he he, eensquote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Heb het gisteravond niet gezien. Ik ben er blij mee ook.
Heb de cos door zitten lezen en daar werd ik bijna agressief van.
Mo met haar janksmoel.
Lekker naar huis en ga Maik zijn leven maar verwoesten. Hij wil zelf met deze doorgedraaide malloot door, dus verdient die dat dan ook om ze leven lang gecontroleerd, gecommandeerd te worden door haar.
dat zeggen de Paasklokken ookquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Heb het gisteravond niet gezien. Ik ben er blij mee ook.
Heb de cos door zitten lezen en daar werd ik bijna agressief van.
Mo met haar janksmoel.
Lekker naar huis en ga Maik zijn leven maar verwoesten. Hij wil zelf met deze doorgedraaide malloot door, dus verdient die dat dan ook om ze leven lang gecontroleerd, gecommandeerd te worden door haar.
Niet eens voor je mede-cossers??quote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Het was weer te errug.
Ik ga even een Gerardje doen: paasontbijt maken voor mijn medebewoners.
Probeer jullie al op de hoogte te houden, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet eens voor je mede-cossers??
quote:Op zondag 24 april 2011 10:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Probeer jullie al op de hoogte te houden, is dat niet genoeg?
Nou vooruit, zal een Lauraatje doen: hier heb je 1 eitje, meer kan ik niet missen
Figuurlijk kan ze het ook hoor, de actrice. Sta op, lui wijf.quote:Op zondag 24 april 2011 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo heeft liggen janken, 'echt letterlijk'
juist, dan weet je waarom je janktquote:Op zondag 24 april 2011 10:19 schreef just me het volgende:
Schop onder je kont kun je krijgen, dán kun je janken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |