Ik ben net wakker, dus we hebben het rijk voor ons alleenquote:Op zondag 24 april 2011 04:43 schreef Chuckster het volgende:
Ik dacht ik kom ff buurten maar alles en iedereen slaapt..
Ik ook dus, warme nacht, bah, zette de streams aan en toen ging Sjerrun net d'r nest in.quote:Op zondag 24 april 2011 04:46 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dus we hebben het rijk voor ons alleen
weet niet, hoezo?quote:Op zondag 24 april 2011 04:49 schreef Chuckster het volgende:
Was het btw. niet de bedoeling dat Jo en Flip apart zouden slapen vannacht?
Dat werd eerder vandaag nog meermaals geroepen door beiden, maar nu liggen ze alsnog samen te ruften in 1 bed.quote:
Ach, Flippieboy word gewoon EMOnique's nieuwste boytoyquote:Op zondag 24 april 2011 04:50 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat werd eerder vandaag nog meermaals geroepen door beiden, maar nu liggen ze alsnog samen te ruften in 1 bed.
..en Mo is ook nog steeds niet weg, jammer
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?quote:Op zondag 24 april 2011 05:02 schreef spapaars het volgende:
1 van de heren is nu bij Secredo, (niet in beeld)
Nee, ben net een uurtje thuis.quote:Op zondag 24 april 2011 05:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?
ik heb geen idee, heb het ook al meerdere keren gevraagd eerder maar niemand nam de moeite om even antwoord te gevenquote:Op zondag 24 april 2011 05:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dus eindelijk leven. Maar kan iemand me vertellen of ik vanacht iets gemist heb?
flauw. OF er is niemand meer wakker, behalve wijquote:Op zondag 24 april 2011 05:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb het ook al meerdere keren gevraagd eerder maar niemand nam de moeite om even antwoord te geven
Ikbenernog.nlquote:Op zondag 24 april 2011 05:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
flauw. OF er is niemand meer wakker, behalve wij
thnksquote:Op zondag 24 april 2011 05:53 schreef Chuckster het volgende:
5:53 iedereen wakker omdat Mo loopt te praten
@Robby: ciao!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |