quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar blote eieren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, kijk maar blote eieren.
[ afbeelding ]
Dm gehad van die trol?quote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
awh mah gawd, mogen wij geen mening hebben over Sjerruhn?
Kind moet zich altijd een Yank gedragen, gadverredamme
Vrolijke Paashaasdag trouwens!![]()
wehehehe AAAW MEIIIIii GAwwwwDquote:Op zondag 24 april 2011 10:58 schreef Chuckster het volgende:
[..]
awh mah gawd, mogen wij geen mening hebben over Sjerruhn?
Kind moet zich altijd een Yank gedragen, gadverredamme
Vrolijke Paashaasdag trouwens!![]()
Toch moet ik eerlijk zijn dat ik het dan niet meer echt gezellig vind hoor te voorspelbaar dan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn want dan zitten donderdag Jo en Flip op de bank
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef Darklight het volgende:
Gerard was gewoon een faler tijdens de angstweek,kun je wel proberen het goed te praten
Maat naaien, film kon die niet tegen etc
quote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.
Ik vind jou tot nu toe eerder de faler want je onderbouwt vrij weinig :p
Gerard for President
[..]
Hij had een persoonlijke ervaring waardoor hij specifiek deze film niet wilde zien.
Gerard for President
en dan meteen scheveningen de zee inschuivenquote:Op zondag 24 april 2011 11:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard for President
[..]
Gerard for President
Nee joh pbtje is een beetje vreemd, maar wel lievvquote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan meteen scheveningen de zee inschuiven
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valtquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dan meteen scheveningen de zee inschuiven
quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
En ook doen alsof ze kan zingen maar bij de karaoke-avond loeihard door de mand valt
Gisteravond met die jurkjes begon ze ook al als een speenvarken te gillen en schelden, leuk dat je een Mustang rijdt op je 20e, een paar knollen in Limburg hebt, naar Yank-land kan vliegen en genoeg geld hebt voor allerlei dingen, maar een goed karakter is niet te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |