Jij zit thuis en bent niet op 'nationale tv'. De godgansedag lopen ze te plamuren, maar even met een washand over het smoelwerk voor je aanschuift bij het ontbijt is te veel gevraagd.quote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit er ook nog onfatsoenlijk bij.
Ja daarom dat ze na zoveel weken nog de maten niet weten wie is er dan dom?quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
Moeten ze elkaar nog steeds voeren? Ik zou die bek van eMo helemaal volproppen telkens als ze iets wil zeggen
Dank je wel heel lief van je.quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is het beste wat ik ervan kan maken
[ afbeelding ]
Ian is er niet, MamaJo is er niet en laat ik de allerbelangrijkste op de deurknop na niet vergeten Budha.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
vooral die ene niet gekookte, struif willen we!quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat die eieren op zijn/haar kop krijgen ?
Ze moet om haar figuurtje denken want ze is wat aangekomen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:35 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft geen honger. Ontevreden rotmokkel.
Nou zekers, en datzijn ook de enige die eens regelmatig lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
Als Gerard en Karim genieten, geniet Sharon mee. Het doortrapte mokkel.quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef beequeen het volgende:
De enige die echt genieten zijn Geer, Karim en Sharon, as usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |