Zou je denken?quote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
misschien denkt Mo dat ze met haar gedrag stemmen wint???
Ze ziet haar exit niet als opgeven, ze denkt dat "heel Nederland" al vindt dat zij een winnaar is.quote:Op zondag 24 april 2011 09:34 schreef knagsje het volgende:
misschien denkt Mo dat ze met haar gedrag stemmen wint???
misschien heeft ze verteld dat ze een gezellige dronk heeft als ze veel zuiptquote:Op zondag 24 april 2011 09:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Snap niet dat mensen met een drankprobleem in dat huis zitten, dat hadden ze bij de casting toch kunnen merken?
Heel Nederland ?quote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze ziet haar exit niet als opgeven, ze denkt dat "heel Nederland" al vindt dat zij een winnaar is.
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
misschien heeft ze verteld dat ze een gezellige dronk heeft als ze veel zuipt
Ja sorry dat klinkt zuur he, maar wij drinken ook totaal niet en snappen het nietquote:Op zondag 24 april 2011 09:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.
he? hoe lang moet die opdracht duren dan?quote:Op zondag 24 april 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als je zelf niet mag eten en gevoerd moet worden kun je beter maar even je ogen dichtdoen!!
ik vind dat jo nog meevalt dan die kan nog maat houden en optijd stoppenquote:Op zondag 24 april 2011 09:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Yep en een afspiegeling van de maatschappij, flink erop los drinken en twee (juist vrouwen) die er niet mee om kunnen gaan.
Tot de stem het zegt!!quote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
he? hoe lang moet die opdracht duren dan?
Nee ik bedoelde jo helemaal niet, ik bedoelde Aafke, zij is 1 van die 2 vrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik vind dat jo nog meevalt dan die kan nog maat houden en optijd stoppen
mo zuipt maakt drama en neemt nog meer erna vind al dom dat de rest er niks van zegt van mij kreeg ze niet meer
Lekkere liefde als je , je partner niet vertrouwd.quote:Op zondag 24 april 2011 09:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ook ging Mo nog in de camera krijsen: Maik ik kom eraan.
En vertelde hem dat hij niet mocht gaan stappen. Die Maik heeft straks geen leven meer, wordt 24/7 in de gaten gehouden en moet zich overal voor verantwoorden.
Is denk ik ook een van de voornaamste reden dat Mo nu weg wil, ze wil Maik in de gaten houden. En ze wil zich de blamage besparen om met een heel laag percentage weggestemd te worden (wetende dat ze toch niet meer kan winnen). Nu kan ze zeggen dat ze zelf weg wilde.
gatverdammequote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Geer, verstop maar een ei in mo haar darmkanaal, gaat ze toch zo prat op..
Iemand die minder jankt, claimt, zeurt, zeikt en schreeuwt!quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lekkere liefde als je , je partner niet vertrouwd.
Maik gaat een zwaar leven met haar te gemoed, maar ja voor een beetje jeuk aan je snikkel , daat heb je in het begin wat voor over.
Tot er iemand amders je van je jeuk af helpt!!
Spamquote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef DINGSKE het volgende:
WIE BEN IK :
- ik ben blond
- ik ben 30 j
- ik kan janken wanneer ik wil
- drinken kan ik niet
- ik laat mij neuken door de eerste de beste man
antwoord mag je door sms'en naar nr 0494/824849
alweer???quote:Op zondag 24 april 2011 09:47 schreef DINGSKE het volgende:
WIE BEN IK :
- ik ben blond
- ik ben 30 j