dat er geen passende cocktailjurk voor Sharron was. Wat ontzettend flauw.
Dit is het beste wat ik ervan kan makenquote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Murning fijne pasen allemaal hier.
Mag ik deze als ava alsjeblieft?
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Hij is weer top Mazaru!quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is het beste wat ik ervan kan maken
[ afbeelding ]
Het is echt een droppie van een hond!quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien past segredo zich moeiteloos aan, en gaat ook weer slapen!
Dit dus.quote:
Precies.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef MargrietV het volgende:
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een rotstreek eigenlijk .
Maar aan de andere kant, de winnaar krijgt toch 100.000 euro als ik het goed heb.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.
he he, eensquote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Heb het gisteravond niet gezien. Ik ben er blij mee ook.
Heb de cos door zitten lezen en daar werd ik bijna agressief van.
Mo met haar janksmoel.
Lekker naar huis en ga Maik zijn leven maar verwoesten. Hij wil zelf met deze doorgedraaide malloot door, dus verdient die dat dan ook om ze leven lang gecontroleerd, gecommandeerd te worden door haar.
dat zeggen de Paasklokken ookquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Heb het gisteravond niet gezien. Ik ben er blij mee ook.
Heb de cos door zitten lezen en daar werd ik bijna agressief van.
Mo met haar janksmoel.
Lekker naar huis en ga Maik zijn leven maar verwoesten. Hij wil zelf met deze doorgedraaide malloot door, dus verdient die dat dan ook om ze leven lang gecontroleerd, gecommandeerd te worden door haar.
Niet eens voor je mede-cossers??quote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Het was weer te errug.
Ik ga even een Gerardje doen: paasontbijt maken voor mijn medebewoners.
Probeer jullie al op de hoogte te houden, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet eens voor je mede-cossers??
quote:Op zondag 24 april 2011 10:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Probeer jullie al op de hoogte te houden, is dat niet genoeg?
Nou vooruit, zal een Lauraatje doen: hier heb je 1 eitje, meer kan ik niet missen
Figuurlijk kan ze het ook hoor, de actrice. Sta op, lui wijf.quote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo heeft liggen janken, 'echt letterlijk'
juist, dan weet je waarom je janktquote:Op zondag 24 april 2011 10:19 schreef just me het volgende:
Schop onder je kont kun je krijgen, dán kun je janken!
kaboutervrouwtje Piggelmeequote:Op zondag 24 april 2011 10:20 schreef knagsje het volgende:
en die flip kan in elke kroeg de leukste meiden krijgen en dan valt ie voor een trol
quote:Op zondag 24 april 2011 10:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
die was veel meer vrouw en leuker bovendien
nu nog wachten op zijn 'enthousiaste' medebewoners lolquote:Op zondag 24 april 2011 10:21 schreef beequeen het volgende:
Geer is als een kind zo blij met zijn paasontbijt.
Nou, het straalt er echt vanaf.quote:Op zondag 24 april 2011 10:23 schreef Dakotamu het volgende:
nu nog wachten op zijn 'enthousiaste' medebewoners lol
Ongelovelijk al die ontevreden en verongelijkte smoelen van Jo,Mo en Flip, goffer, ik erger me echt helemaal kapotquote:Op zondag 24 april 2011 10:23 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nu nog wachten op zijn 'enthousiaste' medebewoners lol
Ik zit er ook nog onfatsoenlijk bij.quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef MaryMouse het volgende:
Niet eens het fatsoen om zich aan te kleden[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef Blackprinces het volgende:
Ja Mo over zichzelf...
Stouterik, viezerik wegwezen!!
Goed zelfbeeld van haar
Jij mag dat.quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit er ook nog onfatsoenlijk bij.
Jij zit thuis en bent niet op 'nationale tv'. De godgansedag lopen ze te plamuren, maar even met een washand over het smoelwerk voor je aanschuift bij het ontbijt is te veel gevraagd.quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja daarom dat ze na zoveel weken nog de maten niet weten wie is er dan dom?quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
Moeten ze elkaar nog steeds voeren? Ik zou die bek van eMo helemaal volproppen telkens als ze iets wil zeggen
Dank je wel heel lief van je.quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is het beste wat ik ervan kan maken
[ afbeelding ]
Ian is er niet, MamaJo is er niet en laat ik de allerbelangrijkste op de deurknop na niet vergeten Budha.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
vooral die ene niet gekookte, struif willen we!quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat die eieren op zijn/haar kop krijgen ?
Ze moet om haar figuurtje denken want ze is wat aangekomen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
Nou zekers, en datzijn ook de enige die eens regelmatig lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
Als Gerard en Karim genieten, geniet Sharon mee. Het doortrapte mokkel.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
ga ff terug je hemelbed in en je kater daar verwerken,quote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Gerard en Karim genieten, geniet Sharon mee. Het doortrapte mokkel.
Slaan met een brandende paastak, dat krijgt de stemming er wel in hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Dakotamu het volgende:
en flip zeikt over de verkeerde boter, mo vindt paasbrood zo vies... dankbaarheid all over
Van welke bananenrepubliek?quote:
Ja inderdaad een bak kakkerlakken en wormen niet eten is echt je maat naaien ja.quote:Op zondag 24 april 2011 10:46 schreef Darklight het volgende:
En Gerard zal zn mattie ook wel weer naaien, zoals eerder het geval was
fixedquote:Op zondag 24 april 2011 10:46 schreef Sananda het volgende:
Lijkt me een mooie Paas actie als Monique nu eindelijk eens weg gaat. Wordt Secret story weer leuker om naar te kijken. Karim, Sharon en Geer....dat zijn OK mensen, die mogen blijven.
Dat ga ik straks lekker op het strand doen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff terug je hemelbed in en je kater daar verwerken,
Omdat Gerard als enige het geheim van Karim precies weet, dus hij mag koste wat kost geen 2500 euro hebben.quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezus, en Karim en Sharon kregen voor 1 minuut beetje gillen en raar doen 500 per persoon samen....
En Gerard maar 100 euro per persoon.
[ afbeelding ]
Ja idd, blij dat je het ermee eens bentquote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja inderdaad een bak kakkerlakken en wormen niet eten is echt je maat naaien ja.
opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ga ik straks lekker op het strand doen.
of thee zetten van je verlepte theezakjesquote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
als je vanaf middernacht rekent ......................quote:
Sarcasme is je ding niet hequote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja idd, blij dat je het ermee eens bent
en de eieren waren te zacht, zei hij ook nog.quote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Dakotamu het volgende:
en flip zeikt over de verkeerde boter, mo vindt paasbrood zo vies... dankbaarheid all over
Nou...waarom verbaast me dat niet? Huil en Pruil....haar motto.quote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je vanaf middernacht rekent ......................
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zoals jij zijn, die in die hele brei aan prutsopdrachten Gerard het aanrekenen dat hij die kakkerlakken niet opeet, en dan al helemaal niet dat ie daarmee Karim genaaid heeft. Het is een spel over geheimen, geen fear factor. Ik zou ze ook niet gegeten hebben. Kennelijk zijn er hier op t forum heel wat die dat wel zouden doen, zeker omdat ze Karim niet genaaid zouden hebben. Praatjesmakers noemen ze datquote:
Blote eieren?quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hallelujah!!! Zou ze dan echt gaan??????? Ik geloof er niks van....quote:Op zondag 24 april 2011 10:50 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo wil de kamer in
eerst ff aankleden zegt de rest zal het dan echt gaan gebeuren
zou wel mooi zijn want dan zitten donderdag Jo en Flip op de bankquote:Op zondag 24 april 2011 10:51 schreef Sananda het volgende:
[..]
Hallelujah!!! Zou ze dan echt gaan??????? Ik geloof er niks van....
ik denk dat ik niet eens in de zelfde ruimte zou kunnen zitten als iemand het wel probeert lol, mijn maag draait zich nogal makkelijk om bij dat soort onzinquote:Op zondag 24 april 2011 10:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zoals jij zijn, die in die hele brei aan prutsopdrachten Gerard het aanrekenen dat hij die kakkerlakken niet opeet, en dan al helemaal niet dat ie daarmee Karim genaaid heeft. Het is een spel over geheimen, geen fear factor. Ik zou ze ook niet gegeten hebben. Kennelijk zijn er hier op t forum heel wat die dat wel zouden doen, zeker omdat ze Karim niet genaaid zouden hebben. Praatjesmakers noemen ze dat
ik ook niet echt, ze laat zich in 5 minuten omlullen om nog tot donderdag te blijven, MAAR dan kan ze tegen de andere bewoners weer zeggen dat ze zo GOED is en alleen voor HUN nog blijft, maar dan moeten ze haar er wel doorheen slepen met zn allenquote:Op zondag 24 april 2011 10:51 schreef Sananda het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet met een kruis op dr rug het dorp uitjagen? Het lijden doet ze al weken, mis alleen nog een krans om dr hoofd en een kruis op dr rug.quote:Op zondag 24 april 2011 10:51 schreef Sananda het volgende:
[..]
dat zou top zijn!quote:Op zondag 24 april 2011 10:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn want dan zitten donderdag Jo en Flip op de bank
Echt wel!quote:Op zondag 24 april 2011 10:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 10:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet met een kruis op dr rug het dorp uitjagen? Het lijden doet ze al weken, mis alleen nog een krans om dr hoofd en een kruis op dr rug.
het ziet er wel naar uitquote:Op zondag 24 april 2011 10:51 schreef Sananda het volgende:
[..]
die baaaaalt zo dat mo de aandacht heeft en zielig doet, dat is/was haar rolquote:Op zondag 24 april 2011 10:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon zit aan tafel als de stervende zwaan. Gezellig.
met de klemtoon op gaaaaaaanquote:Op zondag 24 april 2011 10:53 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
het ziet er wel naar uit![]()
omdat het vaak zou worden uitgezonden zei de rest kreeg ze de tip om het aangekleed te doen dus ik zeg smeer er een laag makeup op kleren aan en gaaaaaaaaan
die man is gewoon niet te koop, zo kan je het ook zienquote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef Darklight het volgende:
Gerard was gewoon een faler tijdens de angstweek,kun je wel proberen het goed te praten
Maat naaien, film kon die niet tegen etc
Hahahahaahaaaa! Ja inderdaad! Ze mekkert ook altijd dat HAAR alle ellende overkomt...Huil en Pruil heeft geen moeite zich een slachtofferrol aan te meten....Zoooo irritant!quote:Op zondag 24 april 2011 10:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kunnen ze haar niet met een kruis op dr rug het dorp uitjagen? Het lijden doet ze al weken, mis alleen nog een krans om dr hoofd en een kruis op dr rug.
dat krijg je wanneer niet meer dan 50% vleselijk bentquote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind djoon altijd zo traaaag in haar bewegingen
haha idd , tijdens de las vegas avond, was ze ook al steeds kwaad en zielig, omdat ze geen aandacht kreeg......quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die baaaaalt zo dat mo de aandacht heeft en zielig doet, dat is/was haar rol
Dat heeft ze geleerd tijdens haar acteerlessen. Zo blijft ze lekker lang in beeld.quote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind djoon altijd zo traaaag in haar bewegingen
Daarom valt ze ook op die Human Android,, een feest van herkenningquote:Op zondag 24 april 2011 10:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat krijg je wanneer niet meer 50% vleselijk bent
awh mah gawd, mogen wij geen mening hebben over Sjerruhn?quote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
idd , hij doet niet alles voor de kijkcijfers en om te winnen, zoals sommige andere in het huis wel;)quote:Op zondag 24 april 2011 10:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
die man is gewoon niet te koop, zo kan je het ook zien
quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar blote eieren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar blote eieren.
[ afbeelding ]
Dm gehad van die trol?quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
awh mah gawd, mogen wij geen mening hebben over Sjerruhn?
Kind moet zich altijd een Yank gedragen, gadverredamme
Vrolijke Paashaasdag trouwens!![]()
wehehehe AAAW MEIIIIii GAwwwwDquote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
awh mah gawd, mogen wij geen mening hebben over Sjerruhn?
Kind moet zich altijd een Yank gedragen, gadverredamme
Vrolijke Paashaasdag trouwens!![]()
Toch moet ik eerlijk zijn dat ik het dan niet meer echt gezellig vind hoor te voorspelbaar dan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef Darklight het volgende:
Gerard was gewoon een faler tijdens de angstweek,kun je wel proberen het goed te praten
Maat naaien, film kon die niet tegen etc
quote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.
Ik vind jou tot nu toe eerder de faler want je onderbouwt vrij weinig :p
Gerard for President
[..]
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.
Gerard for President
en dan meteen scheveningen de zee inschuivenquote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard for President
[..]
Gerard for President
Nee joh pbtje is een beetje vreemd, maar wel lievvquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan meteen scheveningen de zee inschuiven
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valtquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan meteen scheveningen de zee inschuiven
quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
Jaloers? Volgens mij heeft ze een mooi karakter.quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |