wat doe ik hier nogquote:Op zondag 24 april 2011 12:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit hoopje ellende niet naar huis sturen.
[ afbeelding ]
ze moeten haar ook niet gelijk dr zin geven..want als een soort dergelijke soort serie ooit nog een keer komt..komen er allemaal zulke traanzakken in die na een neerlag weer weg willen...quote:Op zondag 24 april 2011 12:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet waarom ze dit hoopje ellende niet naar huis sturen.
[ afbeelding ]
98%quote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wel leuk voor de bewoner die tegenover Mo genomineerd staat. Die krijgt een record percentage van de stemmen.
Vooral met die laatste zin sla jij de spijker op zijn kop, maar dat is mijn ideequote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef ShivaArnhem het volgende:
Mo heeft maar 1 ding in d'r kop. Voor koninginnedag bij Maiky zijn.
Ze wordt helemaal gek bij het idee dat hij dat viert zonder haar.
Ze weet hoe hij is bij dronken vrouwtjes { of eventuele mannen}
En natuurlijk: "zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten".
Alleen om haar te pesten ga ik op haar stemmenquote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wel leuk voor de bewoner die tegenover Mo genomineerd staat. Die krijgt een record percentage van de stemmen.
Yep en ze vergeet niet dat hij al lekker is wezen stappen! En geloof mij maar die denkt echt dat Maiky Maik een populaire nederlander is omdat hij in sst heeft gezeten,en de vrouwen bij hem weg moeten slaan.(wij weten wel anders ) die kop is gewoon op van de zenuwen,wat ik dan wel weer heel leuk vind.quote:Op zondag 24 april 2011 12:36 schreef ShivaArnhem het volgende:
Mo heeft maar 1 ding in d'r kop. Voor koninginnedag bij Maiky zijn.
Ze wordt helemaal gek bij het idee dat hij dat viert zonder haar.
Ze weet hoe hij is bij dronken vrouwtjes { of eventuele mannen}
En natuurlijk: "zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten".
quote:Op zondag 24 april 2011 12:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen om haar te pesten ga ik op haar stemmen
hahaha..die andere 2 pasen lag ze te krikken of was ze nog te bezopen??quote:Op zondag 24 april 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
24 april om 11.58
Gaat Monique morgen naar huis?
De blondine verdwijnt naar de Kamer van de Waarheid. Het duurt lang tot ze weer terug is. De andere bewoners gaan ervan uit dat ze haar 24 uur aan het aanvragen is. Als ze terugkomt, vertelt ze Philip dat ze er toch nog even over nadenkt. Ze heeft het er wel zwaar mee. Het is al de derde Pasen op rij die ze mist en dat vindt ze niet leuk.
Nee volgens mij woonde heel curaçao haar uit toen!quote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hahaha..die andere 2 pasen lag ze te krikken of was ze nog te bezopen??
dan hebben wij een nieuw geheim wat geen geheim is..moniek:ik kan niet zonder sex,niet zonder lullen en niet zonder sexpraatjes..oftewel:mijn leven draait om sexquote:Op zondag 24 april 2011 12:40 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nee volgens mij woonde heel curaçao haar uit toen!
zo ze krijgt dus een chantagecadeautje cadeau van de Stem. Regelrechte omkoperij dus.quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
Monique spreekt haar familie toe.
De blondine krijgt van De Stem de kans om haar familie toe te spreken. Ze baalt er erg van dat ze voor de derde achtereenvolgende keer geen Pasen heeft kunnen vieren met haar familie. In een korte videoboodschap laat ze weten aan haar ouders dat ze hun steun erg waardeert en er volgend jaar zeker weten bij is met Pasen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan die familie niet streamen ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
De blondine krijgt van De Stem de kans om haar familie toe te spreken. Ze baalt er erg van dat ze voor de derde achtereenvolgende keer geen Pasen heeft kunnen vieren met haar familie. In een korte videoboodschap laat ze weten aan haar ouders dat ze hun steun erg waardeert en er volgend jaar zeker weten bij is met Pasen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef afca_oc het volgende:
Paasboodschap
24 april om 12.28
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ofte wel een vette nymfomaanquote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan hebben wij een nieuw geheim wat geen geheim is..moniek:ik kan niet zonder sex,niet zonder lullen en niet zonder sexpraatjes..oftewel:mijn leven draait om sex
Nee joh, je mag iets inspreken, kun je toch ook gewoon on stream doen, ik zie er de meerwaarde niet van.quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?![]()
![]()
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet ie waarom hij daar zit .het is zijn projectje .quote:Op zondag 24 april 2011 12:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dus als Gerard maar vaak genoeg jankt en dreigt met vertrek, mag hij ook contact met Fenneke?![]()
![]()
Dat dus!quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Ik vind, dat alle spelers dan een boodschap mogen doen naar vrienden en familieleden en niet alleen Jank Monique.
Hij heeft zelf idd aangegeven dat hij dat niet wil. Dat het afgesloten zijn van de buitenwereld juist een belangrijk element van het spel is.quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet waar ie daar voor zit .het is zijn projectje .
+1quote:Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Ik vind, dat alle spelers dan een boodschap mogen doen naar vrienden en familieleden en niet alleen Jank Monique.
En geerebeer heeft zijn Fenneke in een flits gezien bij de live show een week of wat geleden en dat vond ie meer als genoeg,quote:Op zondag 24 april 2011 12:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij heeft zelf idd aangegeven dat hij dat niet wil. Dat het afgesloten zijn van de buitenwereld juist een belangrijk element van het spel is.
jaaa..hij is lekker nuchter..hij lijkt wel een beetje op iemand die secret miljonair speelt..gewoon kijken onder de normale mensen..al kan je dit zooitje niet normaal noemen....had me zo verheugt op dit project..en kijk inmiddels nog maar dinsdags en donderdag...als dit volk nederlandse twenties moet vertolken..dan is het wel heeel erg slecht gestelt...quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nope die heeft het niet nodig die is gewoon lekker stabiel!! en weet waar ie daar voor zit .het is zijn projectje .
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertjequote:Op zondag 24 april 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Fijn dat Sharon gewoon tussen 2 kerels kan liggen zonder dat er seksuele opmerkingen gemaakt worden, een verademing!
Daar gaat het niet om. Die 2 andere wijven daar kunnen niet bij een kerel in de buurt zijn zonder geil gevonden te willen worden.quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertje![]()
ik word van niemand opgewonden. Is het belangrijk dan? Als ik naar de Schouwburg ga, word ik ook van niemand opgewonden. Kan wel een speler, beter vinden spelen dan de anderen.quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Zeg nou zelf wie word er opgewonden van sjerren? kwa uiterlijk niet echt uhhh mijn type. kwa speler een toppertje![]()
Yep daar heb je gelijk inquote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die 2 andere wijven daar kunnen niet bij een kerel in de buurt zijn zonder geil gevonden te willen worden.
stjaa maar die mannen zitten ook al een poosje zonder........dus stja kan me dr wel iets van bij voorstellen hoorquote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik word van niemand opgewonden. Is het belangrijk dan? Als ik naar de Schouwburg ga, word ik ook van niemand opgewonden. Kan wel een speler, beter vinden spelen dan de anderen.
Die kunnen de hand toch aan zichzelf slaan? Maar zij zijn gewoon niet zo.quote:Op zondag 24 april 2011 12:52 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
stjaa maar die mannen zitten ook al een poosje zonder........dus stja kan me dr wel iets van bij voorstellen hoor
Er zijn er die het wel zien hoor!quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen...![]()
![]()
en drie keer dat Jo zelf drinkt zonder sanctiequote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef meneertje1972 het volgende:
ben benieuwd hoe ze de uitzending morgen gaan vullen. 10 seconden elkaar zien voederen en 10 seconden roulette en ik heb het wel gezien.
Sofia wel maar Joanna valt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers ( en zelfs bewoners ) lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het gister om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen, en dat terwijl Joanna duidelijk een missie had en daarom zo raar deed...![]()
![]()
Mo moet niet zo zeiken dat ze iedereen zo mist, dan had ze niet mee moeten doen met dit programma. Elke bewoner mist wel iemand maar je hoort niemand zo erg zeiken en zaniken en janken als uitgewoonde Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 12:54 schreef Urb het volgende:
Uiteraard ben ik het eens met het feit dat Mo de sfeer verziekt maar ik snap serieus niet dat veel kijkers ( en zelfs bewoners ) lijken te vergeten dat Jo ( en Sofia ) minstens zo erg zijn/waren.
Zelfs Sofia waagde het om Monique op twitter een jankkind/smoel of iets in die trant te noemen...![]()
![]()
En Sharon die een orgasme moet faken.quote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en drie keer dat Jo zelf drinkt zonder sanctie![]()
Yep, ik zei ook veel kijkers he, teveel helaas.quote:Op zondag 24 april 2011 12:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er zijn er die het wel zien hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |