Jij zit thuis en bent niet op 'nationale tv'. De godgansedag lopen ze te plamuren, maar even met een washand over het smoelwerk voor je aanschuift bij het ontbijt is te veel gevraagd.quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog onfatsoenlijk bij.
Ja daarom dat ze na zoveel weken nog de maten niet weten wie is er dan dom?quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
Moeten ze elkaar nog steeds voeren? Ik zou die bek van eMo helemaal volproppen telkens als ze iets wil zeggen
Dank je wel heel lief van je.quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is het beste wat ik ervan kan maken
[ afbeelding ]
Ian is er niet, MamaJo is er niet en laat ik de allerbelangrijkste op de deurknop na niet vergeten Budha.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
vooral die ene niet gekookte, struif willen we!quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat die eieren op zijn/haar kop krijgen ?
Ze moet om haar figuurtje denken want ze is wat aangekomen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
Nou zekers, en datzijn ook de enige die eens regelmatig lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
Als Gerard en Karim genieten, geniet Sharon mee. Het doortrapte mokkel.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
ga ff terug je hemelbed in en je kater daar verwerken,quote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Gerard en Karim genieten, geniet Sharon mee. Het doortrapte mokkel.
Slaan met een brandende paastak, dat krijgt de stemming er wel in hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Dakotamu het volgende:
en flip zeikt over de verkeerde boter, mo vindt paasbrood zo vies... dankbaarheid all over
Van welke bananenrepubliek?quote:
Ja inderdaad een bak kakkerlakken en wormen niet eten is echt je maat naaien ja.quote:Op zondag 24 april 2011 10:46 schreef Darklight het volgende:
En Gerard zal zn mattie ook wel weer naaien, zoals eerder het geval was
fixedquote:Op zondag 24 april 2011 10:46 schreef Sananda het volgende:
Lijkt me een mooie Paas actie als Monique nu eindelijk eens weg gaat. Wordt Secret story weer leuker om naar te kijken. Karim, Sharon en Geer....dat zijn OK mensen, die mogen blijven.
Dat ga ik straks lekker op het strand doen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff terug je hemelbed in en je kater daar verwerken,
Omdat Gerard als enige het geheim van Karim precies weet, dus hij mag koste wat kost geen 2500 euro hebben.quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jezus, en Karim en Sharon kregen voor 1 minuut beetje gillen en raar doen 500 per persoon samen....
En Gerard maar 100 euro per persoon.
[ afbeelding ]
Ja idd, blij dat je het ermee eens bentquote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja inderdaad een bak kakkerlakken en wormen niet eten is echt je maat naaien ja.
opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ga ik straks lekker op het strand doen.
of thee zetten van je verlepte theezakjesquote:Op zondag 24 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff terug je hemelbed in en je kater daar verwerken,
als je vanaf middernacht rekent ......................quote:
Sarcasme is je ding niet hequote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja idd, blij dat je het ermee eens bent
en de eieren waren te zacht, zei hij ook nog.quote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef Dakotamu het volgende:
en flip zeikt over de verkeerde boter, mo vindt paasbrood zo vies... dankbaarheid all over
Nou...waarom verbaast me dat niet? Huil en Pruil....haar motto.quote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je vanaf middernacht rekent ......................
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zoals jij zijn, die in die hele brei aan prutsopdrachten Gerard het aanrekenen dat hij die kakkerlakken niet opeet, en dan al helemaal niet dat ie daarmee Karim genaaid heeft. Het is een spel over geheimen, geen fear factor. Ik zou ze ook niet gegeten hebben. Kennelijk zijn er hier op t forum heel wat die dat wel zouden doen, zeker omdat ze Karim niet genaaid zouden hebben. Praatjesmakers noemen ze datquote:
Blote eieren?quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog onfatsoenlijk bij.
Hallelujah!!! Zou ze dan echt gaan??????? Ik geloof er niks van....quote:Op zondag 24 april 2011 10:50 schreef koffieleutjuh het volgende:
mo wil de kamer in
eerst ff aankleden zegt de rest zal het dan echt gaan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |