quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ik las op de SST site dat er geen passende cocktailjurk voor Sharron was. Wat ontzettend flauw.
Missie was nog niet afgelopen, maar allang mislukt. Ze bleven elkaar dus voeren, drank door een rietjequote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dank je! en Mo weer straalbezopen dus hahaha, heeft ze zichzelf volgegoten of was de missie nog niet af en bleven ze haar voeren haha?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen, Vrolijk Pasen, huppelt met in kielzog Madelief opgewekt binnen.
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?quote:
Inderdaad, slaapt ook weer vrolijk verder, wel schattigquote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien past segredo zich moeiteloos aan, en gaat ook weer slapen!
Ik vind het een rotstreek eigenlijk .quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze weten haar maat toch?
Ja was weer zo'n misser van de productie, of ze na tien weken nog haar maat niet weten.quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Ik las op de SST site dat er geen passende cocktailjurk voor Sharron was. Wat ontzettend flauw.
Dit is het beste wat ik ervan kan makenquote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef Freule het volgende:
[..]
Murning fijne pasen allemaal hier.
Mag ik deze als ava alsjeblieft?
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.quote:Op zondag 24 april 2011 10:07 schreef beequeen het volgende:
Hij is weer top Mazaru!quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit is het beste wat ik ervan kan maken
[ afbeelding ]
Het is echt een droppie van een hond!quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien past segredo zich moeiteloos aan, en gaat ook weer slapen!
Dit dus.quote:
Precies.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef MargrietV het volgende:
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een rotstreek eigenlijk .
Maar aan de andere kant, de winnaar krijgt toch 100.000 euro als ik het goed heb.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja dat was echt schandalig. Ze wordt op veel fronten tegen gewerkt, Vind de sleuteltoestand en aftrekken van haar geld, niet bepaald een faire bedoeling. Ze hadden toch wel iets eerlijkers kunnen verzinnen. Joanna is er gewoon op uit om haar kluis leeg te jassen, dat valse secreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |